32.Bölüm

657 23 19
                                    

Toprak masaya oturmadan önce doruğu kucağını alîr ve öper. Şakalaşıp dururlar. Çok mutlu olduğu için sırıtıp durur. Bunu fark eden pembe sultan herkesin arasında sorar.

P: Toprağum, hayirdur ağzın kulağında.
T: Yok bişey babaanne.

Leyla giyinmiş bir şekilde odadan çıkar ve kahvaltı masasında doğru yürür. Eli ayağına dolanmıştır. Utangaç bir şekilde masaya oturur.

L: Günaydın :)
Herkes: Günaydın :)

Toprak diğerlerine bişey anlatmadığı için daha kimse barıştıklarını bilmez.

P: Pulli bakiyorumda elin ayağuna dolaşmuş. Ne halt yedinuz bakalum?
L: Derken?
D: Babaannem daha deminde abime sordu aynısını. Bakma sen ona leyloş.

Bir anlığına masada sessizlik olur. Bu sessizliği Toprak bozar.

T: Hatun ordan balı uzatsana.

Herkes duyduğuna şok olur. Pembe sultanın peynir boğazında kalır. Defne hemen destek olur.

Ç: Bi dakka. Ben doğrumu duydum???
D: Neeeeeee???????
P: Şükürler olsun sonunda yine beraber oldular.

Leyla ile toprak bir gülümseme ile birbirlerine bakarlar. Toprak kafasını eline yaslamıştır.

Do: Babaaaa, annee siz şimdi hiç ayrılmiycakmısınız?
T, L: Hayır :)

Doruk ćok sevinir ve yerinden kalkïp ikisine sarılır.

T: Yalnız benim bal daha bana ulaşmadı.

Leyla balı eline almak ister iken toprak elini tutar ve elini göğüşüne vurur.

T: O balı değil, bu balı :)
D,Ç: Oooooooooo :)

Leyla başını toprağın göğüsüne yaslar. Bir yanında leyla diğer yanında doruk vardır. Bu kare asla unutulmazdır. Herkes bir özlem ile bu süper aile tablosunu izler.

Kahvaltıdan sonra toprak işe gitmek için hazırlanır. Doruk yeni başladığı okula başlamıştır ve annesi ile babasînın barışmasına ćok sevinmiştir. Toprak doruğun odasında gömleğini giydikten sonra Leyla gelir.

L: Toprak o gömlek bu pantolon ile uymamış.
T: Hmmm?
L: Dur ben sana başka gömlek verim.

Leyla dolaptan gömlek alîr iken toprak yavaşca leylaya yaklaşır ve arkadan sarılır. Ellerini leylanın karnına koymuştur ve kafasınî leylanın omzuna yaslamıştır.

L: Toprak.. :)
T: Şimdi gömleği bahane edip git deme hatun valla hiç niyetim yok.
L: (Leyla toprağa döner) Git demek istiyen kim?

Leyla kollarını sımsıkı toprağın boynuna dolamıştır.

T: Ah be hatun. Neden ben sana bu kadar bağlandımki ya. Senden bir saniye bile uzakta duramiyorum. Canımsın Leyla, hayatîmsın, kalbimin diğer yarısısın.
L: Sen böyle dedikce ben şımariyorum.
T: Şımar be Leylam. Utangaçlıktan sonra en çok bu yakışıyor sana. He bide atarı untamayız tabiki ;)

Leyla tek hücrelinin içinden çıkan romantikliğe dayanamaz ve toprağı yanağından uzun uzun öper. Toprak hem şok olur hem sevinir.

T: Ne içindi bu şimdi? :)
L: Bu romantikliliğine dayanamadım çıktı öyle :)
T: Anlaşıldî her gün böyle cümleler söylicem artık. Ama diğerinde yanağa değil.
L: Aa aaa buldu bunuyo.
T: Ee bizde böyle Leyla hatun.
L: Şimdi böyle iyi felanda gömleği unuttuk.
T: Bırak sen şimdi gömleği.

