Akşam olmuştur ve Toprak çınar ve doruk hala gelmemişlerdir. Leyla meraktan patliyordur. Defalarca toprak ile çınarı arar ama çıkmazlar.
L: Nerde kaldı bunlar ya? Acaba bişeymi oldu??
D: Leyloş bişey yok nolsun. Abimgil işte işler çoğalmıştır yine.Herkes içerde iken o ara toprakgil sessiz bir şekilde eve girerler. Kimse bişey fark etmez. Toprak susun işareti yapar, işaret parmağını dudağına koyar. Toprak ceketini çıkarır ve oturma odasına girecek iken leylanın meraklandığını fark eder ve durur.
L: Benim tek hücrelim yaptığım yemeğide yiyemiycek.
Toprak birden leylanın arkasına dolanır.
T: Ne sen yine o elini yemeğemi sürdün???
Leylanın ödü patlar ve toprağa kızar.
L: Ne yavaşca arkadan geliyorsun ayol hırsız gibi. Merak ettim sizi.
T: Şirketteydik. Hem sen söyle bakalım ne yemeği?
P: Bugün yemek yapar iken pulliyu çağurdum geldu, bana yardım ettu.
T: Iyide etmuş. Ne var bakalım yemeğe?
L: Mercimek çorbası, kıymalı mantı, içli köfte ve salata.
T: Oooo döktürmüşsünüz hemen sofrayı hazırlayın bakalım ağzım sulandı.Yemekte Leyla konu açar.
L: Bu arada siz neredeydiniz?
T: Şirkette.
L: Onca saat doruk ile??
T: Evet, ne varki bunda?
L: Doruğu onca saat şirkette bırakmana şaşırdım. Hem doruk sıkılmadımı?
T: Yoo gayet uslu bir şekilde yanımda kaldı, memnunduda. Diymi aslanum?
Do: Evet baba.
L: Naptınız bakalım?
Do: Hiiç..
L: Nasıl hiç?
T: eHM.. Leyla tamam da, soru üstüne soru. Bırak rahat bir şekilde şu yemeğin tadını çıkaralım.L: (iç ses) Siz bir işler çeviriyorsunuz ama bakalım ne..
Gece olur ve Leyla doruğu yatağa gltürmek ister.
T: Leyla bîrak ben doruğu yatırmaya giderim.
L: Tamam da niye?
T: Oğlumu yatırmaya gidemezmiyim leyla?
L: Tabiki Toprak.Toprak doruğa göz kırpar ve doruğu kucağına alıp yatağına getirir. Kapıyıda kapatîr.
Do: Babaa annem meraklaniyor.
T: Güzel işte aslanum, meraklansın biraz.
Do: Ya fark ederse?
T: Yok fark etmez sen bunları düşünme.O arada Leyla kapının önüne gelir ve konuşmaları dinlemeye çalışır.
T: Her şey planladığımız gibi tamam mı?
Do: Tamam :)
T: Hadi sen uyu, iyi geceler:)
Do: Iyi geceler baba.Toprak doruğu alnından öper ve ışığî kapatıp kapıyı açar. Karşısında kapıyî açar açmaz leylayı bulur.
T: Leyla? Sen bizimi dinledin?
L: Aa aaa üstüme iylik sağlık mutfağa girdim su içmeye ve çıktım işte.
T: Peki.Toprak leylanın yanîndan gider ve odasına girer. Leylada arkasından gider ve toprağı yatağında görür görmez şaşırır.
L: Toprak, uyudunmu?
T: Uyicam.
L: Bu kadar erkenmi?
T: Evet, ne varki saatte.
L: Hiç, şaşırdım öyle pat diye yatağına girmene.
T: Yorgunum Leyla.
L: Tamam. Iyi geceler.
T: Sanada.L: (iç ses) Ne oluyor buna şimdi? Neden böyle soğuk davraniyoki, naptım ben. Zıkkımn kökü Toprak.
Leyla sinirli bir şekilde yatağa girer Toprak hemen öbür tarafa döner ve sırıtmaya başlar.
Sabah olur ve Leyla uyanîr. Gözünü açar açmaz toprağın yanında olmadığını fark eder.
L: Toprak?
Sabahlığını giyer ve her yere bakar ama toprak yoktur. Masanîn üstünde not bulur. ,,Leyla Işim çıktı akşam gelirim beni bekleme - Toprak".
L: Bu ne demek oluyor şimdi ya?? Açıklamada yapmamış. "Işim var", iyi halt.
Defne gelir.
D: Leyloş noldu??
L: Toprak iki gündür bana soğuk davraniyo ve bu benim hiç hoşuma gitmiyo. Şimdide akşam gelirim beni bekleme yazmış, delircem ya.
D: Abimi taniyorsun işte işi vardır yine. Işi hiç eksik olurmu onda.
L: Bilmiyorum ya, içimde kötü bir his var.
D: Bence boşa kafana takma leyloş. Aa hatta bu akşam senin ile kïz kıza yemeğe çıkalım ne dersin? Hep senmi abimi merak etcen birazda o merak etsin.
L: Doğru diyorsun çıkalım defne.
D: Hadi şimdiden hazırlan ozaman bende hazırlanmaya gidiyorum. Ama baya şık giyinmemiz lazımki kendimizi güzel ve iyi hissetmemiz lazım.
L: Ee ozaman ben ne bekliyorum benim hemen ama hemen hazîrlanmam gerek. Ama ben ne giyceemm???
D: He çok iyi soru.Leyla ile defne saatlerce hazırlaniyorlardır. Kuaföre bile gitmişlerdir. O kadar kafaya takmışlardır güzel gözükmeyi. Leyla hatta yeni elbise bile almîştîr. Defne ama klasik takılıyordur dolabından şık bir elbise çıkarır.
Leylanın elbisesi kırmızıdîr. Saten kumaş ve parliyordur. Elbisenin arkası up uzundur ama bir bacağı gözüküyordur. Dekoltesi açıktır ve elbise omuza bağlıdır. Saçlar her defası gibi dalgalı. Siyah bir çanta ve siyah uzun topuklu bir ayakkabı. Ve hazîrlanma bitti. Show time..Leyla ile defne kos kocaman bir restauranta gitmişlerdir. Içi karanlıktır.
L: Defne burası kapalı olmasın?
D: Yok yok açık.Leyla kapıdan girer arkasına bakar ama defne yoktur.
L: Defnee?? Nereye gittin?
Ve kapî kapanır. Leylanın gözü hemen kapıya gider. Toprak.. şık bir siyah klasik takım elbise giyinmiştir ve elinde kırmızı bir gül, leylanın elbisesine uygun. Toprağın ağzı kulağındadır ve artist bir poza girmiştir.
L: Topraak?? Senin ne işi var burda?
T: Bir bak bakalım ortalığa ne işim varmış ;)Toprak mekanı kapattırmıştır ve mekanın ortasında büyük bir masa vardır. Kapıdan masaya doğru her yer gül ve mum ile doludur. Masanın başında iki yardımcı, biri kemanist diğeri ise garson. Mekanın heryeri siyahtır ama beyaz masa ve kırmızı güller içini açmıştır.
T: Noluyormuş bakalım?
L: Bence en iyisi sen bana anlat çünki beynim şuan romantizimden durmuş bir durumda..Bölüm sonu