Okuyanlar lütfen Vote'da verin. Lütfen...
İyi Okumalar.
Vakit gittikçe daralıyordu. Genç adam içimde genç kız içinde... Genç adam ne ile karşılaşacağını bilmiyordu.
"Oğlum,dinliyormusun beni"
Arkadaşının sesiyle düşüncelerinden koptu,genç adam. Dinliyormuydu? Hayır. Akşam yüzükleri takılacaktı. Sevdiği kadın ile olsaydı,belki sevinirdi. Ama böyle,zoraki bir evlilik,ona göre değildi. Tüm mardin Sevda'nın Berzan ile kaçtığını duymuştu. Sancakoğlu ailesi,tanınmış bir aile idi. Kimse duymasaydı,en azından konuyu kapatırlardı. Ama kaçtığı günü,herkes duymuş,duymayanlara bazıları (!) duyurmuştu.
"Gelme üzerime Doğan,canım sıkkın"
Arkadaşı genç adamın omzuna dokunarak
"Kardeşim,bak bana sevdiğim kadınla evliyim,yakında baba olacağım"
Genç adam,arkadaşının sözünü hızla kesip
"Sevdiğin kadın Doğan sevdiğin kadın ile evlisin. Ama ben Kahretsin,o daha çocuk,Ne yapacağım ben,sevmeyi geçtim. Ailem çocuk isteyecekler. Ben ona dokunmam"
Doğan arkadaşına hak veriyordu. Genç adam 26 yaşında,müstakbel karısı 16. Çocukluktan daha yeni çıkmış,bir kızdı. Onun yerinde olmayı kesinlikle istemezdi,kim isterdi çocuk yaştaki bir kızla evlenmeyi. Ama ikiside bilmiyordu'ki genç kız çocuk değildi...
Abisi odasından çıktıktan sonra,uzun bir süre sonra annesi odaya girmişti.
"Yavrum"
Genç kız,annesinin odaya girmesiyle yatakta oturuşunu değiştirdi. Annesi,kızının yatağına oturdu.Göz yaşlarını silip kafasını annesinın dizinin üzerine koydu.
"Baban hazırlansın diyo"
Bir yandan kızının saçını okşuyor,bir yandan ise kelimeler dudaklarından zoraki dökülüyordu. Kafasını kaldırıp,toparlanıp annesine sıkıca sarıldı.
Ve yine ağlamaya başladı. Zilan Hanım kızına kıyamıyordu. Deniz gözlü biricik kızını,ölüme itiyordu.
Elinden birsey gelmiyordu. Eşini ikna etmeyi çalıştı,Ama imkânsızdı.
Ama bilmiyorduki,kızının hayatını kurtarıyordu.
Genç kız babasının ona bugün için özel aldığı mavi uzun elbisesini giydi. Hayatında ilk defa kızına birsey almıştı. İlk kez.
Genç kızın boyu uzundu. Vücud hatlari,kıvrımları mükemmeldi.
İsteyenleri hiç bitmezdi, biri kalkar biri otururdu. Ama babası,ozaman kızını evlendirmedi. Annesi engel olmuştu. Ama Berdan'ın yaptığından sonra,babası kızını tek cümleyle sattı!
Mavi elbisesi,gözleriyle uyumluydu. Okulun en güzel kızıydı. Dalgalı saçları,pürüzsüz cildi ,biçimli kaşları,üzerindeki kumaş elbise tek kelimeyle nefis görünüyordu. Aslında taşıyan kişi mükemmel tasiyordu. Ayaklarına beyaz babet giyip,göz kenari ve dudakların daki izi,çarşıdan aldığı pudrayla kapattı. Makyaj yapmayı sevmezdi. Bu durumda gerekiyordu. Aynadan yansımasına baktı. Bugünden sonra nişanlı olacak,bir haftaya kadın olacaktı. Şimdiden içi korkuyla dolmuştu. O adam ona dokunurmuydu? Kalbi korkudan,hızla atmaya başladı. Yapacakmıydı?
"Kızım"
Annesinin arkasından omzuna dokunmasıyla birden sıçradı. Kapı gıcırtısını duymamıştı.
"Korkma,araba gelmiş hazır mısın"
Genç kız kafasını sallayınca,peşi sıra odadan sonra evden çıktılar. Genç kız kardeşinin elinden tutup, avludan çıkmaya başladılar.Kapı önünde siyah minübüs vardı.