-Веднага спрете!
Това бе класният на Лухан.
-Ако помръднете и сантиметър сте мъртви!
Момчетата се изплашиха и не посмяха да мръднат - достатъчно бяха загазили.
-Рой? Момчета и вие ли? Сериозно? Защо трябваше да го правите? Нали се изяснихме? Нали ме увери, че не искаш да си отмъщаваш. - той въздъхна - Е, не ми оставяте друг избор. Вие тримата отивате право в дирекцията. Лухан идва с мен.
Учителят помогна на Лухан да се изправи.
-Защо още сте тук? - не дочакаха втора покана и изчезнаха от погледа му.
-Предлагам да идем до сестрата.
-Не! Тоест... трябва да викна лекаря си!
-Сигурен ли си? Ако искаш да видим дали ти има нещо...
-Не! Искам моят лекар.
-Добре. Тогава да идем в кабинета ми. Ще му звъннеш и ще го почакаме там?
Лухан кимна с глава в знак на съгласие.
Отидоха в кабинета, но Господи Ким трябваше да провери дали трите момчета са последвали инструкциите му.
-Ще ида до директора, за да видя какво става. Няма много да се бавя!
Сехун нямаше какво да прави и реши да иде за няколко часа на училище. Имаше час по математика, когато чу някакъв шум от коридора. Скоро звуците заглъхнаха. Звънецът би и той побърза да се махне от стаята. Заходи по коридора и се отправи към стаята по английски. Един от малкото часове, които харесваше. Вътре все още нямаше никого. Или поне така си мислеше. Бе забил очи в краката си. Бе изморен и концентриран в скучните детайли на пода.
Остави раницата си на чина и най-накрая вдигна очи. Не бе забелязал, че не е сам. В стаята бе и Лухан. И той като него не бе забелязал, че някой влиза. Беше със слушалки и някак по лицето му личеше, че изпитва болка. Телефонът му звънна и го извади от транса.
-Да. Точно така. Чакам те.
Сехун забрави, че не си говорят. Забрави за нещата, които се бяха случили.
-Добре ли си?
Лухан се обърна към него и емоциите му се смениха няколко пъти. Първоначално се учуди, след това се усмихна, а накрая сякаш се умисли. Зарадва се, че вижда Сехун, но после си спомни за случилото се между тях.
YOU ARE READING
Ти преобърна света ми
RandomЛухан е най- обикновен тинейджър. Най- популярното момче в училището, харесван от всички, има перфектния живот, докато един ден не получава обаждане, което ще преобърне целия му свят... Историята е победител в категория Slash на наградите WattyPadAw...