Kεφάλαιο 19

145 28 0
                                    


''LUKE ΠΡΟΣΕΧΕ'' ακούω τον Shawn να φωνάζει από δίπλα μου και σηκώνομαι απότομα με αποτέλεσμα να ξαναπέσω πίσω και να χτυπήσω με δύναμη το κεφάλι μου στο παράθυρο που πριν λίγο είχα αποκοιμηθεί. 


Το αμάξι κάνει μία απότομη στροφή και μόλις βλέπω την αλάνα στην οποία βρισκόμαστε συνειδητοποιώ τι μόλις έχει συμβεί. 


Ακουμπάω το κεφάλι μου και νιώθω ένα υγρό να τρέχει.. 


Κόκκινο, 


υγρό, κάτακόκκινο, γυαλιστερό αίμα. 


Πολύ αίμα, αρκετό αίμα για να προκαλέσει κάποια ζημιά στον οργανισμό μου.


Μα δεν νιώθω τίιποτα, μόνο έναν ανυπόφορο και ενοχλητικό πονοκέφαλο.


Νιώθω εντάξει. 


''Eva, ακούς;'' αρκεί η δυνατή φωνή του Luke για να επανέρθω στην πραγματικότητα. 


''Ε; Ναι, ναι'' λέω προσπαθώντας να συγχρονίσω την αναπνοή μου στο κανονικό.


''Είστε καλά;'' ρωτάω καθώς κανείς εκτός από μένα δεν έχει χτυπήσει.


''Ναι'' απαντάει ο..


''Εμ, εσύ ποιός είσαι;'' ρωτάω ξανά στον μάλλον άγνωστο τύπο μπροστά μου. 


''Eva; ο Shawn ειμαι.'' λέει και νιώθω την αμηχανία του. 


''Σε ξέρω;'' ανησυχώ που δεν τον ξέρω.


''Eva, ο Shawn είναι.. Ξες τώρα.. Αυτός που ανησυχούσε για σένα.'' λέει η Sevi ανήσυχη και αυτή και χαμογελάω αμήχανα. 


Ο Shawn ανοίγει την πόρτα του αμαξιού και βγαίνει. Ο Luke μιμείται τις κινήσεις του και κοιτάω την Sevi, νιώθω πολύ άσχημα που δεν τον γνωρίζω ή μάλλον καλύτερα δεν τον θυμάμαι ενώ θυμάμαιι όλους τους υπόλοιπους. 


''Είναιι από την πτώση στο παράθυρο Shawn'' λέει ο Luke 


Τους ακούω γιατί βρίσκονται λίγα μέτρα πιο πέρα. 


RunWhere stories live. Discover now