Yezda hızla dudaklarını geri cekti. Vücudu genç adamın yapılı vücuduna yapışmıştı. Elleri Miran'ın kaslarında,Miran'ın eli ince belini kavramıştı. Uzun süre öpüştükleri için nefesiz kaldılar. Genç kız ne yapacağını bilmiyordu. Ona kızamazdı,çünkü oda istemişti. Gitmesi lazımdı. Hemde hemen.
"İzin verir misin" Genç adam ellerini gevşetince genç kız hızla odadan çıktı. Arkasında istek dolu bir adam bırakarak. Hızla merdivenleri indi,nefesini düzene sokup oturma odasına girdi. Berzan Yezda'nın geldiğini görünce yerinden kalktı. Yezda hızla abisinin boynuna sarıldı ve göz yaşlarını serbest bıraktı. Neden ağlamıştı? Yaptığı şey içinmi? Abisini özlediği içinmi? Berzan geri çekilip,Yezda'nın gözyaşlarını sildi.
"Nasılsın"
Genç kız üzerindeki bakışları hissedince gülümseyerek cevap verdi.
"İyim,sadece bir gün bile olsa özledim"
Yezda Berzan'dan sonra Sevda'ylada kucaklaştı. Şimdi dört gözle annesinin yanına gitmeyi istiyordu...
Genç adam gözleriyle adeta genç kızı soyuyuyordu. Yaptığı saçma ve salakcaydı,ailesinin yanında yapması,genç kız için utanç vericiydi.
"Kalkalım artık,işlerim var" Sevda herkese sıkıca sarıldı. Mutluydu,sevdiği adamla mutluydu. Kendal ve Zilan Hanım ona iyi davranıyordu. Kendal ağa kızı diye,Zilan kendi kızının yerine koydu Sevda'yı.
Genç adam gözleriyle birşey ima ediyor. Genç kız anlamıştı. Odada söylediği şeyi ima ediyordu.
"Beni biraz bekleye bilirmisiniz"
Miran kafasını sallayınca odasına girdi. Dolaptan hızla başka bir elbise alıp giydi. Bu sefer elbise dar değildi. Hafif boldu. Ama bu elbise bile o muhteşem fiziği saklayamıyordu. Gülümsüyordu. Kocası ona kıskanmıştı. Kendini değerli hissetmişti. Küçük el çantasına koyacak bir şey yoktu. Makyaj malzemeleri vardı oda çok değildi zaten. Makyaj malzemesini neyapacağım diye düşündü. Küçük çantaya mendil koyup omzuna astı. Hızla odadan çıkıp merdivenleri inmeye başladı. Çok sevinçliydi. Genç adamı katı biri bekliyordu, Ama yanılmıştı.
"Özür dilerim geciktim"
Utanmıştı.Biri kocası diğeri ağabeysi diğeride yengesi olmasına rağmen utanmıştı. Yapısı böyleydi.
"Neden üzerini değiştirdin"
"Bilmem o elbiseyle rahat edemezdim dışarıda" Aslında "Abinin emri,kıskanmış"demeyi isterdi. Ama yapamadı...
Sonunda araba genç kızın evinin önünde durdu. Kimseyi beklemeden dışarı çıkıp evin dış kapısını açtı. Avluda oturan annesini görünce hızla koşup sıkıca sarıldı.
Genç kız mani olamamış,yine ağlamıştı. Annesi saçlarını okşayıp geri çekildi. Kızının alnına öpücük koydu. Genç kız ilk önce babasının ardındanda annesinin elini öpüp kız kardeşine sarıldı... Yezda Berfin'le Arkasında duran Miran yavaş adımlarla Kendala yaklaşıp elini sıktı.
"Günaydın"
Dedi. Yezda'nın ailesine tabikide iyi davranacaktı. O nasıl ailesine saygılıysa oda aynı saygıyı onun ailesine gösterecekti.
"Sizede ağam" dedi ve eğilerek Miran'ın elini öpmeye çalıştı,tabikide Miran hızla buna engel oldu. El öptürmezdi kimseye. Daha sonra Zilan Hanım'a yönelip herkesi şaşırtacak harakete bulunup elini öpüp alnına koydu. Yezda ister istemez onun bu davranışına hayran kaldı. Beklemiyordu ondan bu hareketi. Eve gidince ona teşekkür etmeliydi...
Miran Yezda'yı orada bırakıp işini halletmeye gitti. Kendal ve Berzanda evden ayrıldı. Yezda abisinin odası yani eski odasında yerde oturuyordu. Düşünüyor... Yıllarını geçirdi oda,şimdi ona yabancı geliyordu. Kapı çalınınca Sevda içeri girdi. Yezda mahcupca ona bakıyordu. Yeni evli birinin odasında tek başına oturmak ayıp ve yakışık almayan bir davranıştı.
"Rahat ol" deyip Yezda'nın yanına oturdu.
"Bana kızgınsın değilmi"
Yezda kafasını ona çevirip yüzünü süzdü.
"Bilmem bir kin nefret duymuyorum"
Yalan söylemiyordu. Nefret etmiyor,kin de duymuyordu. Onun tek istediği okumak...
"Abime alıştınmı"
Alışmak? İçinden kendine sordu,alıştımı? Tabikide Hayır daha bir gündür tanıyordu.
"İnsan bir gündür tanıştığı birine nasıl hemen alışsın"
Sevda rahatsızca kafasındaki soruyu sordu.
"Seni zorladımı"
Yezda ilk önce anlamamış,sonra dün geceyi sorduğu için rahatsız olmuştu.
Ama Miran'ı zor durumda bırakmamak için cevap verdi.
"Hayır zorlamadı"
Evet zorlamadı. Olmayan birşey nasıl zorlanırdı?
"Peki,şey beni tanımıyorsun bende seni,sen bir soru sor birde ben,tabi istersen"
Yezda fikir cazip gelince kafasını salladı.
"En çok istediğin şey nedir"
Yezda hiç şüphesiz cevap verdi.
"Hayallerimi gerçekleştirmek istiyorum,yani boşa kürek salıyorum"
"İstek olursa herşey olur,yeterki iste"
Bunu söyleyen ne Yezda nede Sevda idi. Kapıda onları dinleyen Miran'ın dudaklarından döküldü bu cümle. Ama olacakları bilseydi o cümleyi kurmazdı. Hemde hiç...
Kuzularım. Biliyorum kısa bir bölüm. Ama Perşembe önemli bir sınavım var. Bölüm kisa farkındayım,ama kusuruma bakmayın. Sinav biter bitmez yeni bolum gelecek. Bana dua edin iyi not alayim. Sizleri cok seviyorum. Òpüldünüz :-*