36.Bölüm

496 18 28
                                    

Toprak, Leyla birde Doruk bu çok özel ve güzel geçen bir günden sonra evin yolunu bulurlar. Kapıdan girer girmez karşılarında Pembe sultanı bulurlar.

T: Hayırdır babaanne gece gece kapıda niye dikiliyon?
P: Ha sonunda gelebildinuz.
T: Te allahım gelir gelmez.. neyse.
Do: Baba benim uykum geldi.
T: Gel aslanum yatırim ben seni.
Do: Iyi geceler babaanne. Iyi geceler anne.
P: Iyi geceler idrisum.
L: Iyi geceler oğlum.

Toprak doruk ile yukarıya çıkar ve toprak doruğun üstünü değiştirir iken baba oğul muhabbete dalarlar.

Do: Babaa?
T: Efendim  aslan parçası?
Do: Sen annemi ne kadar seviyorsun.
T: Haha bu nerden çıktı şimdi? :)
Do: Bilmem.
T: Senin bu kocaman kalbinin büyüklüğü kadarı ;)
Do: Peki annem ile ne zaman evlenceksiniz?
T: Orasını bilmiyorum bak. Annenin keçi inadı tuttu.

Doruk gülmeye başlar.

Do: Baba? Annem ile evlenip bir daha ayrılmayın olurmu?
T: Önce bi evlenelimde sonra söz orayıda uygularız :) Hem bir dakika senin uykun yokmuydu?
Do: Var :D
T: Ee ozaman uyu bakalım. Iyi geceler aslanum.
Do: Iyi geceler baba.

Toprak doruğu alnından öper ve ışığı kapattıktan sonra kapıyı kapatıp odadan çıkar. Karşısında Leylayı gòren Toprak önce şaşırır sonra gülümser.

T: Tamda zamanında geldin ;)
L: Niye ne oldu?
T: Hatun sus da bişey deme ve gel.

Toprak Leylayı dinlemeden kolundan tutup odaya götürùr. Hala leylaya konuşma izni vermeyen Toprak hemen Leylayı öpmeye başlar ve kokusunu içine çeker. Tüm kontröl onun altındadır.

L: Toprak dur.
T: (alaycı bir tavırda)  Bunu senden duymasam ayıp olur hatun.
L: Ne o ayol hemen öpmeler sarılmalar felan. Hem biz daha evli değiliz.
T: Leylam, bugün bizim günümüz. Bari şimdi yapma. Aşkımızî tazelememizin tam zamanı.
L: Olmaaaz.
T: Niye da? Valla ben anlamam.

Toprak leylayı dinlemez ve devam eder. Leyla inat etsede bir vakit sonra dayanamaz ve aşkına yenilir.

L: Yine sen kazandın.
T: Ozaman maşallah bağa.

Ikisi gülmeye başlar ve sonra aşklarını yaşarlar. Toprak Leylayı kucağına alır ve sonra yatağa yatar ve üstüne binip boynunu öpmeye başlar. Devamı mağlum..

Sabah olur Leyla üstüne toprağın gömleğini girer. Toprak leylanın yaptığı seslerden dolayı uyanır.

T: Günaydın hatunum. Hayırdır sabah sabah?
L: Hiiç aşağıya incem şimdi.
T: O kılıklamı?

Leyla üstüne bakar ve sonra toprağa hak verir.

L: Haklısın. Bi üstùmü değiştirim o vakit.

Leyla dolaptan eşya seçer iken toprak oturma pozisyonuna geçip ellerini birbirine bağlayïp kafasının arkasïna koyuo gülümsemeye başlar.

T: Leyla?
L: Efendim?
T: Istersen ben yardımcı olabilirim ;)
L: Çok beklersin sen.
T: Hadii inat etme.
L: Aa aaa adam delirdi ayol.
T: Ohoo hatun sen beni çoktan delirttin bile daha yenimi farkına varıyorsun?
L: Yoo aslında daha önce fark etmiştik şimdi tam isabetledim.
T: Tamam hadi seçtinmi?
L: Adam basbaya ciddi.
T: Tabiki ciddiyim böyle şeylerde şakamî olur ;)
L: Topraak.
T: Ha bu arada gömlek çok yakışmış.
L: Ben ne derdindeyim benim tek hücrelim ne derdinde.

Toprak bağladığı elleri çözer ve pis bir sırıtma ile yataktan kalkıp leylanın yanına gider.

T: Ben sana ciddiyim demiştim.

Toprak kendisine ait olan gòmleği leylanın üstünde açmaya başlar. Leyla birşey yapamaz sadece derin nefes alıp verir. Gömleğı çıkardıktan sonra Leylayı yarı çîplak gören toprak leylayı yukarıdan aşağıya süzer ve sonra leylanın seçtiği çiçekli elbiseyi üstünden doğru giydirmeye başlar. Dalgalı saçlarını arkasına getirip gözünün önündeki saçınî kulağının arkasına sıkıştırır.

T: Hayatımda hiç bu kadar güzel bir kadın görmemiştim. Mükemmel gözüküyorsun Leylam. Yarin osman amcanın düğününde nasıl gözükecen çok merak ediyorum.

Leyla utanmaya başlar o yüzden cevap veremez.

L: Ben o zaman aşağîya iniyim.

Leyla toprağın cevap vermesini beklemeden kapıya döner ve Toprak kolunu tutar ve kendisine çektikten sonra up uzun alnından öper.

T: Evet, şimdi aşağıya inebilirsin.

Leyla dudağını ısırır ve kapıyı açıp aşağıya iner.

L: Bildiğin tek hücreli ayol.. Sabahları hep romantikliği tutuyor. Keşke her gün sabah olsa.

Leyla aşağıya iner ardından Toprakda gelir. Herkes masada kahvaltı için buluşur, çınar ile yeşim hariç. Ikisi samanlıkta konuşuyorlardır. Yeşim şakadan habibenin taklidini yapar.

Y: Çınarum sen merak etme o iş bende dedum. Ay maşallah bağa.

Bunu köyden bir kadın samanlığın önünde olduğu için duyar ve hemen tüm mahalleye çınarın habibeyi samanlığa attığınî söyler. O sîrada çınar ile yeşimin sohbeti ilerler.

Ç: Tamam da habibeyi karıştırma. Hem diğerleri toplanmıştır bile hadi yeşim sen içeriye gir bişey fark etmesin bizimkiler.
Y: Tamam çakırgözlüm.

Yeşim samanlıktan çıkar.

Kahvaltı masasında çınar ile yeşimin yokluğunu hisseden Toprak habibeye gidip bakmasını söyler. Habibe hemen ayaklanır ve ilk samanlığa bakar ve karşısında çınarı görür. Çınar habibeyi başîndan atmaya çalîşır iken satır celal çoktan adamları ile evin önünde toplanmıştîr. Satır samanlığın kapısını açar ve çınar ile habibeyi aynı yerde görür gòrmez çıldırır ve çınarı ekinde silah ile bahçeye götürür.

S.C: Sen Napiyorsun orda lan??

T: Sizde benim duyduğumu duydunuzmu?
L: Satırmı o?

Herkes hemen bahçeye çîkar ve Toprak satırı elinde silah ile görür görmez delirir.

L: Toprak bişey yap!!
T: Satır!! Çabuk o silahı indir!
S.C: Indirmezsem ne olur? Çınar habibeyi samanlığa atarken iyi ama. Çınar ile habibe hemen evlenecekler.
T,Ç: Neee??
T: Evlenmiycekler anladınmı satîr. Ne yaparsan yap ben çınara habibeyi almiycam!
S.C: Bu vakitten sonra artık herşey geç.






Leyla & Toprak Barutçu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin