4.Bölüm

52.7K 1.6K 98
                                    

Okuyucu sayisi yükselmiş,Vote larada biraz ilgi. Lütfen.

Sizi Seviyorum.

İyi Okumalar...

Genç kız ve müstakbel eşi (!) yaklaşık on dakikadır tek başlarına odada oturuyorlardı. Aileler konuşup anlaşsın diye,baş başa bırakmışlardı.

Ama ikisindede ses seda yoktu. Aralarında bir hali mesafesi vardı. Genç adam ve genç kız karşılıklı oturuyorlardı. Hâlâ kimse konuşmuyordu. Bu yemini Miran bozdu.

"Adın ne"

Traji komik diye geçirdi içinden genç kız.

Evleneceği kızın adını daha bilmiyordu.

"Yezda"

Genç adam Bu ismi içinden tekrar etti. Yezda... Kendi kadar isimde güzeldi. Genç adam genç kızın güzel olduğunu kendine itiraf etmişti. Güzeldi... Ama genç adam birşey hissetmiyordu.

Genç kız ismini merak ediyordu,Ama nasıl olsa öğrenirim diye sorma zahmetinde bulunmadı.

"Sanırım sen benim adımı biliyorsun"

Genç kız kafasını olumsuz anlamında salladı. Adam onunla konuşmayamı çabalıyordu?

Yezda "Bilmiyorum" diyerek mırıldandı.

"Miran"

Genç adam neyapacağını bilmiyordu. İstediği tek sey suan o dolgun dudakları öpmekti. Bir yandan ise kendine küfürler saldırıyordu. Çocuk dediği kız,olgun güzel ve sexy bir afetti. Bu kız şimdi onun karısımı olacaktı? On altı olmasına rağmen küçük durmuyordu.

"Kaçıncı sınıfta okulu bıraktın"

Bilmiyorduki genç adam yüzünden bırakmıştı. Evlilik olmasaydı okulunu bitirip üniversitesi sınavlarına girecekti. Öğretmenler ondan çok memnundu. Derslerinde hep başarılı olmuştu. İlk orta ve lisede hep taktir belgesine sahipti. Zeki bir kızdı.

Genç kız genç adam yüzünden okulu bıraktığından haberi olmadığını şimdi anlamıştı. Evlenmek istemediğini biliyormuydu peki?

"Bu yıl sondu,ama bırakmak zorunda kaldım"

Zorunda kaldım kelimesi genç adamda kuşku yaratmıştı. Onun zorlandığını hiç düşmemişti. Herkes genç adam için ölürken,Bu kiz zorlamı evlenecekti onunla. Herkes gelin ağa olmak istiyordu. Ama Yezda... İste o bunu istemiyor,hiçbir zamanda istememişti.

Genç adam ayağa kalkıp genç kızın önünde durdu. Elleri cebinde,gözleri genç kızda. Yezda başı önde,halı desenini ezberlemek istercesine ilgiyle bakıyordu. Genç adamın kafasının ucunda durduğunu tabiki biliyordu,sadece göz göze gelmek istemiyordu. Genç adam eliyle genç kızın çenesini kavrayıp yumuşakça genç kızın kafasını kaldırdı.

"Zoraki bir evlilikmi senin için"

Senin içinmi? Sanki kendisi istiyormuş gibi sormuştu soruyu. Kız nekadar güzel olsada Bu zorla evliliği tatlıya dönüştürmezdi.

İkiside susmuş. Genç adamın eli kızın çenesinde oylece duruyordu. Genç kız rahatsız olmuştu. Kafasını geriye çekip, Ayaga kalkmaya çalıştı. Simdi genç adamla aralarında üç santimden daha az bir mesafe vardı.

"İnanın bana, hiçbir sey değişmeyecek,söylesemde söylemesemde"

Genç adamın birşey demesine izin vermeden kapıya yöneldi. Durdu... Durmadı genç adam tarafından durduruldu. Genç kız bir genç adam'a birde koluna bakıyordu. Bu adam herşeyde ona dokunmalımıydı? Genç kızın hoşuna gidiyor muydu peki? Hayır istemiyor,hoşunada gitmiyordu.

"Bir sorunmu var diye sordu genç kı z. Aynı zamanda kolunu çekmişti.

"Konuşmamız bitmedi"

Diye tıslayarak konuştu genç adam.

"Benim için bitti"

Nerden geliyordu Bu öz güven. Konuştuğu kişi bir ağa'ydı. Ağa'ya kafa tutmak demek ceza demekti. Peki umrundamıydı kızın? Hayır. Zaten batmış olan hayatıma birde ceza tuz biber olur diye geçirdi içinden.

"Bakın sizinle nekadar uzak olursam,bu hem benim açımdan,hemde sizin açınızdan iyi olur"

Diyerek mantıklı olanı söyledi. Kendi açısından. Peki genç adam ne istiyordu?

Genç adam iğneler bir bakışla konuşmaya başladı.

"Peki ya düğün gecemizde neyapacaksın? Karşımı koyacaksın?"

Genç kız sesle yutkundu. Tamam,birşey olmalıydı! Ama şimdi bu adamın yüzüne gerçeği vurması,nefret etmesine yol açmıştı. Ne cevap verecekti. Sustu ve başı eğdi... İtaat etmeliydi. Aşiret töre olan yerde ilk gece,bekaret ve erkek çocuk önemliydi. Genç kız kendini zorlamı verecekti. Peki Miran bunu istermiydi? Sorusu tükenmeyen bir hikayede,cevaplar sadece Miran ve Yezda'da...

Genç kız kendini yatağına attı. Geleli bir saat olmuştu. Annesi soru yağmuruna tutmustu kızını. Annesinden ve sorularından kurtulup odasına gitti. Ne oldu bana diye geçirdi içinden. Neden sesiz sakindi. İçinde bir sıkıntı vardı. İstediği tek şey, düğüne kadar genç adamı görmemek.

Düşünmeye başladı. O adamın sergilediği tavırları,konuşması. O iğrenç sorusu. Genç adam cevap vermeden odadan çıktı. Şimdi ise soruyu kendine cevaplaması lazımdı. Yapacakmıydı? Hayatının en önemli anından nefret mi edecekti? Peki ya Miran'dan diye geçirdi içinden. Evet şimdiden nefret etmeye başlamıştı. İlk tanışmasında nefret etmeye başladı. Peki bir ömür boyu nasıl.dayanacaktı?

Nedemiş şair;Nefret etme çok seversin,çok sevme nefret edersin.

Genç kız saçma sapan düşünce ve hayallerle uykuya daldı. Yarının ona ne getireceğini bilmeden...

Evet. Bir bölümünde sonuna geldik. Ben soyleyeyim bu bölüm hiç ama hiç hoşuma gitmedi. Ama cidden yarın 4 tane sınav var. Ve ben psikoloji sınavıni açıp bakmadım. Diğerlerinide tabiki. Şimdi. Okuyucu 1400 kişiye ulaşmış. Allahim. Harika. Ama vote lar düşük. Bu bölüme 40 vote gelirse yeni bölümü yazarım. Bence okuyorsanız,vote'da verin.
Neyse. Bölüm hakkında yorumlarınızı alayım. Sınav var ve ben o kafayla yazdım. En azından size birşeyler çağrıştırdım. Anlarsınız umarım. Neyse Vote sınırı geçerse Yeni bölüm gelir.

DİPNOT: ""GECE FISILTILARI "" Adlı hikayemede göz atın lütfen.

Sizleri seviyorum.

Zeynep

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin