Κεφάλαιο 32

58 9 4
                                    

"Luke από εδώ" του λεω ηρεμα.

Οχι δεν ειμαι εγω αυτη που προδίδει τον Shawn, με εχει προδωσει ήδη δύο φορές, πως ξερω οτι δεν θα υπάρξει και τριτη;

"Eva νιωθω πως θα μας δουν" ψιθυροφωναζει και στριφογυριζω τα ματια μου, γιατί δειλιαζει τωρα;

"Αμα δεν σκασεις θα μας ακούσουν και ολας" τον περιπαιζω και ξεφυσαει.

"Ακου, θελω να τελειώνουμε μια ώρα αρχιτέρα γιατί το εχω βαρεθεί αυτό το συστηματακι ενταξει; Οπότε αν δεν θέλεις να με βοηθήσεις και να πάρεις την αποζημίωση σου τον μπουλο" του λεω απότομα και σηκώνει τα χερια του ως ένδειξη ότι θα συνεχίσει μαζί μου.

Προχωράμε λιγο ακόμα και κρυβομαστε πίσω από έναν τοίχο όταν ένας ψηλός πορτοκαλομαλης τύπος φαίνεται να στέκεται.

"Οχι ρε γαμωτο, αυτός είναι ο Ed, δεν θα γνωρίσεις ποτέ ποιο απαίσιο χαρακτήρα, χωνεται παντού" μου ψιθύρισε ο Luke.

"Ποιος είναι εκει;" λεει και παγωνουμε .

"Luke πρέπει να βγεις τωρα" του λεω με παράκληση στο ύφος μου.

"Δεν έχεις μιλισει μαζί του για αυτό καθεσαι ετσι" λεει και τον σπρώχνω.

"Νομίζεις πως είναι η κατάλληλη στιγμή να πιάσω κουβεντούλα με τον τυπο;" αρχίζει να γελαει.

"Luke?" Λεει ο Ed και ο Luke φεύγει από δίπλα μου.

"Ναρκωτικά ρε; Νομιζα οτι τα είχες κοψει" λεει ειρωνικα.

"Τι να κάνουμε, κάποιες συνήθειες δεν κοβονται" προσπαθεί να κρατηθεί σοβαρός κάτι που καταφέρνει. 

"Ο Shawn δεν μας τα λέει καλά, αυτός ο άνθρωπος είναι τέρμα ηλιθιος, δεν παίζει, κάτι πρέπει να κάνουμε για να ξεκαβαλησει το καλάμι του" Τι διπροσωπος θεε μου.

"Κατεβα πρώτα εσυ από το δικό σου Ed και μετα μιλά για τον Shawn, δεν ξέρεις τίποτα και δεν χωνεσαι. Ή κάνεις αυτά που σου λέει ή τρως την σφαίρα στο μυαλο. Το επιασες;" λεει σκληρά και τον κοιταει ντροπιασμενος.

Παρατηρω καλά την έκφραση του και είμαι σίγουρη πως δεν θα το αφήσει έτσι. Απομακρυνεται γεμάτος αυτοπεποιθηση και νιωθω το βλεμμα του Luke σε μενα. 


RunWhere stories live. Discover now