Iki sevdalı birbirine sarılıp, aşktan sarhoş olmuşlardır. Aşkları o kadar çok büyümüştürki, her gün buluşmaya başlamışlardır.
T: Leylaam ❤
L: Toprak, biz ne ara bu hale geldik?
T: Niye hatun, memnun değilmisin?
L: Şakamısın sen ayol. Hayatımda sen olduğundan beri her gün içimde mutluluk ve heyecan ile uyanıyorum.
T: Birde bana sor.. Geceleri hep aklımdasın. Bi çık da !
L: TOPRAK, tek hücreli! Gidiyorum ben!( Tam Toprak gülüp gitme demek isterken, Leylanın arkadaşı Tayfur Leylayı arayıp bulur ve kolundan hotele çekmek ister )
T: Ne oluyor ulan orda??! LAAAN
( Toprak koşarak Tayfuru dinlemeden yumuruk atar )
L: Toprak ne yapiyorsun sen ! Tayfur iyimisin?
T: Tayfur kim daa? Bu adam seni nereye sürüklüyordu?
L: Tayfur tatile birlikte geldiğim arkadaşlarımdan biri Toprak ama beni nereye sürüklediğini bilmiyorum. Neden geldin Tayfur?
Ta: Leyla ben seni yalnız sandım ondan seni Hotele geri götürcektim, böyle ormanda yalnız sanarken bişey olcak diye korkmuştum.
( Toprak kıskanır )
T: Yalnız değil işte gidebilirsin.
L: GIDEBILIRIZ Tayfur.
T: Leylaaa!( Leyla arkasına bakmadan Tayfur ile geri Hotele gider )
L: Tayfur bir yerin acımıyor diymi?
Ta: Yok acımıyor ama eli ağırmış.
( Aleyna, Tayfurun sevgilisi, Leylanın en yakın arkadaşı, odaya girer )
A: Aşkım?? Noldu sana, kim yaptı bunu?!
L: ... Toprak yaptı, ama bilerek değil.
A: Nasıl bilerek değil Leyla? Insan terslikle birine vururmu ?
L: Olayı yanlış anladı.. Onun adına çok özür dilerim Aleyna.
Ta: Tamam uzatmayın. Toprak doğru olanı yaptı, biri gelse sevgilimi öyle çekse bende aynısını yapardım. Ondan Toprağa kızmayın.
L: Tamam, ben odama gidiyim ozaman.Evde;
T: Naptın oğlum sen, ama ondada suç vardı, hangi hakla sevdiğim kadını çekiştiriyor! Leyla bana hala küsmü acaba. Bi arayalım bakalım( Leylanın telefonu çalar )
L: Ah Toprak ah.. ( telefona çıkar )
📞L: Efendim
📞T: Şey.. nasılsın?
📞L: Nasıl olim Toprak?
📞T: Uzatma da, oda insan gibi yaklaşsaydı.
📞L: Hem suçlu hem güçlü ayol!
📞T: Sinirli iken çok tatlı oluyorsun :)
📞L: Toprak, yapma ben sana hala küsüm, hatta seninle niye hala konuşuyorumki ?
(Telefonu kapatır)T: Trip at sen, ben senin gönlünü almasını bilirim Pulli.
Öbür gün;
( Toprak hotelin önüne gelir )
L: Toprak ?
T: Hadi bin arabaya
L: Gelmiyorum ben bir yere
( Toprak leylayı kucağına alıp arabaya bindirir )
L: Tek hücreli.
T: Riv riv etme da.
L: Nereye götürüyorsun beni?
T: Sürpriz :)Toprak Leylayı almadan önce yeşillik bir yerde ona piknik hazırlamıştır
L: Topraaak ?? Bunu SENmi hazırladın?
T: ( utanır ) Evet.
L: Ayy benim tek hücrelim bana piknikmi hazırlarmış aayy :)
T: Hatun tamamda. Bu ilk ve sondu ama bunu bil. Erkek Adam böyle birşey mi yapar da?
L: Toprak sinirsin ha.
T: Amma ve lakin sevdiğine gelince her şeyi yapar :) Yeterki sen beni affet Leylam.
L: bilmem affetsemmi? :)
T: Affet affet, sürünmesin it :)
(Leyla güler ve birbirlerine uzun gelen bakarlar)
T: Leyla..
L: Efendim Toprak?
T: Ben hayatımda hiç bu kadar güzel gözler görmemiştim.
L: (utanır)
T: Leyla .. ben dayanamiycam.Ve Toprak Leylayı öper, Leyla ise karşılık verir. Sonra beraber çimende birbirlerine sarılıp yatarlar.
Gece olmuştur ve Leyla kalkarken Toprak Leylaya arkasından sarılır ve saçının kokusunu içine çeker. Leyla çok heyecanlanır ve sımsıkı Toprağın kollarını tutar.L: Toprak geç oldu gidelimmi artık?
T: Off neden hep yanımda kalamazsın?
L: Bende isterdim canım, ama arkadaşlarım merak eder.
T: Anladım, bu böyle olmiycak.
L: Derken?
Toprak Leylayı belinden tutar ve derin gelen gözlerinin içine bakar
T: Leyla, ben ömrümün geri kalanınını senin ile geçirmek istiyorum. Sabahları uyandığımda yanımda sen ol istiyorum. Leyla, karım ol. Bana evet de hemen evlenelim.
L: Toprak, ben .. ben ne diyceğimi şaşırdım..
T: Evet de Leylaamm
L:EVET, EVET, EVETLeyla hemen Toprağın boynuna atlar ve sımsıkı yıldıların altında sarılırlar.