Κεφάλαιο 18

134 27 0
                                    

Κάποιος αρπάζει την μέση μου και πονάω λίγο παραπάνω από το κανονικό. 

Βγάζω μία κραυγή πόνου και ακούω ενα 'συγγνώμη' από τον άγνωστο

Είναι αυτός , και είναι εδώ.. 

Δεν με ξέχασε, ήρθε για μένα. 

Βγαίνουμε γρήγορα απο το μαγαζί και τρέχουμε στο τζιπ. 

O Luke αρχίζει το αμάξι με 200 και δεν σταματάει μέχρι λίγο πιο έξω απο την πόλη. 

''Είσαι καλά, Eva είσαι εδώ μαζί μου'' λέει χαρούμενα όσο με παίρνει αγκαλιά 

''Νόμιζα ότι με ξεχάσατε'' παραδέχομαι 

''Και να θέλαμε ο Shawn μιλούσε συνέχεια για σένα και πόσο του λείπεις'' ειρωνεύτηκε ο Luke 

''Ακόμα κι εσύ μου έλειψες'' λέω χαρούμενη όσο είμαι ακόμα στην αγκαλιά του Shawn. 

''Shawn, ξέρω'' λέω. 

''Το κατάλαβα.'' λέει και τον κοιτάω στα μάτια. 

''Πρέπει να μιλίσουμε για όλα αυτά και να μου εξηγήσεις και την θέση σου'' του ξαναλέω. 

''Πρώτα πρέπει να βρούμε κάπου να κρυφτούμε και να είσαι ασφαλής! Δεν θα σε παντρέψω με αυτόν'' χασκογελάει και κοιτάω την Sevi 

''Μου έλειψες τόσο Eva, δεν είχα με ποιον να λέω σοβαρά πράγματα'' λέει και πάω να την αγκαλιάσω αλλά ο Shawn δεν με αφήνει. 

''Θέλω να σε έχω όλη μέρα αγκαλιά'' 

με κάνει να τον θέλω τόσο πολύ. 

Εννοώ.. Γιατί δεν κάνει αυτός κάτι; 
Μια κινηση; να μου δειξει αν αισθάνεται και τι!..

Χαμογελαω ελαφριά στην Sevi και μου γνέφει..

'Shawn προς τα που πάω;' ρωτάει ο Luke ο οποίος κινεί το αμάξι σε μια κατεύθυνση άγνωστη και γι αυτον. 

'Αυτό είναι ένα μέρος του σχεδίου που δεν έχω σκεφτεί' λέει σαρκαστικά και οι υπολοιποι ξεφυσάμε αγανακτισμένα

'Λοιπόν, θα μπορούσαμε να πάμε στο ξενοδοχείο Montana, βρίσκεται στην πόλη του Καναδά και είναι πολυσύχναστο μέρος.  Δεν νομίζω να σκεφτούν ότι πήγαμε κάπου τόσο μακρυά και τόσο.. δεν μπορώ να βρω την σωστή λέξη. Αφήστε που θα έχουμε και λίγο χρόνο να δούμε τι θα κάνουμε' προτείνει η Sevi κοιτώντας τις πληροφορίες του Ξενοδοχείου στο κινητό τηλέφωνο της. 

'Ναι ίσως είναι μια καλή ιδέα' συμφωνώ και ο Shawn μου χαμογελάει.

'Ωραία λοιπόν, έχουμε πολυ δρόμο' λέει ο Luke όσο παίζει με το κρικάκι στο κάτω χείλος του.

'Λοιπόν..' λέει η Sevi

'Πως ακριβώς θα το έσκαγες μόνη σου;' ρωτάει η Sevi 

'Αυτό είναι ένα μέρος του σχεδίου που δεν έχω σκεφτεί' μιμούμαι την φωνή του Shawn κι με χτυπάει φιλικά στο μπράτσο μα κάνω πως πόνεσα και κοιτάει ανήσυχος. 

'Αμαν ρε Shawn' φωνάζω με παράπονο και κοιτάω με νόημα την Sevi η οποία έχει καταλάβει 

'Συγγνώμη δεν ήξερα ότι σε χτύπησα τόσο δυνατά, συγγνώμη, πονάς;' ρωτάει πιο ανήσυχος κι εγω με την Sevi σκάμε στα γέλια.

'Πολύ αστείο' στριφογυρίζει τα μάτια του και θέλω να τον φιλίσω, μα δεν μπορώ. Δεν είναι δικός μου. 

'Λίιιιγο' λέει ο Luke και τονίζει το γιώτα και όλοι αρχίζουμε να γελάμε. 

Στηρίζω το κεφάλι μου στο παράθυρο και ύστερα από λίγο το ξανασηκώνω και κοιτάω τον Shawn ο οποίος ροχαλίζει μερικά εκατοστά δίπλα από το αυτί μου. 


Γελάω αγανακτισμένα και ξαναπέφτω στο παράθυρο κλείνοντας τα μάτια μου. 

RunWhere stories live. Discover now