Leyla ile Toprak keyif ile yemeklerini yerler
L: (Balığı eli ile Toprağa uzatır) Al :)
T: Hatun çocukmuyum ben?
L: Niye, ben kocama yemek yediremiycekmiyim ?
T: Kocana :)) Her zaman :)
L: Evet kocama Toprak
Toprak sırıtır ve Lokmayı ağzına atar. Bu sefer ise Toprak Leylaya lokma uzatır.
T: Al Leylam, afiyet olsun:)
Leyla tam lokmayı ağzına atim derken Toprak yer :D
L: Offf Toprak. Tam bir tek hücresin sen. Öküz.
Toprak kendini tutamaz ve gülmeye başlar. Tabiki yaptığı gerçekten öküzlüktü ama Leylayı sinilendirmek çok hoşuna gider.
L: Gülme Toprak!
T: Hhahahahaha Leylaa :D
L: Gülme dedim sana. Benim burda karnım aç, senin yaptığın şeye bak. Aaa ayı... ( Tam Leyla devam konuşmak isterken Toprak kendini tutamaz ve Leylayı öper)
T: Gittimi açlığın ? :)
L: Gitmedi.
Toprak Leylayı belinden tutarak ve öperek yatak odasına sürükler. Yatağa otururlar.L: Toprak? :)
T: Efendimm Leylam.
L: (Toprağı yatırır) Çok beklersin. ( Kalkmak ister ama Toprak Leylayı kalktığı gibi geri yatırır)
T: Sen öyle san.
Ve iki sevdalı aşk dolu bir gece geçirir.Sabah:
T: ( Odadan doğru Leylaya seslenir ) Leylaaa, Gömleğimi gördünmü?Leyla erkenden kalkıp toprağın gömleğini giymiştir.
L: (Kapıya gelir) Noldu Toprak?
T: Hatuunn ? :) Bende gömleğimi ariyordum. Çok yakışmış :)
L: Sabah sabah üstümü aramak ile uğraşmak istemedim ondan senin gömleğini giyim dedim, yanlışmı yapmışım?
T: (kalkar ve Leylanın kokusunu içine çeker) Yoo, tam tersine baya hoşma gitti :) Yakışmış benim deli hatunuma :)
L: ( Toprağı yanağından öper ve mutfağa gitmek ister )
T: ( Leylaya arkadan sarılır ve elini karnına koyar ) Ne zaman büyicek bu kereta ?
L: Daha çok var babası.
T: Ama ben şimdi sevmek istiyorum.
L: Bazen çocuk gibisin varya. Ayyy yerim senii.
T: Yedin zaten ;)
L: (utanır ve salınarak gider)Leylaya telefon gelir
📞 E: Selaam canım ablam.
📞 L: Ezgii? Nasılsın?
📞 E: Iyiyim abla, çok iyiyim, seni göreceğim için.
📞 L: Bende, ee ne zaman gelirsin sen?
📞 E: Trabzona geldim.
📞 L: Neee??
📞 E: Çok sevindin galiba abla.
📞 L: (bu kadar hemen gelmesine şaşkındır) Evet çook.
📞 E: Tamam nerdesin sen ?
📞 L: Şey.. sen kafeye gel. Ben sana adresini atarım.
📞 E: Tamam, görüşürüz.Leyla çok şok olmuştur. Ezginin geleceğini biliyordur ama bu kadar hemen olmasına şaşırmıştır.
T: Noldu Leyla?
L: Ezgi Trabzona varmış bile.
T: Ne, bu kadar hemenmi?
L: Evet.
T: Ee hazırmısın? Ne diyceğini düşündünmü?
L: Hayır, ama söylicez artık bir şekilde.
T: ( Leylayı koynuna alır ve sarılırlar )Barutçularda:
Ç: Hazırmısın Babaanne?
P: Heee.
