PROLOGUE

244 66 125
                                    

All rights reserved.This book is a work of fiction. Names,Characters,some places,and incidents are products of the author's imagination and are use fictitiously. Any resemblance to actual events,places,or persons,living or dead,is entirely coincidental.

Copyright © 2016 By: wynteur

ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ

Their love was strong but the timing was wrong and fate decided that they don't belong.

"A-alexis y-you're back. God I miss you." Hahawakan niya na sana ang pisngi ng dalaga ng tingnan siya nito.

"S-sino ka?" mababakas sa mata nito ang pagtatanong.

Tila gumuho ang mundo ng mga binatang naroon.

"Ano ba West! Palayain mo na ako parang awa mo na." patuloy na nagmamakaawa ang dalaga habang ang binata ay nakatingin lamang sa kanya na parang walang pakialam.

The saddest thing about betrayal is that it never come from your enemies.

"Hayop ka! Anong ginawa mo sa kanya?" wika ng binata habang hawak niya ang kwelyo ng lalaking trumaydor sa kanya.

"Akin siya! Akin lang." nakangising wika ng lalaki kahit punong puno na siya ng galos.

Falling for someone wasn't falling at all. It was walking into a house and suddenly knowing you're home.

"But if I had the chance to be with you againㅡeven if it was just for a dayㅡI would take it in a heartbeat, just to see your face and be by your side. You might not know this but it's true." wika ng dalaga habang pinagmamasdan ang isang binata.

LOVE

FAMILY

FRIENDSHIP

TRUST

BETRAYAL

WILL THEY GET THERE OWN HAPPINESS?

Love Don't Die Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon