❤Rozdział 14❤

1.9K 124 7
                                    

💞Polecam włączyć piosenkę wyżej 💞

Nasze twarze zaczynają się do siebie zbliżać...

-Nie Leo..-Przestaje mówić a chłopak się na mnie patrzy.-Ja poprsotu nie mogę.-Jąkam się i uciekam do pomieszczenia. Jezu Alex jak ty się zachowujesz ? Źle zrobiłam... albo w sumie idiota z niego, dobra juz sama siebie nie rozumiem, wchodzę do pokoju cała przemoczona, a dziewczyny patrzą się na mnie jakby ducha zobaczyły.

-Gdzie cie tak wywiało? -Pyta Kate.

-Nieważne.-Mówię.

-Ej deszcz cię zgwałcił to rozumiem, ale żeby Leondre uciec przed tym jak miał cie całować?!-Pyta podekscytowana Pati.

-Zamknij ryjło, nie chciał mnie pocałować tylko..-Znów zatrzymuje się w połowie zdania.-Tylko coś mi do oka wpadło i jakoś tak wyszło.

-Tak, tak do oka to on mógł wpaść tobie a ty jemu bejbi.-Mówi Pati.

-Chyba mowie jasno, to I D I O T A.-Literuje przez zęby ostatnie słowo.

-Jak tam sobie chcesz my i tak wiemy, że kiedyś będziecie razem.-Odzywa się Wiktoria.

-Kiedyś to kiedyś teraz jest teraz i idę się przebrać..-Mówię zrezygnowana.

-Tylko uważaj żeby teraz cie kibel nie zgwałcił!-Krzyczy Pati.. co ona ma z tym gwałtem?  

*Leondre*

Stoję cały czas na dworze i po kolei coraz więcej kropel deszczu spada na moją twarz.. co to miało być ?  A jebać miłość... co to za słowo ? Nie rozumiem jego znaczenia.. otóż tak Alex jest śliczną brunetką, ale w niej nigdy bym się nie zakochał...



**********

Powracam za małym marstonem heh 1/5 

Myślę, że rozdział taki krótki informujący o tym ze wracam się podoba... trochę namieszałam ale taki był sen hehe... jak myślicie Leo mowił prawdę co do Alex ?  Każdy pewnie myślami ze będzie cmok cmok  hehe 😂😂😂😂 Dobra nie jest ze mną dobrze ale też i nie aż tak bardzo źle dlatego postanowiłam wrócić.. zapraszam różnie czytelników moje 2 książki Hate, Love, Music~ Leo Devries na epilog i podziękowania niedługo 2 część bedxie w tej samej książce... A jeśli chodzi o tą to spokojnie do Epilogu jeszcze trochę 😂😂👏👏👌

You are my princess L.D 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz