52.Bölüm

418 18 19
                                    

T: Yıllar önce senden bu sorunun cevabını almıştım ama şimdi tekrar duymak istiyorum. Aslında geç bile kaldım. Leyla bana  tekrardan evet der misin? Tekrardan benim ömrümün yarısı olur musun?

Leyla donup kalır bişey demez ve hareketde etmez.

T: Leylam?

Hala bir sez gelmez. Toprak bir cümle bekler iken leyla birden bayılır. Toprak panik olur ve leyla kucağına düşer. Leylayı ayıltmak için elinden geleni yapar.

T: Aç şu güzel gözlerini be hatun.

Leyla yavaşça gözlerini açmaya başlar. Sonra toprağın yüzünü ellemeye başlar.

L: Bu bir rüya değil diymi. Sen rüya mısın?
T: Bakalım bakim rüya mıyım.

Leyla soru işareti ile bir bakış atar. Ve Toprak Leylanın yüzünü iki ellerinin arasına, avucuna alır ve yavaşca leylaya yaklaşır. Gözlerine baktıktan sonra dudaklarını leylanınkilerine bastırır ve o anın keyfini çıkarır. Yaklaşık 7 saniye sürer ve nefes almaya başlarlar.

T: Rüyamıymış?
L: Şükürler olsunki hayır.
T: Ee cevabın?
L: Tabikide Ha.. EVET!!

Toprak sevinçten havalara uçar ve leylaya sımsıkı sarılır.

T: Işte bu! Ama hatun bir an hayır diycen sandım.
L: Bilerekti ;)
T: Kalbimemi insin istiyorsun yani?
L: Tövbe tövbe hee Toprak sonrada sensiz kalim.
T: Ozaman neymiş böyle şakalar yapmak yokmuş ;)
L: Anlaşıldı tek hücreli bey. Yani biz şimdi gerçekten tekrar evlenecek miyiz?
T: Teklifi ettiğime göre evet. Bir bilsen ne kadar zordu bunu planlamak. Ne teklifmiş be. Alt üstü bir soru ve bir cevap ama insanda kafa bırakmiyo.

Leyla toprağın kulağına fısıldar.

L: Aslında normal bir şekilde sorsaydın yinede kabul ederdim ;)

Sonra gülerek kulağından ayrılır. Toprak öylece şaşırmış bakar.

T: Yani bunlar boşa mıydı??? Ulan hatun...
L: Aa aaa ne boşu canım. Hiç birşey boşa değildir. Hem bak işte hayatımızdaki en güzel gecelerden biri. Bana ne zaman böyle bişey hazırladınki. Işte ne güzel.
T: Tabiki güzel olacak. Bu ikinci teklif. Sınırları aşmak için ilkinden dahada güzel olmalıydı. Peki ya ilkinden daha güzel olmuşmu?

Leyla toprağı yakasından tutup kendisine çeker ve çekici bir şekilde toprağın alt dudağını ısırır ve dudağını öper.

L: Ilkinden daha çok tahrik edildinmi?
T: Edilmemek mümkün değil.
L: Işte buda sana cevabım. Kendin sorunu cevapladın bile.
T: Burası sıcak olmaya başladı.
L: Neden acaba :)

Toprak Leylanın kokusunu içine çeker ve yavaşca boynunu öper.

L: Toprak şimdi değil.
T: Önce yapacağını yap sonra "olmaz" demesi kolay tabiki. Başımı döndürüyorsun.
L: Ozaman mesafe tutmak şart.
T: Ya tuta miyorsam?
L: Ozaman ben tutarım.
T: Tut bakalım mesafeyi, bende seni rahat bîrakmam hep arkandan koşarım ve seni köşeye sıkıştırırım.
L: Şimdi yaptığın gibimi?
T: Aynen öyle. Işte o zaman kaçamazsın.

Leyla tabağındaki çikolatalı sufleden bir çatal alįr ve afiyetli bir şekilde yer. Toprak ise onu izler. Hala yanında, dizlerinin üstündedir, yerine oturmamıştır. Pastanın ortasından akan çikolata sosuna tabakdaki kırmızı çıleği bandırır ve toprağa uzatır. Toprak çekici bir bakış ile çileği ışırır artanınıda leyla yer.

L: Toprak, canım benim hala orda öyle durmak mı istiyorsun. Sandalyen orda. Dizin nasıl dayandı hem?
T: Sen var iken hiç bir acıyı tatmiyorumki.
L: Hadi kalk otur yerine şimdi dizini inciltceksin.
T: Peki, madem.

Toprak ayağa kalkar ve karizmasını bozmadan yerine geçer. Leyla bu haline çok şaşırır. Toprak herşeyde karizmasını koruya bilecek biridir. Toprak durmaz ve hemen elini havaya kaldırır. Leyla tekrar sorgulu bir şekilde bakar. 10 saniye geçmeden bir kemanist gelir ve bir tanede garson. Bir kasenin içindeki olan kırmızí gülleri leylanın başından aşağıya döker. Leyla mutluluktan havaya uçar ve kendisini gülmekten alamaz. Bu toprağın çok hoşuna gider ve oda gülmeye başlar.

L: (iç ses) Ve işte, bir gülüşüne canımı verebileceğim adam. Tam karşımda oturuyor ve gülüyor.

Toprak ayağa kalkar ve yavaşca leylanın yanına yürür. Sağ elini leylaya uzatır.

T: Hatun? Bana bu dansı lütfedermisin?

Leyla çok sevinir ve saçını sallar.

L: Tabiki benim tek hücrelim.

Leyla elini toprağın elinin üstüne koyar ve öylece dans pistine giderler. Her yer kap karanlıktır. Birden ışık açılır ve sadece ikisine gösterir böylece o karanlıkta sadece Leyla ile Toprak görünüyordur. Ve en çok çekici leylanın kırmızı elbisesidir.

L: Toprak ne desem az.. herşey rüya gibi; sen, bu mekan, biz..
T: Sen benim teklifimi tekrar kabul ettin ya, artık beraber uyandığımız her gün böyle geçecek. Hani bu ışıklar sadece bize vuruyor ya, işte kaderde bize gülecek. Eskisinden daha çok mutlu olacağız, söz veriyorum sana Leylam.
L: Halimiz ne türlü olursa olsun ben yinede mutlu olcağım. Neden biliyor musun? Yanımda hayatımın adamı var. Neden yüzüm asılsınki. Hem biz herşey sayesinde daha çok büyüdük. Artık aynî hataları yapmak yok.
T: Çok güzel söyledin :) Artık önümüze bakacağız.

Ikisi gülümser ve en çokta leylanın gözleri güler ve parlar. Toprağa dans ederken daha çok sarılır ve başını omzuna koyarak sevdiği adamın kokusunu içine çeker. Ve bu inanılmaz özel bir davetten sonra Toprak leylayı önceden kiralattığı bir eve götürür.

L: Toprak burası neresi?
T: Kiraladím, bu gecelik ;)

Ve toprak leylayî kucağına alır ve artist bir bakış atarak yatak odasına sürükler. Herşey çok romantik hazırlanmıştır. Her yerde mum ve yatağın üstünde kırmızı güller. Toprak bir saniye bile beklemeden hemen leylanın dudaklarına yapışır.

T: Işte şimdi benimsin..

Bölüm sonu

15 vote sonra yeni bölüm gelecektir..

Leyla & Toprak Barutçu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin