"Şunları ve şurayı da eklersek tamamdır."
KyungSoo Peniel'in kendisine gösterdiği yerleri makalede işaretleyerek yazması için sol yanındaki Jongin'e verdi.
" Yorulduysan ben yazabilirim."
" Hayır birtane..KyungSoo. .. İyiyim.
Yazabilirim. Hem size yardımcı olmuş oluyorum."" Ama yarın işe de gideceksin.
Yine bütün gün bilgisayar başında olacaksın. Gözlerin şimdiden sızlamıştır."" Siz de çok yoruldunuz.
Bu kadarlık katkım olsun.
Hem ben alışkınım."Peniel ikiliye bakıp sızlandı.
" Ewww.. Resmen yanımda kur yapıyorsunuz."
Ikili anında önüne dönüp ellerindeki meşguliyetlerine kendilerini vermeye çalıştılar.
" Son olarak bu derlediklerimize görsel öğeler ekleyip sunum haline getirmemiz lazım. Onu da ben yaparım KyungSoo."
" Hayır birlikte yapalım."
"Olmaz. Zaten şuan benim sorumsuzluğum yüzünden ikiniz de gecelemek zorunda kaldınız."
" Saat daha on bir. Gece sayılmaz."
" Bizimkiler gelmiştir. Onlara bir görünelim isterseniz."
Jongin bilgisayardaki yazı işini bitirip Peniel'e döndü. "
" Ben de gelebilir miyim?"
" Tabiki sen de gelmelisin.
Aynı toprak. Bizimkiler seni görünce çok sevinir.
Yalnız sen bize yardıma gelen KyungSoo'nun ev arkadaşısın."Jongin ve KyungSoo heyecanla birbirlerine gülümseyip Peniel'in ardı sıra evden, yan binadaki pansiyonun lobisine geçtiler.
Karı koca ve resepsiyon görevlisi kafa kafaya vermiş hararetli bir tartışmanın ortasında gibiydiler.
" Hayır hayır. İşletme izinleri tamam.
Yerli müşterilerde de sorun yok.
Yabancı müşterilerin de pasaport ve vizesinde dikkatli olmalıyız.
Bir de kahvaltılıklar için anlaştığımız firma şu sıra teslimatta gecikme yapıyor.
Bizi biz yapan niceliklerden biri ikramlarımızın gündelik ve taze olması.
Bir görüşme yapıp durumu kontrol etmeliyiz. Olmadı firmayı değiştiririz."" Efendim. Şimdiye kadar öğün servislerinden şikayet almadık."
" Ama bu almayacağımız anlamına gelmiyor. Hem her müşteri şikayette bulunmaz, sessizce gider."
" Haklısın baba."
" Peniel."
" Sizi, bahsini ettiğim arkadaşlarımla tanıştırayım."
" Buyrun gençler. "
KyungSoo ve Jongin kendilerine gösterilen geniş bordo deri koltuğa oturdular.
Ebeveynlerin iki dakika öncesine kadar yüzlerindeki ciddi iş adamı ifadeleri bir anda sıcak bir gülümsemeye dönüşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başkent Chicago
ФанфикUzun yıllar ailesi ile Amerika'da yaşayan Kim Jongin ailesinin Kore'ye dönmek istemesiyle kendisine yemek yapabilecek ev arkadaşı aramaktadır. Do KyungSoo üniversite öğrenimi için gittiği Amerika'da kalacak yer arar. Taleplerin getirdiği birliktelik...