" Jongin! ! Şunlara baksana!"
Kanepede yayıldığı yerden toparlanarak diğerine oturması için yer açtı. Bilgisayarı ile yanına oturduğunda dik tutamadığı başını gencin omzuna yasladı.
"Çiçek fuarı varmış. Bahar da geldi."
Gözleri diğerinin sevinçle parlayan gözlerine kaydığında mırıldandı.
" Yani diyorsun ki fuara gidelim, çiçek alalım ve bahçemizi şenlendirelim."
Genç hevesle başını sallayarak onu onayladığında, kucağındaki bilgisayarı sehpaya bırakıp ona sarıldı.
" Ama benim uykum var."
KyungSoo Jongin'in kollarından sıyrılıp kanepeden kalktı.
" Tamam sen uyu. Ben Peniel ya da Nancy ile giderim.. Belki Peniel'in annesi de gelir, o sever böyle şeyleri.."
KyungSoo kendi kendine hesap yaparken Jongin uyuşuk bedenini kanepeden yuvarlayarak güçlükle ayağa kalktı.
" Onları boş ver, ben geliyorum."
" Uykun yok mu?"
" Var ama seninle gelmek istiyorum. Fuardan dönünce uyusam da olur."
" Tamam öyleyse hazırlanıp çıkalım."
Birlikte evden ayrıldıklarında baharın o serin ve taze kokusu tüm şehri sarmıştı.
Arabanın açık penceresine kolunu ve koluna başını yaslamış bahar gibi taze ve ferah ışıldayan gence gülümsedi." Belirlediğin türler var mı?"
KyungSoo heyecanla doğruldu.
" Evet. Sardunya ve lavanta istiyorum. Biberiye de alabiliriz hem hoş kokar hem de çayını da yapabiliriz. Ortancalar da güzel aslında. Karanfil ve papatyalar da hoş olur."
Jongin çiçekleri bir bir sıralayan gence gülerek dinlerken arabasını fuar alanına doğru hızlandırdı.
Fuara ulaştılarında oldukça büyük bir seraya benzeyen mekana daha girer girmez binlerce çiçeğin baş döndüren kokusunu soluduklarında KyungSoo Jongin'in elini tutup onu sürükledi. Gördüğü her çiçeği inceliyor, yanındaki tanıtım yazısını uzun uzun okuyor, kokluyor, bahçede nasıl duracağını hesaplıyordu. Jongin onu ilk defa bu kadar hevesli ve heyecanlı görüyordu. Bütün fuar alanını gezmeleri beş saatlerini almıştı. Ve arabanın bagajı ile arka koltuk tamamen çiçeklerle dolmuştu.
Arabaya bindiklerinde KyungSoo endişe ile Jongin'e sordu." Bak eminsin değil mi? Hanımelileri bahçenin köşeye ekmemiz sorun olmaz değil mi?"
Jongin arabayı evlerine doğru hareketlendirirken onu yanıtladı.
" Hayır hayatım. Dediğim gibi sorun olmaz. Ailem konusunda endişeleniyorsan, merak etme, onlar da bunu problem etmez. Aksine sevinirler."
KyungSoo sevinçle ellerini çırptı.
" Uzadıkça bahçe çitine sarınır, çiçek açtığı zaman kokusu evimize kadar girer. Ahhh.. Bahar demek hanımeli demek benim için."
" Kore'deki evinde de mi vardı?"
" Evet. Annem çok sever. "
" Onları özledin mi?"
" Hımm..Ama sen varsın. Onları özlesem de seninle onlara özlemim diniyor. Sanırım bana aile gibi oldun."
Jongin gözlerini KyungSoo'dan alamazken KyungSoo direksiyona uzanıp haykırınca direksiyonu kırıp olası bir kazanın eşiğinden döndüler.
" Neden gözünü yoldan ayırıyorsun? Bu çiçeklerin bahçemizi süslediğini görmeden ölmek istemiyorum."
Jongin elleri titrerken korku ile titreyen yanındaki gence mırıldandı.
" Özür dilerim. Gözlerimi senden alamadım."
KyungSoo pembeleşen yanaklarını eğerek mırıldandı.
" Önüne dön ve bizi sağ salim evimize ulaştır."
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Yessı minnadesu 😊
Sağ köşenin orta yerinden kucak dolusu Jagiya'lar efenim 😊
Biliyorum biliyorum 😏
Başkent Chicago da sizi özledi 😆
Bir aksilik olmazsa bu fic.e her gün yb aticim 😎
Bayram seyran dinlenmeden hem de 😼
Çünkü Slice of Life tarzı KaDi en bi sevdiim😍
Kendi hallerinde aşk böcüğü halleri çok güsel😻
Yurtta başbaşa kaldıkları 3 gece 5 gün boyunca bu hallerde olduklarını umuyorum😍😏😹
Bölümler kısa demece yok
Çünkü bu fic.in türü bu
Uzun uzun yazacak olsam wgm gibi olur
Ama bu öyle bir fic değil işte 😞
Belirli bir kurgu üzerinden sıradan basit gündelik şeyleri konu alıyor ☺
Ayy ne çok dedim 😅
Ama bu yönde çok yorum geliyor bu fic.e
Bölümler niye kısaymış bla bla
Bu yüzden kısa
Şimdi söylüyorum , 45. Bölümden sonra hala da bölümler kısa diyen olursa 🔫😏
Anladınız demi 😈
Bölümler niye kısaymış he 😏
Bir de siz söyleyin 😆
Sen sen KyungSoo biaslı sen söyle niye kısaymış bölümler 😛
Anlaşıldı sanırım 😎
Bu fic.i 88 bölümle final yapmayı düşünüyorum 😞
Kafamdaki kurgu bu yönde😕
Kaldı 43 bölüm 😂
Tabi siz benim ne kadar fic.ir değiştiren bir raytır olduğumu biliyorsunuz😏
Bir bakmışsınız 60 ile final olmuş😐
Bakiciz artık😆Yeni bölümlerde görüşmek üzere 😉
Jane minna 😊
🌹 Kadi ile Jagiya kalınız Ridırs 🌹
💕🐧🐻💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başkent Chicago
FanficUzun yıllar ailesi ile Amerika'da yaşayan Kim Jongin ailesinin Kore'ye dönmek istemesiyle kendisine yemek yapabilecek ev arkadaşı aramaktadır. Do KyungSoo üniversite öğrenimi için gittiği Amerika'da kalacak yer arar. Taleplerin getirdiği birliktelik...