EJ ALE OGÓLNIE TO WIESZ TO FAJNA PIOSENKA VIOLETTY TE CREO 💞💞 I TAM JEST JAK ALEX JEST UBRANA I CO ŚPIEWA NA PROBIE CZYLI TE KJERO I WŁĄCZCIE TO JAK MOZECIE NO I TAK TO PA 💞😂
*Alex*
Wchodzę do pokoju, wszędzie porozwalane puszki i butelki po piwie i tak dalej, na łóżku leży Leo, który swoją drogą jeszcze się jakoś trzyma, nagle jego wzrok spoczywa na mnie, przypominam sobie, że jestem ubrana w takie ubrania, w których może mi coś zrobić nie oszukujmy się, mam nadzieję jednak, że do tego nie dojdzie.
-Alex.-Ledwo wypowiada moje imię.
-Leondre Antonio Devries do cholery jasnej co ty wyrabiasz?!-Wydzieram się, a chłopak momentalnie trzeźwieje.
-Jezu Alex ogarnij się.-Mówi.
-Ja mam się ogarnąć ? Ja ?! -Krzyczę na niego i jestem pewna, że jestem cała czerwona.
-Ładna sukienka.-Zmienia temat i patrzy na mnie od góry do dołu z miną nie powiem jaka Ugh.
-Taa dzięki.-Założę się, że właśnie jestem cała czerwona.
-A no i w czerwieni tez ci ładnie.-Taa.
-Dobra nie zmieniaj tematu.-Ogarniam się.-Po co ci to było ?-Pytam i siadam obok niego, jego wzrok automatycznie przechodzi na mój biust aha.
-Um.. co?-Pyta rozkojarzony.
-Ogarnij się i nie patrz tak na mnie.-Wzdycham.
-Rozpraszasz mnie w tej sukience...-Zatrzymuje się i przybliża do mojego ucha.-Kochanie.-Zwarjuje tu zaraz.
-Devries nie mam za dużo czasu, dziewczyny mnie kryją..-Przewraca oczami.-Co chciałeś? -Pytam.
-Chciałem cie zobaczyć.-Mówi, jego głowa automatycznie idzie w dół, żeby na mnie nie patrzeć.
-Najpierw jest tak, że przez kilka miesięcy masz mnie w nosie, a teraz nagle taki czuły się zrobiłeś ? To jest chore Leondre, naprawdę chore, nie ogarniam cie a to mi wystarczy, idę na próbę a ty prześpij się najlepiej i daj znać.. albo wiesz co nie dawaj znać jak wytrzeźwiejesz do końca, nie ma potrzeby po co zadawać się z taką osobą jak ja ? Wiesz, pa.-Mówię i otwieram drzwi aby wyjść, jednak słowa, które słyszę wstrząsają mną.
-Suka, kurwa.-Mówi.
Odwracam się, automatycznie moje oczy robią się szklane, pozwalam dobrowolnie spłynąć moim łzom, podchodzę do niego i daje mu z liścia, łapie się za policzek i słyszę syk z jego ust.
-Suka powiadasz ?!-Krzyczę.
-Nie przesłyszałaś się.-Uśmiecha się.
-Wiesz mam dosyć, nie raz słyszałam takie wyzwiska w podstawówce, nie raz miałam wiele siniaków, nie raz miałam wiele blizn i nie raz zostałam zgwałcona przez tych idiotów z gimnazjum rozumiesz ?! Miałam gorzej niż ty, uwierz mi na moim miejscu już pewnie dawno byś z sobą skończył, przecież taka gwiazda jak Leondre Devries nie widzi współczucia u innych osób bo po co ? Przecież może mieć każdą, dosłownie założę się, że nie jesteś już prawiczkiem i uprawiałeś seks z dziewczyną, która wpadła ci do oka. A ja ? Nigdy nie miałam chłopaka, nie mogłam, nie umiałam po tym co się stało, nadal nie potrafię zapomnieć tego jak mnie gwalcił skurwiel, nie potrafię ciężko mi ! A ty ? Pff... przecież po co ja Ci to mówię, szkoda czasu na taką suke jak ja, gwiazdunie będą uszy bolały po tym co usłyszał. Nie byłam taka zawsze i buzia na klódkę to co ci teraz powiedziałam bo tylko ty i Kate o tym wiecie, najlepiej zapomnij o tej całej rozmowie, cześć.-Powiedziałam to.. to co zawsze kryłam.
Cała zapłakana wyszłam trzaskając drzwiami.
-Alex...-Charlie łapie mnie za nadgarstek I patrzy na mnie ze spółczuciem.
-Wszystko słyszałeś ?-Pytam.
-Tak.. Alex ja..-Przerywam mu.
-Charlie ja nie chce współczucia, przepraszam ale teraz idę na próbę..-Mówię I odchodzę..
*
*Kate*
-To co, nadal chcecie mi coś zrobić ?-Pyta pani.
-My..-Chce coś powiedzieć, ale Pati nie daje mi dokończyć bo szturcha mnie łokciem.
-Alex wróciła.-Szepta mi do ucha.
-My juz musimy iść!-Krzyczymy i zwiewamy za scenę..
-Jezu Alex co sie stalo ?-Przytulamy ją..
-Um..później wam powiem, Pati chyba czas żebyś i ty się dowiedziała.-Mówi, a ja wiem juz o co chodzi..
-To.. chcesz iść na scenę? Bo wiesz wszyscy się niecierpliwią..-Mówi Pati.
-Tak, chcę.-Odpowiada I wychodzi na scenę.
*
*Chloe*
Gdy Alex kończy śpiewać ja i Sonny szybko biegniemy za scenę.
-Alex kocha!-Krzyczę i przytulam dziewczynę wraz z Sonny.-Byłaś cudowna.-Mówimy jednocześnie.
-Dziękuję.-Mówi dziewczyna.
********************
JAK SIĘ PODOBA DZISIEJSZY ROZDZIAL ? PRZEPRASZAM ZA BŁĘDU BĄDŹ ZLE POSTAWIONE PRZECINKI 💞💞
WIKAXOOX 👽
CZYTASZ
You are my princess L.D 1&2
FanfictionZwykła dziewczyna i gwiazda muzyki = miłość? A może jednak nienawiść ? Historia przyjaciółek, którym przytrafiło się szczęście jednak to nie kończy się na jednym spotkaniu, będa smutne, śmieszne jak i dziwne sytuacje co z tego wyniknie ?