L: Sonra...gelinliğim taşlı olcak böyle süper tam hayalimdeki gibi.
T: Hatun tamam daa ne planmış.
L: Bende diyom bu beni ne zaman susturcak. Şakaydı benim tek hücrelim. Sen varsın, bu bana yeter.
T: Ha şöyle da, benim hatunum böyle.L: Evleneceğimiz günü bekle sen.
T: Beni şaşırtıyorsun hatun, hiç beklemediğim sözler ediyorsun
L: Söylemiyimmi yani?
T: Yok canım tam tersine daha çok söyle.
L: Emrin olur ;)Toprak ile Leyla sonunda evlerine dönerler ve hemen doruğa bakarlar. Ikisi doruğu çok özlemişlerdir ve hasret giderirler. Doruk ise tabiki sevinir ve bu durumdan çok hoş olur. Leyla ile Toprak tabi bu çok güzel haberi söylememek için zor dayanırlar. Herkes toplandîğında söylemek isterler.
Do: Annee, babaa nasîldı tatiliniz?
L: Güzel değildi çünki sen yoktun oğluşum.
Do: Ama babam vardı.
T: Evet Leyla ben vardım ;) yetmezmi?
L: Yetmez, dorukda lazımdı.
Do: Ama anne sen babamı çok sevmiyor musun?
T: eHM.
L: Bu nasıl soru oğlum? Tabiki seviyorum.Toprak hemen havalara girer ve sırıtmaya başlar. Leyla bunu görür ama bişey diyemez doruk yüzünden.
T: Bende anneni çok seviyorum aslanum.
Toprak leylaya sarılık ve başını öper. Doruk utanır ama hoşuna gittiği yüzündeki gülücükden anlaşılır.
L: Eee toprak içeriye girelim hadi.
T: Emret hatun.Toprak doruğa göz kırpar ve doruğu kucağına alarak oturma odasına girerler.
T: Herkes burda diymi?
P: Niye toprağum? Bir haber mi var?
D: Ben biliyorum:)
T: Defne bi sus da.
L: Herkes burda olduğuna göre size bir mücdemiz var. Aslında yeni bir şey değil ama bizim için çok büyük bir adım. Yeni bir başlangıç için bu adımı atmaya cürret ettik, yani Toprak ile ben.
Ç: Ee sadete gelin.
L, T: Biz evleniyoruz.
Herkes: Neeeeee??? :))))
Ç: Bende diyom ne zaman tekrar bu adım atılcak.
E: Çook sevindim abla :))Herkes tebrik ettikten ve sevindikten sonra tabiki en çok sevinme hakkı doruktadır. Uzun zaman sonra annesi ile babası tekrar evleneceklerdir ve bu doruğu dünyanın en mutlu çocuğu yapar.
Do: Oleeeyyy :)) Tekrar aile olacaz!!
T: O nasıl söz oğlum, biz zaten aileyiz.
Do: Ama evli değildiniz.
L: Ne fark eder bakalım? Biz birbirimizi yinede seviyoruz ve sevdik.
T: Bizi aile yapanda bu tamam mı?
Do: Tamam :)Konu uzamasın diye çınar araya girer ne ortamı neşelendirmeye başlar.
Ç: Eee düğün ne zaman taze çofte kumrular?
T: Ulan :) Bir hafta sonra.
D: Neeee?? 1 hafta sonramı? Nasıl yetişelim biz onca şey var. Düşün yapcaz düğün..
L: Ben bile bu konuda rahatsam senin öyle yada böyle rahat kalman lazım defne.
D: Leyloş nasıl rahatsın yaa.. nasıl olacak peki herşey?Herkes sohbete dalar ve düğün konusunu en derinine kadarı konuşurlar. Ilk nikahda düğün ommadığı için onu acısı çıkarmak isterler.
Vee bir hafta sonra..
Düğün telaşı kapıda. Leyla sabah erken kalkıp kızlar ile kuaföre gider. Çok sıkıntı yapar yetişemiycem telaşı yüzünden.
L: Ayy defne yetişir diymi??
D: Yetişir leyloş merak etme sen.Toprak damat traşına gider saçlarını düzelttirir bıyıklarınıda. Yakışıklı idi zatende bu sefer insanin içini eritiyordur. Saatler sonra iki taraf giyinirler. Leyla bem beyaz gelinliğini ve duvağını giyer. Saçları aşağıdan topuzdur ve süs takılmıştır. Gelinlik baya kabarık ve taşlıdır. Kolları dantelden yapılmıştır. Toprak ise siyah takım elbisesini giyer ve beyaz gömleğine siyah kravat. Haylinden bile güzel görünuyordur. Toprak leylanın odasının önündeyir ve odaya girmek ister ama kapıyı açamaz çünki içeriye sokmazlar.