♤ 26 ♤

2.5K 247 61
                                    


Birlikte çıktıkları odalarından mutfağa ilerlerken Jongin'in adımları misafir odasının önünden geçerken ağırlaşınca genç olan da duraksadı.

" O da yemeklerde bize eşlik edecek mi?"

Jongin KyungSoo'nun sorusu ile gerginlikle gözlerini kapatırken başını iki yana salladı.

" Onu soframızda istemiyorum."

KyungSoo'ya dönüp ellerini ellerinin arasına kaldı.

"Güzel yemeklerine eşlik eden sadece senin güzel yüzün olmalı. "

" Eğer benden dolayı ise.. "

"Hayır. Geçmişimin senin eşsiz yemeklerinin tadını kaçırmasını istemiyorum. "

KyungSoo gülümseyerek Jongin'i mutfağa sürükledi.
Birbirlerine yedirerek geçirdikleri vakti geçmiş saatler süren kahvaltının ardından birlikte mutfağı toparladılar.
Jongin her fırsatta KyungSoo'ya sokulup dudaklarının rast geldiği yerden öpücükler kaçırırken KyungSoo kıkırtılarla ondan kaçıyordu.

" Aaa. Ama bak tişörtüne marmelat dökmüşüz."

Jongin KyungSoo'nun tişörtünün leke olan kısmında işaret parmağını yavaşça gezdirince KyungSoo lekeyi silmek için hamle yapacakken Jongin onu durdu.

" Sanırım bu tişörtü değiştirmemiz gerek.
Ve ben döktüğüm için ben değiştirmeliyim."

KyungSoo Jongin'in yaramaz fısıltılarla çıkan sesine direnirken Jongin'in eli tişörtün eteklerinde geziniyordu. Eli tişörtün altından marmelatın döküldüğü yeri geçerek beyaz tende bıraktığı ıslaklığı okşarken KyungSoo'nun eli diğerinin elini bularak onu durdu.

Jongin, dokunuşlarına teslim olmak üzere olan gencin önünde eğilip tişörtü kaldırdı.
Marmelatın tenine bulaşan şekerli ıslaklığını diliyle temizlediğinde KyungSoo sarsılarak titredi.

" Jongin. ."

Jongin fısıltı ile çıkan derin sesle aynı yerde diliyle oyalanırken aniden evde yankılanan zil sesi ile KyungSoo onu ittirmişti.
Jongin kızarmış yüzü ile mutfaktan koşarak çıkan gence gülerken, bu anı bozan kapıdaki kişiye sessizce küfretti.

Kapıyı açtığında geçmişinden zamansızca hortlayan diğerini görmesi ile yüzü gerilmişti.

" İşlerini hallettin mi?
Ne zaman gideceksin?"

Jongin'in imalı sorusuna burukça gülümseyen kadın kapıda onu bekleten adamı geçerek mutfağa yöneldi.
Elindeki poşetten çıkardığı biralardan birini kendine açarken diğerini Jongin'e uzattı.
Jongin bıkkınlıkla verdiği nefesi ve etrafa yuvarlanan gözleri ile kadını reddetti.

" O da evde mi?"

" Evet KyungSoo'm evde."

" Gay olduğunu bilmiyordum."

" Değilim zaten."

" Bu ne o zaman?!"

" Onu sevmek için bir şey olmam gerekmiyor. Ayrıca bana hesap sorabilecek konumda değilsin. "

" Beni unutmuş olamazsın."

" O olmasaydı bu dediğin muhtemeldi.
Ama onunla seni tamamen sildim."

" O zaman şimdi seni öpersem etkilenmezsin."

Kadın aniden Jongin'in boynunu öptüğünde Jongin onu itelerken duyduğu sesle arkasını döndüğünde KyungSoo'yu elinden düşürdüğü bardağın kırıklarını toplamaya çalışırken buldu.

Kadını iteleyerek KyungSoo'nun önünde eğildi.
Titreyen parmakların avuçladığı cam kırıklarının yavaşça kırmızıya boyanması ile Jongin kızıl saçlı kadına bağırdı.

" Defol buradan.
Geldiğin gibi, geldiğin yere git.
Daha önce arkana bakmadan gittiğin gibi yine git bu evden."

KyungSoo Jongin'in elini tutup onu durduğunda Jongin'in gözleri bileğinin kırmızıya bulandığını farkedince KyungSoo'yu olduğu yerden hızla  kaldırdı.

" Ellerin."

" Onu kovma."

" Ellerin kanıyor. "

" Sana güveniyorum. Onu kovma. "

Jongin KyungSoo'yu banyoya sürükleyerek ellerine bulaşan kanı temizledi.
Kesiklere yara bandı yapıştırıp tek tek öptü.

" Neden bunu yapıyorsun? "

"Geçmişin geçmişte kaldığını sen de, o da görmelisiniz.
Geçmişte yaşadıkların yüzünden pişmanlık duyacak kadar dahi ona hislerin olsun istemiyorum.
Sana güveniyorum.
Sen de kalbine, kalbindeki benim yerime güven. "

Jongin diğerinin genç yaşına rağmen olgunluğu ve anlayışı karşısında utanarak başını eğdi.
Minnetle, yaralı avuç içlerinden tekrar tekrar öptü.


~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Yessı minnadesu 😊

Sağ köşenin orta yerinden kucak dolusu Jagiya'lar efenim 😊
Bu hikayedeki KaDi yüzünden eriyip buharlaşıp bulut olup Koreye uçup yağmur olup o ikisini aşkla ıslatacağım..

Belki de 14.hikayem Başkent Chicago olur.
14.hikayem  özel olsun istiyorum.
12 ve 13 te olduğu gibi.

Yeni bölümlerde görüşmek üzere 😉
Jane minna 😊
Jagiya kalınız efem 😈

Başkent ChicagoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin