Όλα μπορούν να ανατραπουν σε μια στιγμή, μια σκηνή, σε εκείνη την σκηνή που οι μάσκες πέφτουν και οι υποκριτικες επανέρχονται στην πραγματικότητα. Όσο σκληρή και αν ειναι αυτη..
•°•°•°
"Τι εννοεις πως δεν μπορείς να με βοηθήσεις; διαολε σε εμπιστευτηκα" χτυπάει το χερι του δυνατά στο τραπέζι.."Λυπάμαι Shawn, αλλα εσυ το εκανες τοσο δυσκολο" του λέει και κρυβομαστε καλύτερα πίσω από την πόρτα..
"Αν καταλάβει πως κρυφάκουμε θα πεθάνουμε και οι δυο" μου λεει για χιλιοστη φορά ο Luke
"Απλα βγαλε τον σκασμό!" Του ψιθυροφωναζω και φαίνεται να μουτρωνει. Δεν δίνω σημασία και γυριζω στον Shawn.
"Πρέπει, να υπάρχει ένας τρόπος να την βγάλω από εδώ μεσα" του λέει και πιάνει το κεφαλι του..
"Πρεπει πρέπει πρέπει. Πότε εκανες κατι που όντως πρέπει;" τον ρωτάει ο ξανθος τύπος και ο Shawn τον κοιταει δολοφονικα.
"Αντε πηδηξου Mario" του λέει αυθόρμητα και πέφτει πίσω.
"Τι τοσο σημαντικό έχει να κάνει με αυτην την χαζογκομενα;" Ρωτάει και εκείνος τον κοιταει για λιγο.
"Υποθέσεις του 'μπαμπα' " λεει και κανει μια γκριμάτσα.
Υποθέσεις του μπαμπα
"Ξερω πως εσυ και ο Will δεν έχετε τοσο καλές σχέσεις αλλά νομίζω πως κάτι μπορεί να συμβεί μεταξύ σας"
"Αυτός ο άνθρωπος είναι νεκρός για μενα το επιασες;" του λέει επιθετικά και εκείνος γνεφει.
"Απλα δεν μπορω να καταλαβω γιατί τόσος ντόρος για μια κοπελιά" ανασηκωνει τους ώμους του.
"Επειδη αυτή η κοπελια, έχει στο χέρι της ολόκληρη τράπεζα, ξέρεις τι μπορεί να σημαίνει αυτό για μενα ετσι;" τον ρωτάει και εκείνος μπερδεμενος γνεφει. "Ναι, αυτό που καταλαβες, θα μπορέσω να γυρίσω στο σπίτι μου, θα προσπαθήσω να ξεμπλεξω, με αυτά τα χρήματα θα χτίσω μια νέα ζωή για μενα και την οικογένειά μου" λεει.
"Και ο Will? Τι θα απογινει;" Ρωτάει και εκείνος γελαει.
"Ο Will πρέπει να μάθει πως το πουλί μας και την υπογραφή μας δεν την βάζουμε όπου βρουμε" λεει και του κλείνει το μάτι.
"Ποια οικογένεια Luke?" Τον ρωταω σιγανα και εκείνος ανήσυχος μου λεει να σωπασω.
"Υπάρχει μια μικρή θυρίδα, την οποία είχα αφήσει ανοιχτή για τέτοιου είδους αλλαγές. Βλέπεις Mendes σε εχω μαθει" σπάει την σιωπη ο τύπος και ο Shawn χαμογελαει
"Αυτός είσαι!" Του φωνάζει και γελαει.
"Αλλα πως θα πάρεις τα χρήματα από την κοπελα; εννοω παραμυθι όπως κάνεις πάντα;" λεει και εκείνος το σκέφτεται λίγο.
Μαλακα Mendes
"Οχι φυσικά, θα βρω κάτι πιο δημιουργικό" του λέει.
"Θεέ μου, Luke". Λέω και ο Luke με κοιταει.
"Βλέπεις τον τρόπο που πειραζει το βραχιολι στο χέρι του; και τον τρόπο που πειραζει κάθε τρεις και λίγο τα μαλλιά του; λεει ψέματα, και για την οικογένεια, και προφανώς για σενα" μου λεει ο Luke και κάτι μέσα μου θέλει να τον πιστέψει αλλά δεν το κάνει.
"Ενταξει" λεω απαλά και ο Luke γνεφει.
"Εισαι σιγουρη γι αυτό που πάμε να κάνουμε;" με ρωταει και γνεφω, ή τώρα ή ποτέ.
"Shawn Peter Raul Mendes" λεει ο Luke δυνατά και σηκωνομαστε καθώς με πιανει δυνατά από την μεση.
DU LIEST GERADE
Run
Abenteuer''Eva, Eva τρεξε'' φώναξε ο τύπος πίσω μου.. Που με ήξερε; Γύρισα να τον κοιτάξω. Καστανά μάτια, καστανά ατημέλητα μαλλιά και βραχνή φωνη. Είχε πολλές γρατζουνιές. Που ήξερε εμένα αυτός ο τύπος; ''Eva, Σου είπα κάτι'' διατάζει και φεύγω απο τις σκέψ...