Leyla ilaçlı bezden dolayı kendinden geçer, bayılır.
Leyla hala bayılımış bir şekilde durur iken toprak polisler ile itibata geçer. Bunun için şirkette toplanırlar.
T: Hoşgeldiniz müdürüm.
M: Hoşbuldum Toprak bey.
T: Ne içerdiniz?
M: Bi sağde kahvenizi içerim.Toprak telefondan istekleri söyler. Kısa bir süre sonra kahveler gelir.
T: Sağol, çıka bilirsin.
Asistan odadan çıkar.
M: Bence biz vakit kaybetmeden direk konuya girelim. Sorun neydi?
T: Şimdi müdür bey, karım leyla kaç gündür kayıp. Ve bunun nedeninide biliyorum.
M: Nasıl yani?
T: Şimdi şöyleki, bir bir kaç hafta önce ailecek trabzona gitmiştik....Toprak satır celalide, yaşananlarıda, herşeyi anlatır. Satırdan gelen tehditleri, telefon konuşmalarınıda.
T: Yani karımı satır celalin kaçırdığından emin olabiliriz.
M: Bu çok büyük bişey. Peki ya karşılığında fidyemi istedi?
T: Hayır, tüm gemilerimizi.Müdür bey gözlerini açar.
Plan zamanı. O arada leyla gözlerini yavaş yavaş açmaya başlar. Tekrar kocaman karanlık bir alandadır. Ne halde olduğunu fark edince yüzü düşer ve düşünmeye başlar.
L: Allahım, daha ne kadar sürecek bu. Ne zaman ben bu adamdan kurtulup aileme geri dönebileceğim. Hiç birinin halini düşünmek bile istemiyorum. O endişe, o telaş.. kim bilir oğlum doruk şuan ne halde. Acaba ne yapiyor, beni soruyo mu yada bensiz nasıl geçiniyo yada beni özlüyomu? Kafamdan bir sürü sorular.. ama en önemliside; Tek hücrelim acaba ne halde. Geceyi gündüz edemiyor kesin. Meraktan ve korkudan ölüyordur işte. Beni bulmak içn her şeyi yaptığından eminim. Allahım lütfen beni onlara kavuştur lütfen. Ben onlardan ayrı kalmak istemiyorum. Ben onlarsız ne yaparım?
Kapı açılır. Iblis gelir ve leylanın önüne yemek koyup gider.
L: Nereye gidiyorsun!! Çıkar beni burdan! Çabuk buraya gel ve beni burdan çıkar!!
Iblis gider.
L: Bide bu halde iken yemek yiyeceğimi sanmış. Delircem ayol. Bana ademi getirin. Hem çocuğa minnettarım beni gemiden kurtardı.
Şirkette;
M: Satırı bir şekilde enselerizde, eşinizi bulmak zor olur. Bir iz felan lazım. Toprak bey müsadeniz ile, ekip ile araştırmalara hemen başlamalıyız.
T: Birşey bulur bulmaz lütfen bana haber verin.
M: Tabiki, bu arada telefonlarınız dinlenecek.
T: Tamamdır.
M: Iyi günler.Toprak hafif bir gülümseme atar ve el salladıktan sonra müdür bey çıkar. Toprak çınarı arar ve şirkete gelmesini ister.
Yarım saat sonra toprağın odasının kapısı açılır ve gelen çınardır.
Ç: Abi noldu? Yeni bişeymi var?
T: polisler ile itibata geçtil çınar.
Ç: Ya satır öğrenirse abi? Ozaman leylayı hiç vermez.
T: O nasıl söz oğlum biz onu alacaz zaten. Onun verip vermemesi önemli değil. Hem öğrenmiycek. Her şey gizli. Şuan gerekilen araştırmalar yapılıyor. Bi ip ucu olsa her şey tamam ama yok, allah kahretsinki yok. Leylam kaç gündür bir itin elinde ve ben hala bişey bulamadım.Yumuruk şekline giren elini konuşur iken masaya vurur.
Ç: Satırı bulsak ozaman iş kolay.
T: Orası araştırılıyor. Satırın tüm telefonlarını dinletiyoz. Er yada geç nerde olduğu ve kim ile iş birliği yaptığı anlaşılacak. Ah o pisliği bir bulsam kimse elimden alamaz.Akşam olur ve toprak eve gelmiştir bile. Her zamanki gibi doruğun yalnız hissetmemesi icin onun ile uzun uzun sohbet eder ve şakalaşır. Ve hep konuşmanın sonunda leylanın iyi olduğunu ve yavaş yavaş geri dönmeye düşündüğünü söyler. Doruk bunu her duyduğunda sabırsızlıkla bekler. Toprak doruğu sonra yatırır, öper ve ışığı kapatıp, kapıyı çekip, yüzündeki maskesini çıkarıp odasına geçer. Toprak gömleğini açmaya başlar ve aynanın karşısına geçer geçmez kendisine bakar.
T: Koruyamadın ulan koruyamadın! Bir sevdiğine dikkat edemedin!! Sen şimdi ne işe yariyorsun. Bu yatakta aşk yaşar iken leylan kaçırıldı ulan ve sen hiç birşey fark etmedin. Allah belanı versin lan allah benim belamı versin!
Toprak öfkelenir ve elini masaya vurur. Bir süre sonra odada dolanıp durur ve düşünerek sakinleşmeye çalışır. Üsütünü değişitirir ve yatağa girer.
T: Allahım lütfen sana yalvariyorum yarin artık iyi bir haber gelsin. Lütfen beni leyla ile tekrardan kavuştur. Amin.
Ve toprak uyur. Sabah kalkar kalkmaz toprak kahvaltısını eder ve hemen doruğu okula bırakıp şirkete gider. Müdür beyi bir haber varmı diye aricak iken müdür bey toprağı arar.
📞T: Alo müdürüm?
📞M: Merhaba Toprak bey size iyi bir haberim var.Toprak paniklenir.
📞T: Noldu??
📞M: Leyla hanımdan bir iz aldık.
📞T: Ne?? Allahıma şükürker olsun. Ama böyle olmaz sizi şirkete bekliyorum.
📞M: Peki, iyi günler.Kapatır.
T: Allahına bin şükürler olsun sonuna bir iz bulundu. Şükür.
Yarım saat sonra müdür bey gelir ve konuyu konuşurlar.
M: Satır celalin telefonlarını dinler iken biri ile görüştü. Adı iblis. Leyla hanımı o kaçırmış. Öğrendiğimize göre önce gemide tutmuş eşinizi.
T: Gemidemi?? Şerefsiz..
M: Sonra adem diye biri gemiyi limana sürmüş. Şimdi ise beykozda bir depoda tutuyormuş.
T: Yani şimdi kesin nerde olduğunu biliyormuyuz??
M: Şükürler olsunki evet.
T: Allahım sonunda. Size ne kadar teşekkür etsem az müdürüm.
M: Ne demek toprak bey işimiz.
T: Ee şimdi ne yapacaz? Öylece gidip baskımmı yapacaz?
M: Aynen öyle, ama gece olacak. Geceleri daha kolay olur her yer karanlık iken görünmemiz imkansız.
T: Anlaşıldı. Demek eşime bugün inşallah kavuşuyorum. Sabırsızlıkla akşamı bekliyorum. Baskın ha..Bölüm sonu