55.Bölüm - Final

602 17 7
                                    

Düğün bittikten sonra herkes çok ama çok yorgundur. En çokta Toprak çünki kendi düğünü olduğu için oynamaktan oturmaya zamanı olmamıştı. Mağlum karadeniz kanı. Adete uygun leyla topraktan kucağa alınmış bir şekilde odaya taşınıyordur.

T: Ahh belim koptu. Hatun sen ne ara bu kadar ağırlaştın?
L: Aa aa toprak indir beni ozaman!
T: Hahahhaha nasılda atarlaniyo allahım.
L: Sensin kilolu.
T: Bak sen nasılda alındı.

Leyla toprağîn kucağında oynamaya başlar ve inmek için çabalanır. Toprak izin vermez leylayı sım sıkı tutar.

T: Leylam şaka daa. Ben seni hep taşırım.
L: Işte böyle adam ol bak.
T: Ama senin dilin uzadı.

Odaya gelirler ve toprak leylayı yatağa attıktan sonra üstüne çıkar ve saçlarıyla oynar.

L: Napcan?
T: Gösterimmi? Çizgiyi geçiyorsun bak.
L: Bu gecede şımaralîm ozaman.
T: Peki, sen istedin hatun.

Toprak leylanın gelinliğinin arkasınî açar ve yavaşca çıkarır.

L: Duur Toprak!
T: Noldu ?
L: Biz balayına gitmeden olmaz..
T: Nasıl olmaz? Olur hemde bal gibi olur.
L: Hayır toprak olmaz ayol. Balayîlar bunun için var olmaz. Sabret.

Leyla üstünü değiştirir ve vücüdu toprağın gözünden kaçmaz. Yukarıdan aşağıya leylaya bakar.

T: Bu ağır oldu yalnız.
L: Dedim ya bu gece şımaralım biraz ;)

Leyla toprağın yanına yavaşca yaklaşır ve boynunu koklar. Yavaşca gömleğinin dümelerini açmaya başlar ve gömleğini üstünden çıkarır. Elini toprağın göğüsüne koyduktan sonra arkaya iter. Yatma pozisyonuna girerler ikisi.

T: Kararını değiştirmişsin?
L: Yoo sadece kocam ile uyumak istiyorum.

Leyla toprağa sarılarak uyur. Bu arada leylanın üstübde kısa, siyah, satenden oluşan bir şört vardır. Üstündede aynı renkten ve aynı kumaştan bir top. Toprak pantolon ve üstsüz uyur. Leylanın başı toprağın göğüsündedir.

Ertesi gün herkes erkenden kalkar ama toprak ile leylayı uyandırmazlar, mağlum özel bir gece. Ama sandıkları gibi değildir. Süper bir kahvaltı hazırlanır, masada a dan z ye kadarı herşey vardır.

Bir süre sonra leyla uyanîr, yanında toprağı tatlî bir şekilde uyuduğunu görür ve kalbini öper. Yanağını okşadıktan sonra dudağına bir buse kondurur. Toprak uyanmaz. Leyla toprağın kulağına bir şey fısıldar.

L: Günaydın kocacım, çok çekicisin bugün.

Toprak leylayı tutar ve yatağın diğer tarafına iter ve üstüne çıkar. Leylayı uzun bir şekilde öper.

T: Bugün hemen balayına iki bilet alacağım.
L: Düşündüğün şeye bak kalkar kalkmaz.
T: Nereye istersin Leylam?
L: Bilmeem tek hücrelim. Sürpriz olsun.
T: Hmm tmm. Aslında daha çok şey yapardımda diğerleri beklemesin. Hadi bakalım hazırlan, kahvaltıya.

Kahvaltı masasında;

D: Oooo abi, leyloş. Şükür teşrif edebildiniz.
Ç: Defne sus da. Böyle şey denirmi hiç yeni çiftlerin ilk gününde.
T: Yeni çiftmi?
Ç: Lafın gelişi abi.
Do: Babaa neden herkes böyle diyor? Ne oluyoki ilk günde?
T: eeHMM.. hiç oğlum.
L: Adı üstüne oğluşum evlilerin ilk günü, özel yani..

Toprak masadan doğru leylaya bakar.

E: Ablaa balayına nereye getceksiniz bellimki?
L: Yok daha belli değil. Toprak bugün biletleri alcakmış.
T: Aynen öyle.
E: Heee..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 13, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Leyla & Toprak Barutçu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin