♤39♤

2.3K 215 27
                                    

Duyduğu tanıdık sesle Peniel'in ardından o da hareketlendi.
Elinde iki poşetle, utangaç ve çekingen açıklama yapmaya çalışan sevdiğini görünce onun da eli ayağına dolanmıştı.

Dakikalar sonra üçlü, salonda oturmuş birbirlerine bakıyordu.
Jongin KyungSoo'nun, gelişiyle mutlu olduğu kadar tedirgin hallerini de görünce kendilerinden açıklama bekleyen gençten çekindiğini farketti.
KyungSoo ilk tanıştıkları zaman da kendisi ile bu kadar çekingen olmasa da sakınması vardı.
Belki bunda ev arkadaşı olmak için internetten bir süre görüşüp yazışmalarının etkisi büyüktü.

Jongin, Peniel'i tanımıyordu.
Belki de ilişkilerini açıklayabilecekleri türden birisi değildi.
Özgürlüğü belirleyen ülkeler ve yasalardan ziyade insanların kendisidir.
Her ne kadar Amerika'da olsalar da ilişkilerini onaylamayıp kınayanlar da olacaktı.
Jongin o anda geldiğine pişman oldu.
KyungSoo'nun gergince parmakları ile oynuyor oluşu diğer gencin sınırlarını çiziyordu.
Gitmek için aklına doluşan türlü bahaneler arasından makul olanı seçmeye çalışırken, düşüncelerinden diğer gencin sözleri ile sıyrıldı.

"Siz sevgili misiniz? "

Jongin ve KyungSoo, Peniel'in beklenmedik sorusu ile hayretle genişleyen gözlerle birbirlerine bakarken diğeri devam etti.

" Hadi ama! Hangi adam ev arkadaşı için bu saatte kalkıp elinde diğerinin sevdiği yiyeceklerle çıkagelir ki?"

" Aslında ben.. Eczane için çıkmıştım.
Başım ağrıyordu. Ağrı kesici bitmiş evde..
İşte sonra ..."

Jongin geçerken uğradım türünden bir bahaneye sığınıp durumu izahe çalışırken KyungSoo Jongin'in elini sıkıca tuttu.

"Evet, Jongin ile sevgiliyiz."

Jongin KyungSoo'nun ansızın parlayan cesareti ve diğer gencin hayret nidası ile şaşkınlığı artmış panik olmuştu.

" Woaaa. Ben de diyordum KyungSoo altı üstü bir ev arkadaşına neden bu kadar açıklama yapıyor bizde kalmak için.
Şaşırmadım değil hani.
Ama .."

" İlişkimiz senin için sorun mu?"

Peniel panikle ellerini öne sürmüş itirazla sallıyordu.

" Hayır hayır. Kesinlikle sorun değil.
Benim için sorun değil.
Hatta sizi yakıştırdığımı bile söyleyebilirim.
Ama aileme pek çaktırmayın.
Bizimkiler bu konuda esnek değil."

" Jongin'in burada kalması sorun olur mu?"

" Hayır tabiki de."

Jongin sıkıntı ile iki gence baktı.

" Sanırım gelmem sizi biraz zora soktu.
Ama KyungSoo'yu çok özledim."

KyungSoo Jongin'in sözleri ile kızarıp başını eğerken Peniel onların bu utangaç hallerine güldü.

" Daha önce de gay çift gördüm ama sizin gibisini ilk defa görüyorum.
Çok tatlısınız ya.
Diğerlerinden çok farklısınız.
Düzgün bir tanışmamız olmadı ama ben Peniel. KyungSoo'nun üniversiteden sınıf arkadaşıyım. Ben ve ailem uzun yıllar önce taşındık Chicago'ya babamın işi dolayısıyla."

" Ben de Jongin. Benim ailem de yakın bir zamana kadar buradaydı uzun yıllardır.
Babam emekli olunca Kore'ye döndüler.
Ben, işim burada olduğu için ve buraya alıştığım için yine burada kaldım.
KyungSoo ile de ev arkadaşı ararken tanıştım."

" KyungSoo çok sevimli ve kibar biri.
Düşünceli de.
İyi denk gelmişsiniz.
Kader gibi."

Jongin Peniel'in sözleri ile KyungSoo'nun eline daha sıkı tutunduğunda birbirlerine gülümsediler.
Nancy'den sonra onları onaylayan biri daha olmuştu.
Ama henüz kendi ailelerine durumlarını açmamışlardı.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Yessı minnadesu 😊

Sağ köşenin orta yerinden kucak dolusu Jagiya'lar efenim 😊

Sanırım bu fic yazdığım en uzun fic olacak😞
Gidişat ve kafamdaki kurgu öyle gösteriyor😞
100 bölüm olmaz tabiki de arays düğün falan da girerse,
tabiki şaka yapıyorum,
88 bölüm olabilir😆
88 iyidir , sevdim bu fic.ri😁
Yine de bakiciz efem 😄
Ben 55 i de severim 😅


Yeni bölümlerde görüşmek üzere 😉
Jane minna 😊
Jagiya kalınız efem 😈

Başkent ChicagoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin