23.Bölüm

444 17 20
                                    

Leyla bir taraftan Doruğu susturmaya çalışır ve bir taraftanda Toprağa söz geçirmeye.

T: Tamam Leyla.
L: Ordan emziği versene Toprak.
T: Nerde?
L: Orda masanın üstünde.

Toprak emziği alır ve doruğun ağzına sokar. Toprak bu sefer doruğu leylanın kucağından kendi kucağına alır.

T: Şşşt tamam oğlum, tamam aslanum benim.

Toprak oğluna sarılır ve hep öpüp durur ve bir yandanda leylaya bakar. Leyla her ne kadar toprağa kızsada ona yinede aşk dolu bakar, doruğu öyle sevdiğini görünce.

L: Tamam oğlum, baba yanında. O varsa herşey tamamdır.

Ve Toprak leylanın bu sözüne karşı koyamaz ve "gel buraya" diyip yavaşca leylayı kendisine çeker.

T: Dünyanın en güzel annesi. (Leylayı öper)

Toprak doruğu uyutur ve leyla ile odaya giderler. Toprak hemen söze başlar.

T: Idris Barutçu, ve bu konu burda kapanmıştır.
L: Yok canım öyle bir dünya!
T: Var canım.

Toprak yatağa girer. Leyla arkasından konuşmaya devam eder ama Toprak aldanmaz. Ama sonra bir cümle duyar ve yıkılır.

L: Doruk dedim. Eğer bunu yapmazsan..
T: Evet bekliyorum, o zaman ne?
L: (gaza gelir) O zaman seni boşarım ve her kararında serbest kalırsın.

Toprak duyduğuna inanamaz ve yatakta leylanın üstüne çıkar.

T: Bunu yapamazsın. Benim hatunum bunu yapamaz. Yapta görelim.

Bu sefer Leyla toprağı iter ve toprağın üstüne çıkar.

L: Sen istedin.

Leyla toprağın üstünden inmek ister ama Toprak Leylayı o sinir ile sımsıkı tutar ve bırakmaz.

L: Bıraksana be adam.
T: Bırakmiyorum anladınmı? Bırakmiyorum. Ve sende tam böyle yapacaksın. Her ne olursa olsun beni bırakmiycaksın anladınmı? Deli hatunum, beni herşeyden çok seven deli hatunum bunu yapmaz. Bunu yaparsan seni hayatım boyunca affetmem. Bunu aklına sok Leyla Barutçu.
L: Asıl sen bu tek hücre ile devam edersen işte o zaman dediğimi yaptırırsın. Ve dediklerimi hafife alma Toprak Barutçu! Seni boşarım.

Leyla tekrar inmek ister ama Toprak yine bırakmaz. Iki aşık derin derin birbirinin gözlerine bakarlar. Gözlerde hem sinir ve ama herşeye inat aşk vardı. Toprak Leylayı öpmek ister ama o sinir ile gururuna yitiremez. Leylayı bırakır ve ikisi birbirine sırtlarını dönerler.

Sabah olur ve herkes kahvaltıda toplanır. Defne doruğu kucağına almış onu seviyordur.

D: Ama ben buna çok bayıldım ya. Ben bunu ham yaparım. Ham yaparım ama :)) yakışıklım yaaa.
Ç: Defne ver birazda ben sevim.
D: Hayır abi ya hep sende.
Ç: Ya versene kızım amcasını özlemiş kereta.
D: Off tamam. Öküz.

Çınar doruğu kucağına alır ve sonradan herkes kahvaltıya geçer. Leyla doruğu yatırır.

Sofrada;
Ç: Abi?
T: Efendim çınar?
Ç: Biz hep böyle yayladamı kalacaz. Ne zaman istanbula geri dönecez. Hem ordaki şirket ne olacak?
T: Tabi ya oda vardı diymi.
L: Istanbul?
D: Tabi sen bilmiyon Leyloş. Biz normalde istanbulda yaşiyoz ama şimdi 1 seneden fazlası için işte yaylaya gelmiştik.
Ç: Aynen öyle birde tershane için burda kaldık onca vakit. Biz istanbulda kalırken müdür yoktu buraya bakacak. O yüzden hepimiz ailecek buraya gelmeye karar vermiştik.
E: Bencede istanbula gitsek iyi olur. Iş beklemiyor.
(PS: Ezgi çalıştığı hastahaneden yaylaya gelirken istifa etmiştir. Yeni firma ariyor. )
T: Umarım doktorluğa devam edersin Ezgi.
E: Tabiki.
Ç: Ee abi ne diyorsun?
T: Babaanne sen geri dönmek istiyormusun?
P: Uyy Toprağum benum ne işum var istanbulda. Ben oralarda yapamam. Ha ne güzel işte burası yeşilluk.
T: Anlaşıldı o zaman çınar, ezgi ve defne siz geri dönün. Yanlız çınar şirkete iyi bak ve kızlarada çok iyi bak. Birşey olursa hepinizi buraya geri alırım ona göre! O vakit ezgi yeni hastahane arar defnede işe bakar.
L: Peki ben Toprak?
T: Leyla, senin yerin benin yanım. Ben nereye, sen oraya, anlaşıldımı?
L: Anlaşıldı (gülümser, Toprak ciddi durur)
Ç: Ee ne zaman geri döncez?
T: Size ne zaman uygunsa. Aslında yarin olur.
P: Uyy niye bu kadar erken gideysunuz?
Ç: Babaanne erken her zaman geçten iyidir.
E: Yani bencede.
T: Tamam ben o zaman biletleri ayarlarım sizde eksiğinizi tamamlayun.
Ç: Tamam abi.

Karınlar doyar ve herkes sofradan kalkar. Çınar, Defne ve Ezgi alışverişe çıkarlar. Leyla odaya doruğun yanına gider ve aç olduğuna anlayınca emzirir. Birden kapı açılır ve Leyla üstünü örter. Gelen Topraktır.

L: Ay Toprak insan bir kapıyı çalar.
T: Afedersin.

Toprak kapıyı kapatır ve odadan çıkar. Hala sinirlidir. Leyladan öyle bir söz duymayı hiç beklemezdi (,,Seni boşarım").

L: (safca) Toprak niye böyle hızlı çıktıki şimdi? Allah allah.

Toprak kendisine hayatının sorusunu sorar.

T: (iç ses) Yapacakmısın, yapmayacakmısın? Leylaya haber vermeden Idris ismini verecekmisin. Iyi düşün. Ya Leyla beni gerçekten boşarsa? Ya gerçekten yaparsa? Ama bunun için boşanılırmı? Tabikide hayır. Yok leyla yapmaz.

Toprak apar topar çıkar ve doruğa kimlik yaptırmaya gider. Yoldada çok iyi düşünür. En çokta Leylanın dediği sözü. Ama dediğine inanamaz.

Kimlikcide;
Beyefendi: Efendim, size nasıl yardımcı olabilirim?
T: Ben oğluma kimlik yaptırmaya geldim.
Beyefendi: Tabi. Bir dakika bekletecem (Gereken kağıtları alır). Adı, soyadı neydi?
T: Idris Barutçu.

... Toprak hem çaresiz ama en çokta sinirlidir. Ama sonunda yapar. Günler sonra çınargilde gider ve kimlikde hazır olur. Toprak kimliyi almaya gider ve eve gelir. Leyla biraz tedirgin olur toprağı bir tuhaf görünce. Toprak gelir ve kimliği masanın üstüne fırlatır.

T: Oğlumuzun kimliği.

Bölüm sonu






Leyla & Toprak Barutçu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin