Toprak Doktora Leyla var diye konuşmaması için bir bakış atar ve Leylayı yatağa yatırır.
T: Leylam sen biraz dinlen, ben gelecem.
L: Nereye Toprak?
T: Küçük bir işim var.Toprak Leylanın alnını öper ve kapıyı kapatarak odadan çıkar.
T: Dinliyorum.
Doktor: Toprak bey siz nasıl sormadan Leyla hanımı odadan çıkarırsınız??
T: Leyl.. ( Doktor bey sözünü keser)
Doktor: Nasıl odadan çıkarırsınız?! Biz burda muane için geliyoruz ama Leyla hanım yok.
T: Doktor b.. (yine sözü kesilir)
Doktor: Lütfen bir daha izin almadan böyle birşey yapmayın. Yoksa biz eşiniz ile ilgilenemeyiz.
T: Eeeee yeter da riv riv riv. Doktor bey Leylayı ben yanıma almadım, ben eşimi neden odadan çıkarımki? Ben odada uyurken leyla yanıma geldi bende onu odasına götürmek için geldim. Biraz da dinleyin azarliyacağınıza. (Ses tonu iner)
Bakın doktor bey, ben leylanın tekrar iyi olmasını istiyorum. Lütfen burda zaman kaybetmeyin ve onunla ilgilenin. Burda kayabettiğiniz tek şey zaman.
Doktor: Haklısınız, özür dilerim.
T: Asıl ben özür dilerim biraz kaba oldu. Iyi günler.Doktor leylaya bakmak için odaya girer ve uzun sürmez tekrar çıkar. Bu arada Pembe sultan eve, çınar tershaneye gitmiştir ve sadece defne ile ezgi kalmışdır. Ama ikisi kantindedir.
Doktor: Eşinize lazımsınız.
T: Tamam. Sağolun haber verdiğiniz için.
Doktor: Rica ederim.Toprak içeriye girer ve Leyla onu bekliyordur bile.
T: Leylam, hatunum, iyi misin?
L: Sen geldin, iyi oldum :) Toprak.. ben oğlumu şimdiden özledim.
T: Leyla hiç böyle oğlumuz ile hayal kurdunmu?
L: Tabikide ayol, hemde çok.
T: O hayallerden birini anlatsana :)
L: Sonra anlatsam tek hücrelim. Konuşmaya gücüm yok..
T: Tabiki sen dinlen. Su ister misin?
L: Iyi olurdu.Toprak bardağa su koyar ve Leylaya içirir.
L: Sağol :)
Ve odaya Defne ile Ezgi girer.
E: Abla birşey lazımmı?
L: Yok canım.
E: Bir yerin ağrıyormu.
L: Hayır allaha şükür.
E: Tamam, enişte sen nasılsın?
T: Bende iyiyim Ezgi nasıl olalım.
E: Ablaaa idris çok tatlı.Leyla önce bir sinir olur ama sonra aldırmaz. Toprak ise yerlere bakmaya başlar. (Isim yüzünden)
L: Öyledir benim oğluşum.
T: Senin gibi.
L: Ayy Toprak :)Ve böyle herkes muhabbete dalar.
_________________________________
Aradan bir buçuk hafta geçer ve Leyla kendisini çok daha iyi hisseder. Hastahanedende taburcu edilir ve coktan eve gidip yerleşmiştir bile. Tüm aile bebek ile ilgilenir ve ona çok düşkün olmuşlardır. Biri dışardan eve gelsin hemen "Nerde bizim kereta" diye sorar.
Akşam;
Leyla ile Toprak idrisi/doruğu uyutup yatmaya giderler.T: Leylam?
L: Efendim tek hücrelim?
T: Ben sana geçen hastahanede sormuştum ya bana o hayallerden birini anlata bilirmisin diye?
L: Evet.
T: Şimdi anlatsana.
L: Tabiki :) Şimdi... (Leyla anlatmaya başlar)Hayal;
Doruk/Idris büyümüştür ve Leyla ile Toprak denize gitmişlerdir. Leyla bikini ile çıkmıştır ve Toprak ile Doruk şort giymişlerdir. Toprak oğlunu alır ve denize girerler.T: Aslanum gel denize girelim biraz serinlenelim.
Do: Yaşasın denize giriyooz.Doruk önden koşar ve denize girer toprak ise arkasından koşar. Baba-Oğul denizde eğlenirler. Doruk toprağı ıslamaya başlar.
T: Şimdi görürsün sen kereta.
Toprakda doruğu ıslamya başlar sonra Doruk toprağın beline çıkar. Toprak arkaya yaşlanır ve doruk suya düşer.
T: Hahahaha şimdi gördün sen.
Leyla bir yandan güneşlenir bir yandandan gururlu bir şekilde ikisini izler. Doruk ve Toprak sudan çıkarlar ve Leylanın yanına giderler. Toprak leylanın kiyafetine sinirlenir.
T: Aslanum gel sen biraz şurda kumla oyna.
Do: Tamam baba.Doruk gider.
T: Leyla allahını seversen üstüne adam akıllı birşey giy.
L: Ayy Toprak denizde bari yapma.
T: Ben anlamam kızım bacaklar ortada, karın ortada, yok canım başka?
L: Off Topraak.Toprak üstünden çıkardığı t-shirtü leylanın üstüne serer.
L: Yuh Toprak.
Leyla ayağa kalkar ve ellerini toprağın boğazına dolar ve sonra Toprağı öper.
T: Hatun napiyorsun herkesin yanında.
L: Kocamı öpüyorum ayol.
T: eHM. (Leylanın kulağına fısıldar) Ah biz burda olmasaydık.. Bağla beni bağla hatun.
L: (güler)Doruk dondurma bulup onu yemişdir ve heryeri dondurma olmuştur.
Do: Annee..
L: Efendim?
T: Oğlumm naptın sen? (Güler) Gel buraya gel :)
.......
____________L: Işte onca hayallerin arasında bu vardı.
T: Valla ne diyim bayıldım :) Nasılda taniyo tek hücrelisini bak baak :)
L: Ee tabiki yani.
T: Yani sanada helal hayalde bile bana inat bikini giymişsin.
L: Giyerim tabiki allah allah. Sen üstü açık geziyorsun ama?
T: He Leyla t-shirt ile denize girerim bir adam olarak :)
L: Ee yani ben giremezsem sende giremezsin diymi?
T: Hahaha Leyla güldürdün.
L: Ne mutlu bana ayol.
T: :) Yalnız Doruk ??
L: Işte bende bunu tam bir haftadır sormaya çalışıyorum. Idris kim Toprak?? Hastahanede doğumdan sonra herkes Idris dedi ama görmemezlikten geldim. Umursamadım sanma!
T: Idris Leyla, oğlumuzun adı, Idris.
L: Hayır Toprak Doruk anladınmı?? Doruk barutçu. Ben oğluma o ismi vermem!
T: Sen vermiyorsan verme ben oğlumuza o ismi verdim bile.
L: Topraaaakk Doruk!
T: Görecez leyla eymi yaman beymi yaman.Idrisin/ Doruğun ağlama sesleri gelir ve Toprak ile Leyla hemen yanına koşar.
L: Doruk, oğlum noldu?
T: He IDRISde seni duyuyor ya zaten.
L: Sus Toprak. Çocuk burda ağliyor sen ne derdindesin.Bölüm sonu