Toprak Leylayı sımsıkı belinden tutup kendisine çeker. Sonra gözüne bakıp gülümsiyerek leylanın o kiraz dudaklarîna bir buse kondurur.

L: Bugünlük yeteeer diymi ayol :)
T: Yoo. Işe gitcem sen ona şükret bence yoksa..
L: eHM.. hadi Toprak.

Leyla dolaptan bir gömlek çıkarïr ve toprağa verir. Toprak düğmelerini ilikledikten sonra Leyla yakasını düzeltir. Toprak tekrar gülmeye başlar ve leylayı yanağından tekrar öpmeye başlar. Leyla atarlanmaya başlar.

L: Topraaak!! Tamam da.
T: Da? ;)
L: Toprak modu diyelim.
T: Bak sen. Akşam bunu konuşcaz. Şimdilik hoşçakal leyla hatun.
L: Allah kolaylık versin kocacım.
T: Kocacım??? :)

Ve toprağın mutluluğu sabah sabah tavan yapmıştır. Kendisine engel olamaz ve şarkı söylemeye başlar.

Ben bir sevda kuşiyum,
Dal ararum konmaya.
Ey sevduğum var misun
Benum ile yanmaya?

Toprak keyifli keyifli arabasîna biner iken Leyla ağzını tutar.

L: Işte böyle şımarırsan ağzîndan tabiki "kocacım" kelimesi çıkar pulli gelin.

Aradan saatler geçer ve öğle olur. Doruk servis arabası ile eve geldikten sonra Leyla şöför ile konuşurlar.

Ş: Dediğim gibi yarin erken gelecez doruğu maçına yetiştirmek için.
L: Anlaşılmıştır komutan bey :)
Ş: Hahah estağfirullah Leyla hanım.

Tam o sıra Toprak işten erken gelir ve Leylayı başka bir adam ile gülerken görür iken deliye döner.

T: (iç ses) Bu adam kim ulan?? Leyla benden başka bir adama gülemez arkadaş ben anlamam!

Toprak araya girer. Gülmeler kesilir.

T: Hayırdîr önemli birşeymi var gülmeleriniz taa arkaya kadar geliyorda.

Leyla kıskanıldığınî hissetiği an havalara girer.

T: (şoföre) Iyi günler. Leyla yukarı.

Toprak doruğu kucağına alır ve yukarıya çıkarlar.

P: Hoşgeldinuuz.
T: Hoşbuldum Babaanne.
D: Hoşbuldum:)
P: Uyy idrisum gel bakalum.

Ikisi gider ve Toprak leylaya odaya git bakışı atar. Leyla salınarak odaya girer toprak ise arkasından gelir ve kapıyî kapatır.

T: O adam kim?
L: Hayalimdeki adam Toprak.
T: Leylaaaa deli etme beni!
L: Doruğun serviscisi Toprak.
T: Haa.. ne istiyormuş?
L: Yarin doruğun maçî varmış erken alacakmış.
T: Ee bunda gülecek ne var?
L: Toprak sen beni kıskandınmı?
T: Ben seni herkesten kıskanırım!

Leyla karşındaki adama dahada aşık olmaya başlar. Gözleri açılmaya ve parlamaya başlar. Toprağı sakinleştirmek için kollarına girer ve sımsıkı sarılır.

T: Leyla benden başka bir adam ile gülemezsin. Haa çınar olursa bişey demem ama gerisi yok.
L: Gerisi yok tek hücrelim.
T: Aferin.
L: Hadi gel acıkmışsındır, sofra hazır.
T: Bozmasaydık? Güzeldi böyle.
L: Hadi Toprak ömür uzun hadi canım.
T: Emredersin hatun.
L: Hahaha şapşal ayol.

Bölüm sonu

Leyla & Toprak Barutçu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin