Κεφάλαιο 27

116 22 5
                                    


Ένας ψηλός τύπος τρέχει προς την μεριά μου με αντικανονική κίνηση και προσπαθεί να με βαρέσει αλλά πιάνω τον καρπό του με δύναμη και προσπαθώ να του γυρίσω το χέρι μάταια. 


Κοίταξα στιγμιαία τον Shawn ο οποίος πάλευε με τα δυνατά του. Ήξερα πως έπρεπε να τον βοηθήσω, μα δεν γνώριζα πως. Κοίταξα ξανά στον τύπο μπροστά μου και πήδηξα πάνω του απροειδοποίητα. 


Άρχισα να τον βαράω δυνατά και να του τραβάω τα μαλλιά, οι 'φίλοι' του έσπευσαν να τον  βοηθήσουν πέφτοντας πάνω μου. Το χέρι μου γύρισε κάνοντας με να τσιρίζω από τον πόνο. 


''EVA ΠΕΡΙΜΕΝΕ'' φώναξε ο Shawn και συνηδητοποίησα πως το χέρι μου έτρεχε στην σκανδάλη ενός οπλου που δεν θυμάμαι πως βρέθηκε στα χέρια μου. 


''Τι ακριβώς να περιμένω; να με σκοτώσουν;!'' του φώναξα και με κοίταξε στα μάτια. 


''Ηρέμισε, το όπλο έχει μόνο τέσσερις σφαίρες'' φώναξε και ήρθε κοντά μου. 


Οι τύποι λαχανιασμένοι έπεσαν στο πάτωμα, έχω φάει τόσα χτυπήματα σε όλο το μέρος του σώματος μου που η όραση μου θολώνει. 


''Σημάδεψε τους τύπους που έχουν αρκετη δύναμη Evanesa'' 


Evanesa, έτσι με φώναζε ο πατέρας μου. 


''Θα είμαι πάντα μαζί σου Eva, και όταν μάθεις, μην με μισίσεις''  μου το είχε πει. 


Το ήξερε, το ήξερε και δεν με είχε προετοιμάσει. 


''Τώρα Eva μου, είσαι μόνη''  μου έλεγε. 


Πως γίνετε να ξέρει; και ο Shawn; δεν είναι μαζί μου; 


Κοίταξα πέρα από τις εικόνες του μυαλού μου. 


Σημάδεψε τυχαία, χτύπησα. 


Η σφαίρα τρυπούσε το κενό, το βλέμμα μου δεν ήταν σταθερό. 


''Eva άλλες τρεις'' με κοίταξε στα μάτια. 


Σημάδεψα ξανά αλλά αυτήν την φορά μπροστά στον στόχο μου υπήρχε ένας άντρας. 


Χτυπάω κάνοντας τον να πέσει λιπόθυμος προφανώς και χάνοντας τις αισθήσεις του. 


Ο επόμενος τύπος βαράει αλύπητα τον Shawn, χωρίς δεύτερη σκέψη τον χτυπάω. 


Η σφαίρα βρίσκει λίγο πιο κάτω από τον ίδιο. 


Αστόχησα, με κοιτάει στα μάτια και τον νιώθω να με πλησιάζει. 


Η τσιρίδα μου αντηχεί σε όλο το δωμάτιο, ίσως και πιο παραπέρα. 


Ο Luke μπαίνει μέσα και τρώει μια απροειδοποίητη κλοτσιά από τον Shawn με αποτέλεσμα να πέσει στο πάτωμα. 


Χτυπάω την επόμενη σφαίρα όταν ο προηγούμενος τύπος έχει βρεθει σε πολύ κοντινή απόσταση. 


Τώρα μέσα στο δωμάτιο έχω μείνει μόνο εγώ, ο Shawn και ο Luke.


Το όπλο έχει μία σφαίρα, ο Shawn μπλόφαρε. 


Μετα από πολύ, πολύ καιρό, επέστρεψα. Καααντε Vote και ενημερωνω πως σε λιγο η ιστορια τελειωωωνει:3. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ iNTO ME. 





RunWhere stories live. Discover now