31.Bölüm

819 29 36
                                    

Leyla Toprağın gözyaşını silmek isterken toprak leylanın elini tutar.

T: Bırak, bunu anca benim hatunum yapabilir.

...sessizlik

L: (iç ses) Dayanamiycam artık. Onca sene ayrı kaldığımız halde, şimdi bir nefes kadar yakınız birbirimize. Ne olursa olsun. Kalbim artık dayanmiyo. Toprak bizi tam silmeden böyle duramam. Yeter artık bu inat.

Uzun bir sessizlikten sonra Leyla inadını kırar ve aşkını ön plana getirir. Toprak hala çok sinirli iken leyla yumuşamaya başlamıştır bile. Hislerini kontröl edemediği gibi hareketlerinide kontröl altına alamaz ve toprağı öpmeye başlar. Leylanın o yumuşacık dudakları toprağın inadını kırmaya başlar ama yeterli değildir. Başta Toprak geri adım atmak isterken leyla elini toprağın saçında gezdirir ve uzaklaşmasına engel olur. Toprağın elleri leylanın beline gelirken toprak leylaya karşılık verir. Hayır, bu öpüşme zarif değil. Tam aksine daha sert ve daha özlem doludur. Hareketler yavaš değil, hızlıdır. Leyla hem toprağa karşılık verir ve bir yandan ise gömleğin düğmelerini açmaya başlar. Toprak geri adım atar. Ikisi nefessiz kalır ve düzgün nefes alıp vermeye çalışırlar.

T: Leyla..
L: Toprak.. (toprağa sarılır ve aynı anda konuşmaya başlar. Elleri belinin üzerinde gezmeye başlar) Senin hatunun benim. Anladınmı beni ayol?
T: Leyla... (geri çekilir) yapma, sabah yüzünde o pişmanlığı görmek istemiyorum. Lütfen anla.
L: (tekrar sarılır) Hayır Toprak. Ben seni istiyorum. Kalbim artık dayanmiyo. Sensizlik ölüm gibi.
T: Leyla sen iyi değilsin. Yarin konuşalım.

Toprak gitmek isterken Leyla kolunu tutar.

L: Evet iyi değilim. Leyla iyi değil. Ama şuan konuşan senin hatunun ve hatunun sen varsîn diye kendisini şahane hissediyor ve istediği tek şey sensin.

Leyla toprağın cevabını beklemeden tekrar dudaklarına yapışır. Bu son hamleye Toprak dayanamaz ve Leylayı sımsıkı kendisine çekip karşılık verir. Leyla durar ve gülümsemeye başlar.

T: Ulan hatun.. Ben seni ne yaparak hak ettim?
L: Bilmem ayol. (Gülümser)

Leyla toprağın elini tutar. Yatağa oturduktan sonra toprağı elinden çekip yatağa oturtturur. Ikisi durur. Toprak Leylanın saçlarınî okşar ve koklamaya başlar.

T: Çok özlemişim.
L: Bende seni çok özledim.
T: Artık herşey geçecek.
L: Bilmiyorum Toprak, korkuyorum.
T: Neden korkuyorsun hatun?
L: Bilmiyorum, birşey olcakta seni benden alacaklarmış gibi. O gözlerin bana aşk dolu değilde nefret dolu bakacakmış gibi. Herşey yine tam başlamış iken yine en başa dönecez diye çok korkuyorum.
T: Şşt korkma. Ben bu elleri sence hiç bırakırmıyım. (Leylanın iki elini birden öper) Bunu biri yapacak olursa dünyanın en büyük gerizekalısıdîr.
L: Ya birşey olurda bırakacak olursan?
T: Kanımî kuruturum ama senden vazgeçmem leylam.
L: Biz bu lafları birbirimize kaç kere dedik Toprak. Ama bak daha 10 dakika önce iki yabancı gibi davraniyorduk.
T: Ahh be Leylam öyle davransak ne olur? Biz içten birbirimize ölüyorduk be.
L: Ama Toprak.
Toprak Leylayî susturmak için dudaklarïna bir buse kondurur.
T: Hatun bi sus da. Sen nasıl beni istiyorsan bende seni istiyorum anla artık.

Toprak leylayı yatağa yatırır ve yavaş yavaş üstüne çıkar. Tekrar dudaklar harekete geçer. Leyla toprağîn saçlarını okşamaya başlar ve teninin kokusunu içine çeker. Toprak kafasını kaldırır ve Leyla açmaya başlamış olduğu düğmeleri devam açmaya başlar. Toprak gömleğini üstünden çıkarıp yere atar. Leylanın boynunu öpmeye başlar ve üstündeki kırmızı renkte olan ve satenden oluşan pijama elbisesini çıkarmaya başlar. Ve aradan geçen onca senenin acısını çıkarîrlar. Hasretlerini giderirler. Bu gece ikisinden biri inadına kırmasa asla kavuşamazlardî. Ama bu hasret leylayî çıldırtîr ve bir adım atîp toprağî kolundan tutup onada attırır. Artık adım üstüne adım. Inat ne kadar büyükde olsa, aşk ondan daha büyüktür.

Sabah olur ve Leyla bu sefer Topraktan önce uyanmıştır. Öylece uyanana kadarı toprağı izler. Kalbi çok ferahlamaya başlar ve hep gülümseyip durur. Kolunu tekrar toprağa doladîktan sonra toprağı yanağından öper. Toprak uyanmaya başlar. Yanında Leylayı görür görmez yüzüne bir tebessüm yerleşir.

T: Günaydın :)
L: Günaydın tek hücrelim.
T: Sabah sabah bunu duymak ne güzelmiş be hatun. Uzun zamandır duyamadımda dahada özel geldi.
L: Bende senin bana hatun demeni özlemişim Toprak.
T: Ben kara toprağa girene kadarı sen benim hatunum kalacaksın.
L: Şşşt Toprak o nasıl bir cümle kara toprak felan. Sen beni kalpten götürmekmi istiyorsun be adam? Hem biz barışma aşamasının ilk gününde ne konuşuyoruz böyle ee işte ben boşuna tek hücreli demiyorum.

Leyla toprağa sırtını döner. Toprak gülümser ve Leylaya arkadan sarılarak kulağına birşey fısıldar.

T: Atarına yandığım kadın.

Ardından Leylanın kulağını öper. Leyla dayanamaz ve toprağa sarılır. Boynuna bir buse kondurduktan sonra Leyla yataktan kalkar ve giyinmek ićin toprağı odadan çıkartmaya çalışır.

L: Hadi Toprak çık.
T: Niye hatun da, sanki hiç seni öyle görmedim. (Pis bir gülümse atar)
L: Toprak çık!!

Toprakda yataktan kalkar ve Leylayı arkaya duvara ittirdikten sonra ellerini duvara yaslar bir çengel gibi.

T: Önce ödülümü istiyorum.
L: Ne ödülü tek hücrelim.

Toprak parmağı ile dudağını gösterir.

L: Ya Toprak..

Leyla toprağı yakasından çektiği gibi öper.

T: Aslında bunun karşılığına bile gitmezdim ama şansımı zorlamak istemem.
L: Bencede Toprak!!
T: Seni kahvaltıya bekliyorum hatun.

Toprak kapıya doğru yürür ve çıkacağı vakit kafasını arkaya çevirir ve Leylaya artist bir şekilde göz kırpar. Odadan çıkar.

L: Valla bu çok geldi. Dayanamiycam eriyip gitcem şimdi.

Bölüm sonu

Leyla & Toprak Barutçu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin