26. Bölüm

36.7K 1.1K 94
                                    

YAVRULAR... HİKAYE "KİSİTLANMİS" SEKİLDE VE BEN DEGİSTİREMİYORUM. LÜTFEN YARDİM EDİN ://

Kendimi yatağa atıp gözlerimi kapattım.

Yorulmuştum. Azra ile konuşmaya cesaretim yoktu.

Azra ile Aras karar değiştirip erkenden buradan ayrıldılar. Azra için üzülüyordum.

Yaşadıkları kolay katlanılacak birşey değildi. Miran odaya girince... Zaten ona böyle birşeyi nasıl sorabilirdim.

Herkesin kendine özgün bir Hayatı var. Sonra okul'a başlıyacaktım. Mutluluk hisettiğim şeyin yanından bile geçemezdi.

Son 2 ay kalmıştı. Sonra ise sınava girecektim. Başarırmıyım bilmiyordum.

Giremediğim birsürü ders vardı. Belki çalışıp yapabilirdim? Odanın kapısı açılınca Miran odaya girdi. Yatağa yaklaşıp yanıma uzandı.Uzandığım yerde doğrulup ona baktım.

Oda yorgun gözüküyordu.

"İyi misin"

Başını 'Evet' anlamında salladı.

Geri uzandım yatağa. Ama tek fark,kafam onun göğüsünün üzerinde idi.

"Yarın yılbaşı"

Onunla birlikte gireceğim ilk yılbaşı. Heycanlanmıştım.

Hiç kutlamamıştım,Babam izin vermezdi. Bende ısrar etmezdim. Kutlamak önemli değildi,sevdiğim adamla gireceğim ilk yılbaşı. Bundan daha güzel ne olabilirdiki?

"Evet"

"Nereye gitmek istersin"

Kafamı kaldırıp ona baktım. Şaşırmıştım çünkü onun kutladığını tahmin etmemiştim.

"Niye şaşırdın,tabiki kutluyorum ben"

Kafamı yine o sert ama benim için yumuşak olan yere koydum. Elimi ıse karnının üzerinden bel tarafına attım.

"Ben hiç kutlamadım,yani Babam izin vermezdi"

Eliyle saçlarımı okşamaya başladı.

"Bak şimdi bir yandan mutlu oldum"

"Neden"

"Sana ilkleri ben yaşatıyorum"

Haklıydı. Herşey olmasada,ruhen ve bedenen bana ilkleri yaşatıyordu.

"Haklısın"

"Mesela"

Hadi canım. Bunları şöyleyecek cesaretim yoktu.

En iyisi anlamamazlıktan gelmekti.

"Ne mesela"

Gülüp uzanıp yanağımı öptü.

"Anlamamazlıktan gelme,anladın"

Kısa sürede beni bu denli tanıması hoşuma gitmişti.

"Bildiklerini neden soruyorsun"

"Senden duymak için,mesela seni ilk öpen bendim bunu öpüşünden anladım,doğru anlamışım değilmi"

Vücudumdaki tüm kan,yüzüme hücum ediyordu. Benimle böyle konuşması,birazda beni sinirlendiriyordu.

Kafamı salladım. Konuşsam kekeliyecektim.

"Hm,ilk dokunanda benim ozaman"

Sesindeki alay sinirimi bozmaya başlamıştı. Ama kızamıyordumda ona!

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin