BEBEKLERİM. ÜZDÜNÜZ BENİ,BİRKAC KİSİ HARİC HERKES "KİSA OLMUS" YAZMİS. ÜZGÜNÜM AMA ELİMDEN BU GELİYOR. KISACIK BÖLÜM YAZIPTA HAFTADA BİRKERE GELEN HİKAYELER VAR,EĞER HAFTADA BİRKERE İSTERSENİZ UZUN YAZARIM. BUDA BENİM KENDİME DAHA FAZLA ZAMAN AYIRMAMA KİSMET OLUR. CİDDEN BEN SİZDEN GÜZEL YORUM BEKLERKEN SİZİN KISA OLMUŞ YORUMLARINIZ ÜZDÜ. KISA AMA HER GÜN YADA İKİNCİ GÜN GELİYOR. BENİMDE DERSLERİM ÖNEMLİ BİR OKULUM VAR,YAZMAYI BIRAKABİLİRİM,AMA SİZİDE KENDİMİDE KIRMAK İSTEMİYORUM. NEYSE AÇIKLAMAM BUKADARDI.
İyi Okumalar
Kötü bir hissdi,aldatılmayı duymak. Tamam kesin birşey yoktu,ama konuştuğu kişiye,ah kahretsin! Banane ki? Hem kimimki ben sadece nikahlı karısı. Ama şimdi neyapacaktım?
Gitmek istiyormuydum bilmiyorum. Gidipte ne yapacaktım,o şıklığın saçı başınımı yolacaktım?
Telefonu kapatınca hızla kapıdan uzaklaşıp,odama geçtim. Kendimi yatağa atıp neyapacağımı düşündüm. Neden bukadar takmıştım bu olaya?
Tamam berbat birşeydi aldatılacak olmam,ama oda haklıydı. Erkekti,ve ihtiyaçları vardı,benim yapamıyacağım ihtiyaçları...
Odaya Miran girdiğinde toparlandım.
Neden gelmişti yine? Acaba o kimdi diye sorsammı diye düşünmüştüm. Ama busefer seni neden ilgilendiriyor derse ne diyeceğimi bilmiyordum.
"Özür dilerim,bir konuşma yapmam lazımdı"
Yanıma yatağa uzandı. Ayaklarını uzatıp ellerini başının arkasına koydu.
Bende biraz ilerisine kayıp aynısını yaptım.
"Önemli biri herhalde,yanımda konuşmadığın için"
Diyerek fısıldadım. Kafasını bana çevirip güldü. Ahmak!
"Önemli biri değil"
Yalancı. Birde önemli değil diyor.
"Kadındır kesin,benim yanımda konuşmadığına göre"
Kaşlarını çattı. Tamam fazla ileri gitmiş olabilirim,ama haklıydım.
"Kendimi sorgu odasında hissediyorum şuan"
Diyerek gülmeye başladı. Sonra bende güldüm,sinirdendi eminim.
Ne olduğunu bilmeden beni kendine çekti. Şuan onun kollarının arasına sıkışmıştım.
Ne oluyordu.
Kafasını saçlarımın arasına gömüp,derin bir nefes aldı.
Hayır,hayır kokumu içine çekti. Kulağıma eğilip
"Keşke başka şartlar arasında tanışmış olsaydık"
Vücuduma elektrik dalgası yayılınca nefes alış-verişlerimde hızlandı. Elleri bu sefer karnımı okşuyordu.
"Başka şartlar altında tanışsaydık ne olurdu"
Soruyu kesik kesik sormuştum.
Bilmek istiyordum,en azından ne isterdi. Peki ben ne isterdim?
"En azından düzgün bir ilişkimiz olabilirdi hoşlanana bilirdim"
Düzgün derken hangi anlamda dediğini merak etmiştim. Ben fazlamı saftım?
Eli busefer göğüslerime yaklaştı. Nefesim kesildiğini hisetim.
Bana dokunması,hem rahatsız hemde rahatlatıcıydı. Elimi elinin üzerine koyup elini çektim.