Leyla ile Toprak odadan çıkıp yemek masasına otururlar ve yemek yemeye başlarlar. Yemekte hamsili pilav vardır.
T: Oo en sevdiğim ellerine sağlık babanne.
P: Afiyet olsun toprağum.
T: Bir gün pulli gelindende bekleriz ;)
L: Hiiç bekleme toprak ben o balıkların kafasını koparamam. Daha doğrusu ölü bedenlerini bile elime alamam. Ben o kadar kötümüyüm. Ne suçu var o canım balıkların?
P: Ha işte bu pullinunde aklu böyle. Beynu bir baluk kadaru büyük. O baluklar yemek içun vardur.
T: eHM babaanne.
L: Benmi? Benimmi beynum balık gibi? Hahaha hiç güleceğim yoktu babanne.
T: Tamam da hadi yemeğinizi yiyin. Beni dediğme pişman ettirdiniz. Yalnız Leyla dediğim hala geçerli ;)
L: Off Toprak.
T: Yada dur bîrak ya. Seni bi an mutfakta hayal ettim hiç yakışmadı.
L: Görürsün sen Toprak.Yemeklerde yendikten sonra akşam olur ve herkes hep beraber Leyla ile Toprağın dairesinde kahve içer.
Ç: Abi, bugün şirkete zıp zıp osman geldi.
T: Hayırdır bişeymi oldu.
Ç: Yoo aslında önemli bişey değil, sadece büyük kızı evleniyomuş.
P: Ne?
Ç: Davetiyede verdi yani bu hafta trabzondayız :)
Do: Yaşasın :)) Tatile gidiyoruz.
L: Ne tatili oğlum? Düğün.
Do: Banane benim için tatil.
T: Özledim ben trabzonu gitsek iyi olur aslında bi kaç günlüğüne. (Leylaya bakar) Hem anılar tazelenir.Leyla ile Toprak yine gözlerini birbirinden ayıramaz hale gelirler. O sıra leylanın gözleri toprağın dudaklarına kayar.
T: (iç ses) Ulan hatun şimdi burda herkesin ortasında olmasak ben yapacağımî yapardımda sen herkese şükret.
Ç; Abi hem araslarda gelecek.
T: Tabi gelsinler bizde kalırlar hem.
Ç: Tamam.Kahveler bittikten donra Leyla doruğu yatırır ve sonra kendi odasına geçer. Toprağında uykusu geldiği için (leylanın) odasına geçer.
Leyla yataktadır bile. Toprak kapıyï açar açmaz toprak pijamalarınî giymiş ve yatağa girer.L: Aa aaa Toprak ne yapiyorsun?
T: Yatiyorum.
L: Toprak olmaz.
T: Niye da??
L: Biz boşandık.
T: O gece öyle demiyordun ama ;)
L: Tek hücreli! O... bir kereliğineydi.
T: Ben hiç bir yere gitmiyorum Leyla. Odamdayım, yatağımdayım, hatunum yanımda bu rahatı niye bozimki?
L: Çünki aramızda bir bağ kalmadı.
T: Yaw he Leyla he. Hadi bi sus da. Benim uykum geldi. Yanımda sen varsîn zaten o yüzden uyuma sorunu olmaz.Toprak leylayı koynuna yatırır ve alnını öper.
T: Haa bide bugün gözlerinin dudağıma kaydığînı görmedim sanma, bunu istemiyorumda sanma o yüzden ödülümü her vakit istiyebilirim. Bence hazır ol. Iyi geceler Leylaaam :)
Aradan 5 gün geçer ve Barutçu ailesi sabah erkenden kalkıp valizlerini hazırlayıp yola çıkarlar. Araslar ise sonradan yola çıkarlar. Aradan saatler geçer ve sonunda yaylaya varırlar. Köyden arabayı gören bir çocuk hemen mahalleye koşar ve herkeze haber verirler. Bu haber habibeninde kulağına gider. Habibe gelinin küćük kardeşi ve satîr celalın kızıdır. On iki yaşından beri ćınara aşïktır. Hemen "çınar" diye bağırarak yaylalığa toprakgilin yanına gelir. Bunu gören çınar hemen Leyla ile Toprağın arkasına saklanır. Leyla çınarı iyice saklamak için toprağa sımsıkı sarılır ve başını omzuna koyar. Toprak tabi fırsatı kaçırmaz ve leylanın kokusunu içine çeker ve yanında pis pis sırıtır.