Çınar Pembe sultanı özür dilemek için zorlamıştır ve başarmıştır.O sürede Leylanın canı çikilata çeker ve yer.
Çınar Toprağı arar.
📞Ç: Abi, biz oraya geliyoruz, Babaannem yengemden özür dilicek.
📞T: Gerçektenmi?
📞Ç: Evet abi, sonunda.
📞T: Biliyordum zaten. De çınar, Leylanın kardeşi Trabzona geldi. Biz önce onla bir meseleyi konuşalım sonra.
📞Ç: Ee daha iyi abi. Siz meseleyi konuştuktan sonra beni ara biz arkadan geliriz. Hem böylelikle tüm aile tanışır, kaynaşır.
📞T: Heee iyi fikirmiş o. Öyle yapalım ozaman.
📞Ç: Tamam abi hadi, kendine iyi bak.
📞T: Sende aslanum.L: Noldu Toprak, nediyor Çınar?
T: Biz ezgi ile konuştuktan sonra çınar, defne ve babaannemgil gelcek. Babaannem özür diliycekmiş. Demiştim ben sana. Hem öyle tüm aile tanışır.
L: Iyimiş, öyle yapalım ozaman.
T: Bende dedim. Bu arada sen çikolatamı yedin? :)))
L: Neden?
T: (Leylanın dudağının kenarını öper) Heryerine bulaşmışta.
Ikisi güler ve yola çıkarlar.Kafede:
E: Abla nerde kaldın sen ya?
Leyla ile Toprak girer ve hepsi birbirine sarılır.
L: Hoşgeldinn Ablaaam.
E: Hoşbuldum.
T: Hoşgeldin Ezgi.
E: Hoşbuldumda, siz beni nerden taniyorsunuz?
L: Bizde Toprakla tam olarak bu konuyu seninle konuşmak istiyorduk. Ezgi benim istanbula geri dönmememin sebebi.. Toprak.
E: Erkek arkadaşımısın Toprak abi?
T: Hayır. Leyla sen anlat istersen.
L: Bak ablam, biz bunu sana nasıl söyliyelim bilmiyoruz ama.. Biz Toprak ile evlendik ve hatta hamileyim.
E: Neee??? Ablaaaa?? ( Hem sevinir ve hem kırılır) Abla, neden bana birşey söylemedin? Nasıl benden habersiz evlenirsin?
T: Ezgi bak, böyle davranman çok doğal, çünki bizimde suçumuz vardı abim. Ama herşey cok hızlı ilerledi. Benim ailemde yanımda değildi onlarda sonradan öğrendi. Ama bak şimdi herşey yine iyi.
E: Toprak abi ben çok sevindim bu duruma, ama birazda kırıldım haber vermemenize. Şimdi öğrenmek beni üzdü ama kendini sizin yerinize koyarsam, anliyorum. E nasıl oldu herşey?
Toprak ve Leyla herşeyi anlatır ve Toprak çınarı gelmeleri için arar. Bir süre sonra Barutçularda gelir. Herkes birbiri ile sarılır ve herkes ezgi ile tanışır.
E: Çok güzel bir ailen varmış Toprak abi.
T: Bunu başında ablanda demişti :)
E: Kardeşliğimiz burdan belliymiş ozaman.
Bu ara Pembe Sultan da özür dilemek için lafa girer.
P: Pulli gelin.
L: Efendim Babaannecim?
P: Uyy bu hemende alışmış. Evvelsi gün çok kalbini kırdım beni affet.
L: Estağfirullah babaannecim.
Sarılırlar
P: Torunum nasi?
L: Iyi iyi.
P: He eyuu.Böylece kısa bir inattan sonra iki aile bir araya gelir ve çok iyi anlaşirlar. Ezgi defne ile yakın arkadaş olmuşdur. Bu durum en çokta Leyla ile Toprağı mutlu etmiştir. Iki aileyi böyle mutlu iken bir arada görmek.
Bölüm sonu