Осемнадесета Глава

420 35 3
                                    

*неутрал*

Момчетата се запознаха с Мей,а скоро и с Ай,Ния, V и J-hope. Наистина се харесаха и станаха приятели. Тао продължаваше с опитите си да привлече вниманието на Шумин -той забелязваше това,но не беше сигурен как да реагира. Мина и първата седмица,откакто Чен се завърна.Всички вече се приспособиха -Баек и Ай си станаха бфф-та,а Кай и Д.О пък ставаха все по-близки...
Един ден Мей пак се успа и реши да викне Чен,за да не закъснее.Грабна телефона си от нощното шкафче и започна да пише СМС.

Мей:Може ли да ме вземеш *усмихва се невинно*

Чен:След 10 мин съм пред вас...

Мей се усмихна на телефона си щом прочете съобщението, но след малко се осъзна и продължи да се оправя.Чен скоро пристигна и както стана на първия учебен ден той дойде с мотора.Момичето отново бе 'принудено' да го гушне през кръста,като това нейно действие отново събуди пеперудите в корема й,като този път май бяха решили и да си имат заря...

Стигнаха училището и двамата тръгнаха към входа.

-Наистина трябва да спреш с това!Нали имаш телефон-навивай си алармата!

Мей леко се притесни -опита се да не го показва и сведе глава.

-Извинявай - каза тихо тя.

Чен забеляза, че се е разстоила и повдигна главата й за брадичката,за да го погледне.

-Аз трябва да ти се извиня! Не си виновна! Нали те знам каква си - все пак човек не може да се промени. Просто имам лош ден...

Двамата продължиха да вървят и се отправиха към стаята по математика - страхотно начало на деня(сърказъм :D). Влезнаха и веднага всичките погледи се насочиха към тях. Мей обърна по-голямо внимание на момичетата, които го зяпаха... Отново започна да си фантазира за различни начини, по които може да да ги убие, но се осъзна. Реши да бъде малко гадна... Хвана Чен под ръка и започнаха да си говорят - общо взето приличаха на двойка.Дори му прошепна нещо в ухото, което между другото не бе никак интересно, само за да ги издразни - разбира се тя се постара да изглежда интересно - сякаш му шепне нещо забранено...(хихихи) Това накара всичките момичета най-малкото да я изгледат кръвнишки... Имаше и други действия от тяхна страна, като за пример - едно от момичетата започна да си удря главата в стената.... Мей наистина се задоволи от резултата, до който бе довел действието й. Двамата с Чен отново седнаха заедно...

През това време мочетата имаха различни часове, но си бяха часове, така че всички даваха всичко от себе си, за да не заспят.

Щом преживяха този час Мей и Чен в междучасието видяха момчетата,които си говореха.Решиха да идат при тях.Междучасието беше малко и не успяха да си кажат почти нищо,но се уговориха през голямото междучасие да идат някъде заедно.

Мая и Чен имаха физическо и понеже класовете бяха много щяха да са са заедно с още един клас. Двамата се разделиха, за да се преоблекат за часа. Чен бе приятно изненадан щом видя , че Тао и Д. О бяха в съблекалнята.

-Вие в един клас ли сте? Значи с вас ще имаме физическо? - усмихна им се той.

-Ама ти не забеляза ли, че в даскало се влача нон-стоп с Тао? То всъщност той се влачи след мен и не млъква, докато аз не му обръщам внимание, ама карай... По-разбираемо казано - да, един клас сме - и той е усмихна, а Тао започна да се хили-така си спечели удар от по-ниското и съответно по-злобно момче. Скоро двамата започнаха да се гонят, но Чен ги спря, защото скоро часът щеше да започне.

При Мей положението бе коренно различно. Щом влезна в съблекалнята просто се обърна и тръгна към тоалетните - явно беше прекалила по математика. Всички момичета я гледаха така сякаш ще я изядат, убият, пронижат с лазери от очите им или и трите едновременно!

Момичето се качи на горния етаж и се запъти към тоалетната. Там няколко момичета пушеха, но тя се постара да бъде незабележима - преоблече се набързо и изчезна. Щом се върна в салона часът тъкмо започваше. Видя Чен, а скоро Д. О и Тао, като им се усмихна и ги поздрави. Те й отвърнаха и я включиха в разговора, който водеха по-рано.

-Това вече го казах на Лухан, Д. О отдавна разбра и понеже се изпуснах пред Чен, ще се наложи да го споделя и с теб.

Мей бе объркана, но просто продължи да го слуша.

-Еми, то... Харесвам Шумин - щом го чу момичето подскочи и започна да го поздравява и да се хили. Тао не очакваше такава реакция, но му беше интересно да я наблюдава.

-Това е страхотно! Имаш вкус ти - всички започнаха да се хилят на думите на Мей.


Хейо! Надявам се главата да ви е харесала, имайки предвид че я написах възможно най-бързо, писах в деветката на телефона си като се прибирах от даскало, а после на таблет и не я обмислих много... Извинявам се, ако има правописни /пунктуационни грешки. Приятно четене и моля да коментирате какво мислите :) #ChanBaekIsLife

Ти преобърна света миOnde histórias criam vida. Descubra agora