Κεφάλαιο 13

163 27 2
                                    

Eva's POV 

To κεφάλι μου είναι ανυπόφορα βαρή αυτήν την στιγμή σε κατάσταση που νομίζω θα το κουνήσω κι θα φύγει απο την θέση του... 

Και ναι.. είναι η στιγμή που αρχίζω και θυμάμαι.. 

''Έλα πριγκήπισσα'' λέει όσο με σηκώνει στα χέρια του και εγώ αρπάζω μία πέτρα που ευτυχώς για καλή μου τύχη είναι μυτερή.. χαράζω την πατούσα μου.. Πονάει υπερβολικά αλλά είναι στοιχείο, αν ακολουθήσουν το αίμα θα με βρουν.. Και ξέρω πως είναι πολύ κοντά.. Κοιτάω το πρόσωπο το οποίο με μεταφέρει και.. ΌΧΙ. Είναι ο τύπος που με απείλησε.. ''Θα σε βρω Eva, και θα σε σκοτώσω''.. Μπαίνουμε σε ένα σπίτι λίγο πιο έξω απο την πόλη που έβλεπα μέχρι πριν λίγο και κλειδώνει την πόρτα... ''Σαν καλό κορίτσι που είσαι θα μέινεις εδώ ώσπου να κανονίσουμε το Πότε'' λέει και σηκώνω το βλέμμα μου στο δικό του... ''Το πό-πότε;'' δεν τραυλίζω απλά η φωνή μου είναι τόσο αδύναμη.. ''Το πότε θα σε σκοτώσουμε γλύκα. Και ο τρόπος που θα το κάνουμε'' κάνει μία παύση και συνεχίζει ''Θα τον λατρέψεις'' γελάει λίγο πριν φύγει και κουλουριάζομαι στην θέση μου.. Είμαι τόσο κοντά στον θάνατο.. 


Και τώρα.. μία ώρα μετά προσπαθώ να δείχνω φυσιολογικά καλά αν και δεν τα καταφέρνω.. Η πόρτα είναι κλειδωμένη και το ψυγείο άδειο. Πεινάω.. 


ο Shawn θα έρθει να με βρει.. Πάντα έρχεται.. 


Κλείνω διστακτικά τα μάτια μου και τα ξανανοίγω για να κοιτάξω το ρολόι στον απέναντι τοίχο. 


Ο Μικρός δείχτης έχει τοποθετηθεί στην επόμενη ώρα ενώ ο μεγάλος 23 λεπτά πιο περά απο την προηγούμενη φορά που τον κοίταξα. 



Shawn's POV 


Προχωράμε μέχρι να δούμε το αίμα να σταματάει σε κάποια σημεία αυτό φαίνεται αρκετά πυκνό και άλλες φορές απλα μηδαμινό. 


Εχω απειροελαχιστες αμφιβολιες για το αν το εκανε η ίδια ή απλα την χτύπησαν. Μα δεν θέλω σε καμμία περίπτωση να είναι το δεύτερο.. 


''Δες εδώ'' με διακόπτει ο Luke και με σουφρώνω την μύτη μου αφήνωντας ένα μικρό περιθώριο ανοιχτό στα μάτια μου για να δω μακρυά. Είναι ένα σπιτάκι και γύρω του έχει πολλά μάυρα αμάξια. ή τουλάχιστον αρκετά για να κρατήσουν κάποιον κρυφό και προστατευμένο.. Κρύβω το αμάξι πίσω απο κάτι δέντρα και παρακαλοθούμε την Eva να βγαίνει από το σπίτι φοβισμένη; 


Eva's POV 


Αρκούσαν τρία χτυπήματα στην πόρτα για να αρχίσω να τρέμω ολόκληρη. Και όταν πλέον ακούστηκε και τέταρτος κρότος μετά από την μικρή παύση ενα μου 'Περάστε' έκανε το άτομο που βρισκόταν από έξω να μπει μέσα.. 


''Έφερα φαί'' λέει και φέρνω το βλέμμα μου στο πιάτο που κρατάει στα χέρια του.. 


''Το θες ή οχι κοπέλα μου;'' λέει απότομα και πηγαίνω κοντά του.. Παίρνω το πιάτο και πηγαίνω πάλι πίσω στο στρώμα που μου έχουν δώσει. 


''Τελικά ο Shawn δεν σου έμαθε τρόπους'' λέει και πάει να φύγει. 


''o Shawn δεν έχει καμμία σχέση με τους τρόπους μου.. Ο Πατέρας μου μου έμαθε''  ανταπαντάω και γελάει 


''Αχου μωρέ'' λέει και με πλησιάζει ''Το κορίτσι του μπαμπά.. Κρίμα που δεν ξες πως ο πατέρας σου είναι Τέρας.. Πόσο σε έχει καταστρέψει Eva.. Δεν σου έχει πει τίποτα ο κλειστόμυαλος ο Shawn έτσι;'' λέει και χαιδεύει ειρωνικά το πρόσωπο μου. 


''Θα μπορούσα να σου πω ξες'' πειράζει τα νύχια του . 


''Τότε πες μου'' σφίγγω τα δόντια μου είμαι τόσο κοντά στο να μάθω. 


''Αν με βοηθήσεις να περάσω καλά'' βάζει έναν όρο και δεν καταλαβαίνω τι εννοεί μέχρι που με πλησιάζει τόσο κοντα και ψιθυρίζει στο αυτί μου ''Θα μπορέσουμε να περάσουμε τόσο καλα Eva. Και θα σε κάνω να νιώσεις πολύ ωραία''.. 


Και ναι, η στιγμή που καταλαβαίνω τι θέλει και δεν μπορώ να του το δώσω.. Αλλά από την άλλη.. Θέλω τόσο πολύ να μάθω.. 

Καταπίνω ξεροβήχοντας και κλείνω τα μάτια μου.

''Καλα αφού δεν θες'' μου κλείνει το μάτι και σηκώνομαι όρθια όσο απομακρύνει το σώμα του.

''Δέχομαι'' 



°°°° 
Βγήκε το Treat You Better και είναι τόσο τέλειο!:) 
Λοιπόν όσες θέλετε και μπορείτε ψηφίστε τους RadioAct στα MadVMA ως Best New Group. 
Ilysm♥

RunWhere stories live. Discover now