''Έτοιμη'' φωνάζει η Sevi καθώς με βγάζει απο το δωμάτιο.
΄Ενα κοντό μαύρο σορτσάκι έχει ανέβει μέχρι την μέση μου αποκαλύπτοντας τα λεπτά και κοντά πόδια μου. Ένα μαύρο μπλουζάκι της Sevi με στάμπα ''Run'' σε χρώμα άσπρο, σαν ζακέτα μου έχει φορέσει ένα καρό κόκκινο πουκάμισο. Τα παππούτσι είναι σταράκια χρώματος μπορντό.
Ναι, το ξέρω δεν είναι απόλυτο ντύσιμο για κλαμπ. Αλλά είμαι περισσότερο εγώ.
''Ουάου Eva είσαι..'' πάει να πει ο Shawn μα τον προλαβαίνω μόνο με ένα χαμόγελο. ''Εγώ, είμαι εγώ''.
''Το πιο κοντινό κλαμπ είναι σε δύο τετράγωνα από εδώ, πάμε'' λέει ο Luke όσο περνάει το χέρι του γύρω από την μέση της Sev..
----------------------------------------------------------------------------------------------
''Εδώ είμαστε'' παραμιλά χαρώπα η Sevi και την κοιτάω χαμογελώντας.
Μπαίνουμε μέσα και τα μάτια μου 'τρελένονται' στην επαφή με τα τόσα χρώματα εδώ μέσα
''Δύο jean tonic, μία μπύρα και...Eva τι θα πιείς;''ρωτάει η Sevi εμένα αλλά ο Shawn με προλαβαίνει
''Μια μπύρα κι εκείνη'' την κοιτάει με ύφος -Τίποτα παραπάνω για την μικρή-.
Είναι μόνο δυο χρόνια μεγαλύτερος.
Δεν δίνω συνέχεια και πιάνω το βλέμμα ενός τύπου να με κοιτάει επίμονα. Σηκώνει το ποτήρι και το βάζει στο στόμα του όσο μου χαμογελάει κάνω το ίδιο και η Sev με σκουντάει καθώς με κοιτάει πονηρα.
''Κάποια φλερτάρει'' λέει χαρωπά για δεύτερη φορά και γελάω ανασηκώνοντας τους ώμους μου.
''Dylan'' μου χαμογελάει το αγόρι καθώς πλησιάζει ''Eva'' λέω και μου δίνει το χέρι του.
''Μου χαρίζετε αυτόν τον χόρο κυρία Eva'' λέει και γελάω, είναι καλός.
Γυρίζω το βλέμμα μου γύρω-γύρω και δεν εντοπίζω τον Shawn.
''Γιατί όχι;'' του δίνω το χέρι μου και αρχίζει να κουνιέται με γελοίες κινήσεις καθώς γελάει.
''Αλήθεια δεν το έχω με τον χορό, απλά ήθελα να χορέψω μαζί σου'' λέει χαμογελόντας κάνοντας και μένα να χαμογελάσω. Τελικά είναι πολύ καλός. Ένα αργό τραγούδι αρχίζει και πάω να βάλω τα χέρια μου στο σβέρκο του όμως ένα χέρι με σταματάει.
''Shawn?'' λέω όσο με απομακρύνει, γυρνάω χαιρετάω τον Dylan και μου χαμογελάει καθώς τα χείλη του σχηματίζουν την φράση 'Τα λέμε'.
''Τι κάνεις μου λες;'' τον ρωτάω και με κοιτάει εξαγριομένος.
''Άρεσα σε αυτόν τον τύπο!'' του φωνάζω και τα χαρακτηριστικά του μαλακώνουν.
''Μα.. και..''
Και;
''Και μένα μου αρέσεις Eva, πολύ'' λέει πριν αφήσει τα χείλη του να πέσουν στα δικά μου. Κρατάει κλειστά τα μάτια του και αφήνω τα δικά μου να τον μιμηθούν.
''Πάω στοίχημα ότι φιλάς ωραία'' Λέει όσο απομακρύνεται και θεέ μου..
''Χμ.. Δεν το έχω δοκιμάει'' Τα μάγουλα μου παίρνουν μια ροζαλί απόχρωση και ακούω ένα γέλιο απο το Shawn
''Ίσως θα έπρεπε'' δηλώνει
''Ναι με τους πολλούς άνδρες που με θέλουν'' λέω αυθόρμητα και μόλις καταλαβαίνω τι λέει ρωτάω αν έχει φιλίσει αυτός κάποια μπας και σώσω την κατάσταση
''Φυσικά κι έχω φιλίσει κάποια'' λέει άνετα και στριφογυρίζω τα μάτια μου
''Και πως ήταν;'' ρωτάω περίεργη
''Να σου δείξω;'' λέει και μένω για λίγο, μόλις μου ζήτησε να φιλιθούμε ;
''Ένα φιλί είναι''
''Το πρώτο μου'' υπενθιμίζω ''Δεν θα σου αρέσει'' ανασηκώνω τους ώμους μου και γελάει οσο με πλησιάζει..
Τα χείλη του ακουμπάνε τα δικά μου και ύστερα τυλίγονται περισσότερο δεν ξέρω τι κάνω αλλά ο Shawn το κάνει πολύ καλά. Χωρίς να το σκεφτώ περνάω τα χέρια μου γύρω απο τον λαιμό του και νιώθω ένα χαμόγελο του να μπαίνει ανάμεσα στο φίλι μας. Λίγο πριν σπάσει όλο αυτό μου αφήνει ένα πεταχτό φιλί στο δέρμα δίπλα από τα χείλη μου..
''Καλή για πρώτη φορά'' λέει αμήχανα
Ξεκολλάω τα χείλη μου από τα δικά του και του χαμογελάω.
''Καλή για δεύτερη φορά;'' ρωτάω και γουρλώνει τα μάτια του.
Ευχαριστώ πολύ όσες το διαβάζετε και θα ήθελα να εξακολουθείτε. Μάλλον θα αργήσω αρκετά να κάνω Update γιατί δεν θα έχω τον προσωπικό μου υπολογιστή στις διακοπές μου. Γενικά ιντερνετ δεν θα έχω το ξέρω σκληρό. Ανέβασα όμως σήμερα δύο. Ilysfm<3
YOU ARE READING
Run
Adventure''Eva, Eva τρεξε'' φώναξε ο τύπος πίσω μου.. Που με ήξερε; Γύρισα να τον κοιτάξω. Καστανά μάτια, καστανά ατημέλητα μαλλιά και βραχνή φωνη. Είχε πολλές γρατζουνιές. Που ήξερε εμένα αυτός ο τύπος; ''Eva, Σου είπα κάτι'' διατάζει και φεύγω απο τις σκέψ...