L: Sırıtma Toprak.
T: Her zaman hatun ;)Leyla toprağı kolundan sıkar ve toprak leyladan ayrılır ve tam o sıra habibe gelir ve aralıkta gözüken çınarı görür.
H: Çınaaruuuuuummmmmm :))))
Ç: Abi naptın ya :(
T: Yengene söyle da.
L: Aa aaa ben bişeymi yaptım ayol :DHabibe önce hetkes ile selamlaşır sonra çınarın dibine kadarı girer ve utangaça bağlar. Toprak ile Leyla bunada dayanamaz ve gülmemek için birbirini zor tutatlar.
H: Çınar!! Özledinmi beni?
Ç: Habibe da yürü git!
H: Haa anladim ben onii. Diğerlerun yanunda olmaz diyorsun.
L: Dayanamiycam valla dayanamiycam ayol.Leyla ordan bir kahkaha patlatır toprakda sırıtmaya başlar. Sonra Toprak yapma diye bir bakış atar.
L: Nee?
Ç: Yengee.. abi al şunu başımdan ya yoksa elimden bir kaza çıkacak.
T: Habibe senin işin gücün yokmu??
H: Yoo toprak abi ne olsunku?
T: Te allahım ya.O sıra araslar gekir ve herkes birbirini karşïladıktan sonra sofraya geçerler ve yemek yerler. Herkes bittikten sonra Toprak çınar yalın ve deniz ile tershaneye giderler gemilere bakmak için. O vakit çınar toprağı kenara çeker evlilik konusu hakkında konuşmak için.
Ç: Abi ben yešime evlenme teklifi edecem.
T: Edersin tabi.
Ç: Ne yani karşı çıkmiycakmısın?
T: Aslanum, aslında başta bana bununla gelseydin kesinlikle evet demezdim. Ama Leyla ile durumumuzu biliyorsun evlilik yokuna gidecez yine inşallah. Kavuşmamış olsaydîk hayır derdim. Ama zaman bana gösterki sevdiğin ile asla ayrı kalamiyorsun. O yüzden onay veriyorum. Ama önce yalındanda izin alacaksın. Ne de olsa abisi.
Ç: Abim benim!Çınar toprağa sarılır ve sonra işe devam ederler. Akşam olur ve herkes bahçede kahve içmek için toplanır.
Leyla içerde kızlar ile kahve yapar iken adamlar dışarıda oturup sohbet ederler. Birden süreyya bey (yalının dedesi) Toprağa Leyla ile barıştılarmı diye sorar.T: Evet yavaş yavaş aradaki buzlar eridi .
S.B : Çok sevindim Toprak oğlum. Evlilik düşünüyormusunuz yine?Tam Toprak cevabı verecek iken Leyla kapıdan dışarıya elinde kahve fincanları ile ayak basar ve toprağı otomatik dinlemeye başlar.
T: Evet yani ben düşünüyorum. En kısa zamanda o yüzzüğü yine tekrar parmağına takacağım.
Leyla elindeki tepsiyi düşürür ve herkes kapıya bakar.
Bölüm sonu
Arkadaşlar bölüm biraz geç geldi ve artık böyle sorunlar olabilir. Instagramda takip edenler biliyo almanyada okullar açıldı ve malesef okul eskisinden daha zor oldu. Kesinlikle devam yazmiycam demiyorum sadece bir iki gün gecikebilir. Anlayışınız için çok teşekkür ederim.
Saygılar
Leytop_