24.Bölüm

453 20 30
                                    

Leyla biraz tedirgin olur ve kimliği neden ondan habersiz yaptı diye düşünür. Leyla kimliği eline alır. Toprağın boğazı düğümlenir. Leyla kimliği ele alır almaz şok geçirir ve sinirlenir.

L: Bu nee???
T: Kimlik.
L: Bu benim oğlumun adı değil Toprak!
T: Adı idris Leyla ve ben sana bunu defalarca söylemiştim.
L: Bi sor kendine, acaba Leyla bana neden tek hücrelim diyor diye? Neden acaba herşeyi tek hücren ile yaptığın için! Neden bana haber vermeden gidiyorsun?
T: Leylam..
L: Sus! Ben senin leylan değilim artık. O gece sana demiştim, eğer bunu yaparsan seni boşarım demiştim. Sen bunu bile bile bunu yaptın, demekki herşeyi göze almışsın. BITTI! Anladınmı Toprak Barutçu, bitti!
T: Leyla buraya gel!! Leyla!

Leyla hemen odaya koşar ve Toprak arkasından koşar. Leyla kapıyı kapatmak ister ama Toprak buna izin vermez ve içeriye dalar.

L: Çık çabuk!
T: Çıkmıyorum anladınmı çıkmıyorum.

Toprak Leylayı yavaşca duvara yaslar ve elini duvara koyar çembel gibi.

T: Peki ondan sonra ben sana ne demiştim lan?! Tabi kendini dinle beni dinleme diymi? Boşanmakmış, ayrılmakmış, terk etmekmiş.. yook öyle birşey tamammı? Anca rüyanda görürsün UNUT!
L: Toprak çekil!
T: Çekilmiyorum! Hiç birşey bitmedi anliyormusun? Aşkımızı evladımızın ismi yüzünden inkar edemezsin!
L: Aşk? Sen ne aşkından bahsediyorsun he? Senden nefret ediyorum Toprak!!!

Leyla toprağı iter ve odadan çıkıp hemen doruğun yanına gider. Doruk ağliyordur.

L: (ağliyarak) Tamam oğlum yok birşey. Hepsi geçti...

Toprak yıkılmıştır. Saçlarını tutar ve kendisini yere atarak bağırır.

T: Bu kadarmıydı ulan senin aşkın? Bir isim yüzünden bizi silecek kadarı mıydı?!

Toprak sinirlenir ve duvara sımsıkı bir yumuruk atar. Eli soyulur ve kanamaya başlar. Kan damlaları yere akar ama Toprağı ilgilendirmez. Pembe sultan ne yapacağını şaşırır ve çaresiz kalır. Toprağı sakinleştirmeye çalışır ama neye fayda?

P: Toprağum pulli işte öylesine der. Sakinleş.
T: Nasıl sakinleşim babaanne??
P: (elini görür) Uyyy ne yaptun sen?? Bunu sarmaliyuz.
T: Babaanne bırak. Ben zaten kalbimin acısından hariç hiç bir acıyı hissetmiyorum. (Gülümser) bu onun yanında ne ki?

Toprak sinirli bir şekilde evden çıkar. Sonradan Leyla çıkar odadan yerdeki kan damlalarını görùnce korkudan titremeye başlar.

L: N n n noldu? Toprak kendisine birşey yapmadı d d diymi?
P: Sen yapmişsun yapacağuni toprağum napsun?? Ahh pulli ahh toprağumi yıktın geçtun. Artık kendisini toplayamaz.
L: Oda beni hafife almasaydı! Beni dinlemedi! Bana sormadan oğluma idris adını verdi!

Leyla odasına gider. Odada her yerde kan damlaları vardır. Kendisini çok kötü hisseder ve söylediklerine çok ama çok pişman olur ama siniri asla geçmemiştir.

Toprak gemiye gitmek ister ama Leyla ile olan tüm hatıraları gözünün önüne gelir o yüzden küçük bir vapura biner ve denizde gezer. Gözleri sulanır ve kendini tutamaz ve ağlamaya başlar.

T: Benden nefret ediyorsun ha? Bende böyle bir adamdan nefret ederdim. Sende haklısın hatun.

Toprak saatlerce sabah üçe kadarı vapur ile gezer ve yanında bir kaç yudum bira içer ama çok içmez. Sonra tekrar eve döner. Odaya gider ve leylayı uyurken görür. Içinden bir şeyler kopuyormuş gibi hisseder ve o yüzden odadan çıkar ve oturma odasında koltukta uyumaya çalışır ama beceremez. Bir sağa bir sola kıvranıp durur ama hiç bişey fayda etmez. Gözüne uyku girmez. Aklına hep leylanın o sözleri gelir ve daha çok kafayı yer. Sonra doruğun ağlama sesi gelir ve hemen odaya koşar.

T: Noldu aslanun benim. Baba geldi, baba burda oğlum. Sen merak etme baba seni hiç bırakmiycak.

Leyla uyanır ve gelir.

L: Şimdimi geldin.
T: (kafasını çevirir) Hayır.

Toprak doruğu kafasından öper ve leylanın yüzüne bakmadan bahçeye çıkar.

T: Temiz hava (içine çeker). Bu günleridemi görecektin lan. Tam kereta yüzünden sevindik. Oğluma kavuştum ama sevdiğimi kaybetmek üzereyim. Kadere bak ulan.

________________________

Aradan bir hafta geçer ve mahkeme gùnü gelmiştir. Leyla ile Toprak adliyede kapının önünde beklerler. Bakışlar fenadır. O gözler hiç birbirine değmez. Ve içerden çağırırlar ,,Leyla ile Toprak Barutçu".
Girerler.

Hakim Bey: Evet gençler boşanmak isiyormuşsunuz. Anlatın bakalım neden?
T: Öyle gerekti hakim bey. Zamanla birbirimize göre olmadığımızı anladık.
L: Aynen öyle hakim bey.
Hakim Bey: Ortada yeni doğmuş bir çocuk var. Bu duruma bakılırsa çocuk anneye verilir.

Ve konuşma öylece up uzun devam eder. Hakim bey sadede gelir.

Hakim Bey: Siz Leyla Barutçu boşanmak istediğinize emin misiniz?
L: (Derin bir şekilde toprağa bakar üzülür ama siniri yener) Evet eminim.
Hakim Bey: Siz Toprak Barutçu boşanmak istediğinize emin misiniz?
T: (önüne ciddi ciddi bakarak) Evet.
Hakim Bey: O zaman üzgünüm ama artık ikinizde bekarsınız.

T: (iç ses) Ve işte tam şuan kalbimin acısını en derinden hissedebiliyorum. Bitti. Bitti. Herşey boşunaydı buraya kadarmış. Hatunum beni sildi, bizi sildi. Bunu nasıl yapar? Dünyamı başına yıktı, beni yıktı. Bitti.. ve bende bittim.

Herkes adliyeden çıkar ve Leyla toprağa bakar. Toprak yıkılmıştır buz gibi donup gözünü yerden ayırmaz. Bu leylayı artık geç olsada çok üzer.

L: (iç ses) Tek hücrelim, ne kadar özür dilesem az ama bunu sen istedin. Birazda olsa beni ciddiye alsaydın böyle olmazdı. Hatta şimdi çok mutlu bir hayatımız oluyor olcaktı. Ve en önemliside oğlum iki ayrı bir çiftin evladı olmazdı.

Bölüm sonu







Leyla & Toprak Barutçu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin