Leyla ile Toprak sarmaş dolaş uyumuşlardır. Toprağın bir eli Leylanın karnında ve diğer elide Leylanın elindedir.
Sabah olur. Leyla hafif kımıldanır ve Toprak uyanır ama Leylayı uyandırmaz. Öylece sevdiği kadını izler ve içten erir.
T: Allahım, sana şükürler olsun bana böyle güzel bir kadın nasip ettin. Şükürler olsun.
Toprak elini Leylanın yanağına koyar ve okşar. Leyla öbür tarafa döner ve Toprak arkadan sarılır. O huzurun keyfini çıkarır. Ama sonra Toprağın aklına birşey gelir ve stres basar.
T: (iç ses) Az kalsın unutuyordum. Leyla asla ama asla affetmezdi. Bugün hatunumun doğumgünü. Aklıma geldikce seviniyorum. Ama ne yapcam ben ya. Daha leylaya hediye almam lazım sonra özel bir şey hazırlamam lazım. Çok işin var Toprak çook. Allah işimi ras getirsin ne diyim.Ve bir süre sonra Leylada uyanır ama Toprağı yanında bulamaz. Leyla aşağıya iner ve toprağı arar.
L: Babaanne Toprağı gördünmü?
P: Yook görmedumm. Erkenden çıkmiştur ve tershaneye gitmiştur belki.
L: Mantıklı. Neyse ben bi ariyim.📞T: ........ aradîğınız kişiye şuanda ulaşılmıyor. Lütfen daha sonra bir daha deneyin.
L: Off nerde bu yaa.
Tershane;
T: Düşün aslanum ne yapacaksunn. Da aklıma birşey gelmiyor. Buldumm. Tekne ile denizi gezmek nasıl olur acaba? Iyi ya, bence kesinlikle hoşuna gider. Yanındada Hamsi pilavı yeriz. Mis.
Çınar odaya gelir
Ç: Abi yeni gelen evrakları imzaladınmı? (Toprak duymaz ) Abi? Ohooo
T: He Çınar bişey mi dedun?
Ç: Yeni gelen evrakları diyorumda sen şimdi bırak onları. Noldu,yoksa Leyla yengeyle mi kavga ettiniz?
T: Yok daha neler çınar. Tövbe yarabbim.
Ç: Nolduda daldın?
T: Bugün Leylanın doğumgünü.
Ç: Abi hayret sen normalde doğumgünü ile felan ilgilenirniydin?
L: Leyla için herşeyi yaparım!Evde;
Leyla kahvaltısını yapar ve aklıne yine Toprak gelir ve yine çıkmaz. Saate baktından sonra kendisinin doğumgünü olduğunu fark eder ve çok sevinir.
L: Bugün benim doğumgünüm ayool! :) Ama Toprak nerde, neden onun aklına geldiyse beni kutlamadı. Ahh neyse belki unutmuştur. Olabilir ya.Tershane;
Toprak planını çınara anlatmıştır ve çinarında cok hoşunda gider.
Ç: Bence çok güzel. Ben olsaydım hoşuma giderdi hem temiz hava iyi gelir bebeye ve yengeme :)
T: Bencede çok iyi oldu bu.
Ç: Ee süs felan olacakmı?
T: Ne süsü çınarda??
Ç: Gemiyi süslemiscekmisin?
T: Tabikide hayır.
Ç: Işte barutçu ya hahahaha.
T: Neyse tamam hadi çınar ben çıkıyorum hazırlık felan yapacam.
Ç: Bende gelim ve yardım edim istiyorsan abi.
T: Yok sen burda tershanede dur.
Ç: Tamam nasıl istersen.Toprak gemiye gider ve gemiyi çınara hayır desede süslemeye başlar.
T: Döneksin olum sen. Neyse Leyla için değer. Hem bu beraber kutliyacağımız ilk doğumgünü. Neyse bir kerelik olur.Toprak her yerleri süslemeye başlar. Geminin girişine güller asmışdır ve kırmızı halı sermişdir. Geminin içi ise mumlar ile sùslenmiştir, lakin daha yanmamamışlardır, gündüz olduğu için. Yatak odasınının girişinede güller koymuştur ama bu güller beyaz.
T: Oha olum sende ne mağrifetler varmış ya yeni görüyorum. Isteyince oluyormuş. Bide şimdi yatağın üstüne güller koyalım. Ha işte şimdi herşey tam ve süper oldu.Bu arada Toprak herkese gitmeden önce evdekilere Leylanın doğumgünü olduğunu söyler ve ona göre tetbirli davranırlar.
Evde;
Leyla heyecan ile Toprağın eve gelmesini bekler. O arada Leyla Ezgi ile oturur.L: Ablaam :)
E: Efendim abla?
L: Sen birşey unutmadınmı?
E: Neyi abla?
L: Bugün gerçekten ne var bilmiyormusun?
E: Ne varmışki bugün?
L: Bugün ayın kaçı canım?
E: 14 ağustos abla.
L: Eee? :)
E: Haaaa hatırladım benim bugün Laptopdan doğru iş görüşmem vardı. Çok sağol abla ( yanağından öper ve gider)
L: Bu ne ya, şiştim ayol.E: Ah Abla böyle olsun istemezdim ama kızınca ayrı bir şirinsin.
Bu arada Toprak herşey ile bitmiştir ve sonunda Leyla şüphelenmesin diye geri eve gider.
Kapı çalar Leyla bakmaya gider.
L: Topraaak :)))) (sarılır)
T: Hayırdır hatun? :)
L: Geldiğine çok sevindim.
T: Noldu çok özledin galiba.
L: Evet çok özledim.
T: Hayırdır birşey oldu galiba?
L: Yoo birşeymi olmalı Toprak? Ben kocamı özliyemezmiyim ?
T: Her zaman ;)
Toprak Leylayı gıcık etmeye çalışır. Çünki cok hoşuna gider ve akşam zaten gönlünü alabileceğini bilir. Toprak Leylayı öpecekmiş gibi yapar ama sadece kokusunu içine çeker ve arkaya çekilir.
L: Offf Toprak !
T: hahahaha işte bende tam buna bayılıyorum Leylaam :)
L: Tek hücreli!
T: :))
L: Toprak sen bişeyi unutmuş olabilirmisin acaba?
T: Ne gibi?
L: Neyse tamam.
T: hadi ben gidiyorum Leyla tershanede işlerim var.
L: Tabi git sen.
T: Efendim?
L: Yok bişey Allah kolaylık versin dedim.
T: Sağol :)
Toprak gider
L: Off.. ( karnını tutar) Bak babada bizi unutmuş annem. (Üzülür)Dışarda;
T: Leylaam beni affet ama planın işlemesi için böyle olmalıydı. (Arabaya biner)
Şimdi daha ne eksikti? HEDIYE ! Işte geldik en önemli yere.
Toprak iyice düşünür ve kuyumcuya gider.Kuyumcuda;
T: En son Tektaş modellerini görebilirmiyim acaba?
Kuyumcu: ( yüzükleri çıkarır) Buyrun beyefendi. Bunlar bize gelen en son modeller. Taşı nasıl olsun?
T: Mümkünse büyük ama fiyatı uygun birşey olsun.
K: ( Taşı fındık kadarı büyük bir tektaş çıkarır. Taşı baya parlaktır.) Bu nasıl?
T: Bü çok güzelmiş.
K: Ne için gerekliydi?
T: Bugün karımın doğumgünü var ona.
K: Hmm çok düşüncelimişsiniz. Belli karınızı çok seviyorsunuz.
T: Evet :) Neyse ben bunu alim o vakit.
K: Tamam.Toprak hediyeyide aldığına göre ve karanlık çöktüğüne göre gece başliyabilir :)
Bölüm sonu