Leyla başını toprağın omzuna koyar ve bir yandanda doruğun elini tutar.
Herkes huzurlu ve mutlu bir aradadır ve günler öyle geçer. Bir hafta geçmiştir ve herşey normale dönmüştür. Doruk leyla tarafından hiç ilgisiz bırakılmiyordur. O yok olduğu günlerin telafisini ediyordur. Toprak ise her defası gibi işe gidip geliyordur ve her işten geldiğinde leylaya 10 tane gül getiriyordur. Beşi beyaz diğer beşi ise kırmızı gül. Tabiki topraktan beklenmedik hareketler ama o günlerdeki kaybetmek korkusundan sonra leylayı mutlu etmeye çalışır ve beceriyordurda. Zaten leyla toprağın varlığı ile mutlu olur ama toprak yinede leylanın dilinden konuşur. Uzun bir günden sonra toprak akşam işten eve gelir ve yine elinde 10 tane gül vardır. Leyla kapıyı açar.
L: Aa Toprak? :) Hoşgeldin benim tek hücrelim.
T: Hoşbuldum Leylam :) Bunlar sana.Leyla elini ağzına tutar sonra toprağın elinden gülleri alîr ve her defası gibi salınır. Leyla toprağı kimse görmeden kolundan tutar ve odaya çeker. Toprak artist bir poza girer ellerine beline koyar ve leylanın karşısında dikilip yukardan bir bakış atar.
T: Hayırdır hatun gelir gelmez ;)
L: Sen hayırdır Toprak günlerdir güller getiriyorsun?
T: Gül getiriyorum işte adı üstüne gül, sen gül diye.Leyla bir adîm toprağa atar.
L: Sen var iken ben zaten her halim ile gülüyorum. Ama bu da hoşuma gitmiyo değil yani :)
T: Ama alışma derim, bu durum geçici benimde bir karizmam var canım.
L: Allah allah romantik olunca karizma çiziliyormuymuş?
T: Tabiki heleki bir delikanlıya yakışmiycak şeyler.
L: Iyi söyle o karizmana ben yokkende orda olması önemlimiymiş.Leyla kapıyı açar tam gidecek iken toprak leylayı çeker ve kapıyı örter.
T: Nereye öyle?
L: Karizmandan başka bir yere.
T: Karizmamdan? Yani kabul ediyorsun karizmam olduğunu? ;)
L: Lanet olsunki evet, tek hücreli!Toprak leylanın üstüne yürür. Leyla arkaya gide gide duvara yapışır. Toprak elini duvara yaslar her defası gibi. Inadına yaklaşır ve nefes nefese kalırlar.
T: Niye kaçiyorsun hatun?
L: Biraz arkaya gidebilirmisin lütfen.
T: Neden aklını başındanmı aliyorum yoksa?Bu sefer Leyla daha çok yaklaşır. Mesafe denen birşey kalmamıştır.
L: Peki ya böyle? Başın döndümü?
Toprak dayanamaz ve leylanın dudağına bir buse bırakır.
L: Biliyordum.
T: Sen varya sen.. aklımı nasıl başımdan alacağını biliyorsun.
L: Ben bilmimde kim bilsin?
T: :)Leyla toprağın kulağına bir şey fısıldar.
L: Aslında biliyor musun? Ben seni bu odaya sonucunu bildiğim için sürükledim ;)
Toprağa birden sıcak basar ve artist gibi sırıtır. Leyla ise saçlarını savurarak odadan çıkar.
T: Leylayı böyle gördüm ya artık ölsemde gam yemem. Bir yaşıma daha girdim lan.
Toprak saçlarını eller ve şekile getirir.
Ikisi içeriye giderler.
P: Uyy Toprak hoşgeldun.
T: Hoşbuldum babanne.
P: Hani bi seferki güller nerde toprağum?Leyla araya girer.
L: Çoktan vazoya koydum bile.
P: ha bu uşağun başina taş düşmüştür.
D: Taş değil babaanne aşk ;)
T: eHM defne..
D: Niye abi yalnışmı?
T: Defne da bi yürü git. Te allahım ya.Herkes sofraya geçer ve güzel bir ziyafet çekerler.
Do: Şiştim, karnım davul oldu bakın.
Doruk eli ile karnına vurar sonra herkes gülmeye başlar.
T: Şükret oğlum şükret.
L: Ödevlerini yaptınmı oğlum?
Do: Yaptım anne.
L: Ozaman gel uyuma vakti geldi.
Do: Ama benim daha uykum gelmedi anne.
L: Gelir oğluşum sen merak etme.
T: Hadi aslanum anneni dinle.
Do: Tamam baba.Leyla doruğuda alır ve odasına götürdükten sonra ana oğul sohbet ederler.
Do: Anne?
L: Efendim oğlum.Toprak kalkar ve odaya doğru yürümeye başlar. Tam kapıyı açacak vakit durur ve doruğun o sorusunu duyduktan sonra girmeye vazgeçer.
Do: Babamla bir daha evlenmeyi düşünmüyormusun?
L: Nerden çıktı bu şimdi?
Do: Bu benim aklımdan hiç çıkmıyorki. Artık bir daha evlenmiycekmisiniz?
L: Bilmiyorumki hem bu şimdi konuşulcak konu mu? Hadi uyu bakalım.Leyla doruğu öper toprakda hemen mutfağa geçer su içermiş gibi. Leyla odadan çıkar ve toprağı mutfakta görür, yanına gider.
L: Yatmadınmı daha?
T: Yoo saat daha erken. Leyla git hazırlan.
L: Niye? Nereye bu saatte?
T: Sürpriz
L: Aa aaa...Toprak ordan siyah bur takım elbise alîr ve hemen üstünü giyer. Leyla ise 3/4 siyah bir elbise giyer.
L: Hazırım :)
Toprak kolunu açar ve leyla toprağın koluna girer ve giderler.
Arabada;
L: Ee tek hücrelim nereye gidiyoruz?
T: Sinemaya.
L: Sinemayamî?? Gece gece ne güzel bir fikir.
T: Diymi? ;)
L: Toprak ben bu toprağı daha çok seviyorum.
T: Sevmemek mümkün değil zaten hatun.Toprak ile Leyla sinemanın önüne gelirler ve romantik komedi için iki bilet alırlar. Patlamış mısır ile kola eksik olamaz tabikide. Salona girdiklerinde salon bomboştur.
L: Aa aaa Toprak tek bizmi varız.
T: Öyle gibi.
L: Ama nasıl olurki, yoksa senmi kapattırdın? :)
T: O olabilir :)Flashback;
Toprak mutfağa gider ve Leyla doruğun odasındadır.
T: Merhaba ben iki kişi için sinemayı tutcaktım, acaba mümkünmü? Evet az sonra için. Tamam teşekkürler.
Leyla odadan çıkar ve toprak su içiyordur.
---------
T: Ee hadi seç bakalım hatun nerde oturmak istiyorsun.
Leyla arka sıraları seçer ve beraber keyifli bir şekilde filmi izlemek için hazırlardır. Toprağın bu halleri leylayı çok mutlu ediyordur. Leyla Toprağı yanağından öper.
Bölüm sonu