Evet canlarım. İnternet gitmişti,yeni bölüm gelemedi. Kusura bakmayın. Evet vote sınırı hemen geçiyor. Sizleri seviyorum <3
İyi okumalar...
Genç kız iki gündür sessiz sakin geçiriyordu hayatını. İki gündür o adamı görmemişti,bu yüzden kendini iyi hissediyordu. Peki ya sonra? Ne olacaktı? Eninde sonunda genç adamla birlikte olmayacakmıydı. İçini korku dalgası sarmıştı. Nezaman bu konu aklına gelse,korkmaya başlamıştı. Daha fazla oyalanmadan,uzandığı yataktan kalktı. Üstünü başını düzeltip,odadan çıktı. Herkes oturma odasında,babası televizyon izliyor. Küçük kardeşi önünde defteri ders çalışıyor,ağabey'si ise ellerinin birbirine kenetlemiş düşünüyordu. Günlerdir genç kıza yaptığı hatayı düşünüyordu. Mutfağa geçip annesine kahvaltı için yardım etti.
Sancaklı Konağında kahvaltı yapılmış,kahve iciliyordu. Genç adam dedesinin sesiyle düşüncelerinden ayrıldı.
"Miran,bilisen biz torun isteriz"
Genç adam hafif sinirlenmişti. O kıza dokunabilecekmiydi?
"Dede lütfen,daha düğün bile olmadı,ne torunu ne bu acele"
Sesindeki tonlama herkesi hafif şaşırtmıştı. Sesi hafif yüksek çıkmıştı. Genç adam hatasını anlayıp
"Özür dilerim dede"
Üzgün bakışları,Yakup ağayı yumuşatmıştı.
"Hade get,işlerinizi halledip gelin"
Genç adam,kız kardesini beklemeye başladı. O gelincede arabaya binip,yol aldılar...
Yezda sofrada birşey yemiyordu,düşünceleri iştahını kapatmıştı. Yine aklına o soru geldi. Bana dokunacakmı? Kahretsin diye içten bağırdı. Hayatı bir haftada değişmişti. Yaklaşık yirmi dakikadır masada düşünceyle oturuyordu. Babasının sesiyle ve söyledikleriyle genç kız birkez daha babasından nefret etti.
"Zıkkımlan defol kalk get"
Bir insan bukadar kızından nefret eder. Genç kızın kalbi herzamanki gibi paramparça olmuştu. Kendal sevmiyordu kızını, ona göre erkek evlat daha önemli. Onların soy adını oğlu Berzan devam ettirecekti. Peki hangi mal varlığıyla? Genç kız masadan kalkıp,içeriye yönelince kapının sesini duydu. Yönünü çevirip,tahta kapıya yöneldi. Kapıyı açtığında genç adamı görünce şaşırdı. Ne işi vardı bunun burada? Diye geçirdi içinden.
"Günaydın"
Dedi genç adam. Genç kızın için sabahı aydınmıydı?
Kendini toplayıp
"Sizede" dedi.
"Neden geldini.."
Babasının onu kenara iteklemesiyle sözüne devam edemedi. Kendal kenardan Miran'ın geldiğini görünce,Yezda'nın yanlış birşey söylemesine engel oldu.Genç adamın kaşları şaşkınca havalandı. Babasının bu tepkisi neden? Diye düşündü.
"Hoşgelmişseniz ağam,buyur"
Diyerek avluyu gösterdi. Gözü kenarda başı eğik olan kıza baktı. Garip geliyordu kız ona. Nedenini bilmiyordu. Yada bilmek istemiyordu.
Genç kız arkada müstakbel yengesiyle,abisi ve müstakbel kocası(!) önde çarşıya doğru yol alıyorlardı. Sevdayla hiçbir sorunu yoktu,hatta sevecen iyi bir kızdı,ama onun hayatını bir nebze olsa değiştirmişti.
"Bana kızgınsın değilmi"
Sevdanın türkçesi düzgündü. Nede olsa lise mezunu. Ailesi okumasına izin vermiş,ama o okula gitmemiş. Salak diye geçirdi genç kız içinden. Okumak varken,neden evleniyordu. Tamam şuan aynı durumdaydı. Ama o okulu evliliğe tercih ederdi.
Genç kız kafasını salladı.
"Ne önemi var,sen mutluluğa ben mezara,yani üzme kendini"
Fazla kabaca davranmıştı. Ama umrundan değildi genç kızın. Haklıydı hemde sonsuza kadar.
Sonunda çarşıya varmışlar,bir gelinlikçide Sevda gelinlikleri inceliyor,Yezda ise tabureye oturmuş,Sevdanın seçtiklerine bakıyordu. Miran'ın sinirleri halt safadaydı. Sevdanın her gösterdiğine "İyi" "Güzel" gibi cevaplar veriyordu. Berzan ise kardeşine yaptığı şey için vicdan azabı çekiyordu.
"Bu nasıl"
Miran kardeşine baktığında,onun gözlerini ışığı parlıyordu. Yezdaya baktığında,onda o ışığı görmemişti,çünkü o ışık bir hafta önce sönmüştü.
"Güzel" diyerek geçiştirdi genç kız yengesini.
Miran kızın kolundan tutup,kabinlerin oraya adeta sürükleyerek götürdü.
"Yeter,gidip bir gelinlik seçermisin"
Genç adam adeta gürlemişti. Vahşi bir aslan gibi.
Genç kız ağlama isteğini saatlerdir bastırıyordu. Birden patlak verecek,birşey olacak diyerek korkuyordu.
Genç adam ne hakla ona bağırabilirdi?
"Bana bağırmayın,ben sizin malınız değilim,istemiyorum,gelinlik düğün evlilik istemiyorum" son cümlesini tek tek söylemişti. Sonra devam etti.
"Siz o beyaz parçaya gelinlik diyorsunuz,ama o benim kefenim..."
:D evettttt. Sınır 60 Vote. Geçerse Yeni Bölüm gelir <3 Yorum da yapmayı unutmayın :)))
Zeynep...