❤Rozdział 1 cz.2❤

1.1K 85 25
                                    

5 kom od różnych osób i 15 gwiazdek next ✌💞

*Alex*

-Hej Alex wstawaj ! -Słyszę kogoś głos, automatycznie podnoszę się, przecieram oczy, zaczynam rozglądać się do okoła... oh no tak jesteśmy w domku, który za kilka godzin będziemy dzieliły z osobami z Walii znowu się zaczyna. Przypominam sobie, że ktoś mnie budził patrzę się i widzę Kate, uśmiecham się do niej a ona czaczyna  się śmiać.

-Co?-Pytam zdezorientowana.

-Boże seks uprawiałaś, że masz takie włosy czy co ?-Śmiej się.

-Śmieszne, przypominam ci, jestem jeszcze dziewicą.

-Dobra przecież wiem.-Śmiej się dalej.

-Ale serio coś nie tak z moimi włosami ?-Pytam I marszczę  czoło.

-Spójrz w  lusterko.-Mówi.

Wstaje z łóżka, podchodzę do lusterka i cholera jasna co jest z moimi włosami, rzeczywiście wygląda to jednoznacznie. W pewnej  chwili do pokoju wparowuje Oskar, tak Oski chodzi z Kate oczywiście ! Wszystko się pozmieniało, ale o tym później. 

-O Aleksiska  w nocy dziewictwo swe straciła ?

-Zamknij się, jestem dziewicą.-Zakładam ręce na piersi.

-Wiem.

-Boże..-Mówię pod nosem, ale żadne z nich tego nie usłyszało, zaczynają się migdalić dlatego postanawiam się ulotnić  i iść do łazienki umyć włosy i się ogarnąć, wychodząc z pokoju oczywiście przewracam oczami, nie ręczę za siebie jak zaczna się pieprzyć na moim łóżku, w życiu już się tam nie położę, przysięgam.

***

Wychodząc z łazienki schodze na  dół i witam wszystkie dziewczyny w kuchni.

-Kaśka działo się coś na moim łóżko ?

-Spokojnie, nie.-Śmieje się.

-To dobrze.-Uśmiecham się.-Przysięgam, że wtedy w życiu już bym tam się nie położyła.

-Oj spokojnie Lexis.-Mówi Oskar.

-N-nie  mówcie tak do mnie.-Spuszczam głowę w dół i podchodzę aby wziąć płatki czekoladowe, wymijajc chłopaka.

-Ciekawe z kim bedziemy  mieszkali.-Po chwili ciszy odzywa się Paula a ja postanawiam się w ogóle nie odzywać.

-Nie mogłam w nocy spać, zastanawiałam się nad tym.-Śmieje się Pati.

-Racja, ja też.-Stwierdza Wiktoria.

-Alex?-Odwracam się i  widzę Paule.

-Hm?

-Jak tam z twoją nową piosenka co masz przedstawić po przyjeździe tamtej grupy ?-Pyta.

-Właśnie ?!-Krzyczy Wika.

-Występ jest już jutro, a ja nie mogę przetłumaczyć tego na Hiszpański.-Mówię i  siadam przy stole zaczynając jeść.

-To chyba nie jest takie trudne dla ciebie.-Stwierdza Kate, ale wydaje mi się jakby to było pytanie.

-Oh, mam pewne komplikacje, posiedzę dziś nad tym.

-Okej.-Mówi.

-Zastanawia mnie jedno.-Odzywam się z pełną buzią.

-Co?-Pytają wszyscy.

-Oni też mieli coś przygotować, ale ciekawe co, boję się, że będą lepsi.

-Proszę cię, jesteś najlepsza.-Mówi Oskar i się uśmiecha.

-Dzięki..-Mówię cicho.

***

Dobra właśnie siedzę przy laptopie w swoim pokoju, wiec mam czas wam trochę opowiedzieć, jeśli chodzi o dom to jest naprawdę duży to jest taki hmm.. plac gdzie jest pełno  dużych domów i każdy z nas ma swój, jednak iż są bardzo duże będziemy dzielili je z chłopakami i w ogóle, ale też z innych grup, dobra wiem... was to nie obchodzi. Przez te dwa lata dużo się zmieniło, bardzo dużo, zrobiłam sobie 3 tatuaże, jedne jest na środkowym palcu po boku i pisze tam po koreańsku " słodziak", drugi jest na wskazującym.. małe serduszko, a trzeci mam na lewym nadgarstku pisze tam "All you need is love. (3 tatuaż oznacza " wszystko  czego potrzebujesz to miłość~autorka) Jeśli chodzi o pary to Kate jest z Oskarem a reszta samotna, dziewicą jestem jako jedyna z wszysktich, poprostu nie chciałam. A jeśli chodzi o naszą parę to są jakoś od półtora roku razem, ciesze się ich szczęściem, chciałabym być kiedyś też tak szczęśliwa. Napisałam też dużo piosenek, prowadzę youtube z coverami  i mam ponad 1 milion subów  co jest dla mnie szokiem, nagrałam wiele teledysków, występowałam w rożnych programach, moje marzenia się spełniają...

******

Małe wprowadzenie w 2 rozdziale zacznie się dziać xdd


WIKAXOXO


You are my princess L.D 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz