Multimedia Yezda :D diğer fotoda yan profildi,ve biriniz masum biri olabilirdi demiştiniz. Bence en uygun kisi bu.Tam benim istedigim gibi :D Miran ise küpe takiyor oglleeemm orayi unutun. Siz onu kaslı yapılı hayal edin aaisnjss :D Hadi Neyseee.
İYİ OKUMALAR BEBEKLERİM
Sabah gözlerimi mutlulukla açtım. Neden mutlu olduğumu hissettiğimi bilmiyordum. Ama işte öyleydim. Yataktan kalkıp banyoya girdim. Duşa girmeye karar verdim. Üzerimdekileri çıkarıp sepete koydum. Sonra yıkardım. Duş'un altına girip suyun beni gevşetmesini bekledim. Banyoda şampuan lif vardı. Demekki temizlikçi herşeyi en ince ayrıntısına dikkat etmiş. Saçlarımı daha sonra vücudumu şampuanlayıp suyla köpükleri arındırdım.
Temiz havluyu alıp,vücuduma sardım. Banyodan çıkıp,dün düzenlediğim dolabı açtım. İç çamaşırı ve elbise alıp yatağın üzerine bıraktım. Havluyla heryerimi kurulayıp iç çamaşırlarımı giydim. Tam elbiseyi almak için eğildiğimde kapı açıldı. Çığlık atıp elbiseyi üzerime tuttum. Yinede Miran görmüştü. Hızla arkasını döndü.
"Kapıyı çalsan olmuyormu"
Miran arkası dönük bana cevap verdi. Bende o sırada üzerimi giydim.
"Özür dilerim,bilmiyordum"
Yok birde bilseydin.
"Tamam bitti"
Önünü dönüp bana baktı. Gözleri daha değişik bakıyordu. Beni iç çamaşırla görmüştü. Ne rezillik!
"Ben çıksam iyi olur" deyip odadan çıktı. Bende banyoya dönüp sinirle saçlarımı kurutum...
Yezda'yı o şekilde görünce ondan ve vücudundan etkilendim. Uzun zamandır kimseyle birlikte olmuyordum. Bunun acısını çıkarmam lazımdı. İlk başta rahatlamam lazımdı. Üstümü çıkarıp duş'a girdim. Ve rahatlamaya çalıştım. Gözümü kapatsam Yezda ve onun dudakları,vücudu. Kahretsin! Onunla aynı çatı altında bir hafta durmak benim vücudum için bir eziyet olacaktı. Onu seviyormuydum... Bilmiyorum.Güzel bul yordum. Ama bu demek olmuyorduki onu seviyordum. Beni şaşırtıyor,sevindiriyor,bana kendimi iyi hissetmemde yardımcı oluyordu...
Mutfağa inip kahvaltı hazırlamaya başladım. Halen utanıyordum. Vücudumu gören ilk erkek oydu. Peki sonra neden öyle değişik baktı. Etkilenmişmiydi? Ah hayır neremden etkilensin?
Dolaptan yumurta çıkardım. Daha sonra tavayı bulup yağ döküp yumurtaları kırdım. Salatalık,domates üç çeşit reçel,peynir ve zeytini de masaya koydum. Yumurtayı büyük bir tabağa parcalamadan koydum. Ve masaya ortaya yerlestirdim. İki tabak ve çatal bıçak koyup servis açtım. Köy yerinde bıçak çok kullanılmazdı,ama ben kulanmaya herzaman merak salmışımdır. Annemle nezaman tek yemek yesek illaki bıçak kullanırdım. Miran merdivenlerden inince mutfağa geçtim. Çay bardaklarını onun ve kendi önüme bırakıp geri mutfağa döndüm. Yüzüne bakamıyordum. Dün gece beni öpmüş,bu sabah yarı çıplak görmüştü. Birde dün sabahki ölüm olayı vardı. Bana ne ima etti dün gece? Sormak istemsemde merak ediyordum,hemde deli gibi. Çayları doldurup yerime oturdum.
"Zahmet etmeseydin,dışarda yerdik"
Kafamı kaldırıp ona baktım. Ama vücudum ısı dalgasına tutulmuş gibi yanmaya başladım.
"Önemli değil,herzaman yaptığım şey"
Bu cümlem sofradaki son kelimemdi. İkimizde konuşmadık. Takii kahvaltı bitene kadar.
"Eline sağlık"
"Önemli değil" deyip ayaklandım. Oda ayaklandı,ve sofrayı toplamaya başladı.
"Bırak ben hallederim" deyip onun arkasından mutfağa geçtim. Tabağı tezgaha koydu ve bana döndü.
"Ağa sofra topluyor,traji komik"
Dalga geçer gibi söylenip içeri geçtim. Peşimden geliyordu. Zeytin peynir tabalarını alıp geri mutfağa döndüm.
"Kendimi hiçbir zaman üstün görmedim,hem karıma yardım ediyorum"
Dondum kaldım. "Karım" demişti... Bana demişti bana.
"Yanlız olunca evcilik oynamana gerek yok"
Dilimi eşek arısı soksun. Miran'ın yüzü düştü birden. Pişman olmuştum söylediğime. Tam birşey söyleceken o konuştu.
"Haklısın,kendimi fazla kaptırmışım" deyip mutfaktan çıktı. Tam adım atıp yanına girecekken kapı sesi duydum. Gitmişti... Beni tek başıma bırakıp gitmişti...
Uzun süre koltukta uzanmış onu beklemiştim. Gelmedi... Kalbim sızlıyor,içim açıyordu. Onu kırmıştım. Gözümden bir damla yaş aktı. Onun için döktüğüm ikinci damla idi bu. Çok mu değer veriyordum ona? Peki ya o kadına mı gitti? Onunlamı şuan. Ve sonra bir hıçkırık kaçtı dudaklarımda. Ağlıyordum! Onun için!
Anahtar sesi gelince hızla ayaklandım. Merdivenlere yönelince onun sesini duydum.
"Yezda"
İsmimi ilk defa bu şekil telaffuz ediyordu. Duygusuzca çıkmıştı onun dudaklarından. Nefesimi tutuyordum,eğer nefes alırsam hıçkırıklarımı duyup,ağladığımı anlayacaktı. Daha fazla dayanamadım,merdivenleri çıkmaya çalıştım,ama Miran kolumu çekince durdum. Kendine çektiğinde,yüzüne baktığımda daha fazla dayanamadan ağlamaya başladım. Bana sarıldığında onun göğsünü yumruklayıp kendimden ayırdım. Değişikti bu his. İlkti.
"Yezda neyin var neoldu"
Onun konuşması canımı yakıyordu.
Bana sımsıkı sarıldı.
Merdiven ortasında bana sıkıca sarıldı. İçki kokuyordu. Dağılmış bir hali vardı. Daha sonra ayağım yerden kesildi. Beni aşağıya oturma odasına götürüp oturdu. Suan kucağında bebek gibi oturuyordum. İkimizde tek kelime etmiyorduk. Göz yaşlarım onun gömleğini ıslatmıştı. O ise eliyle belimi okşuyordu. Aklımda halen o soru vardı. O kadına gittimi? Aldatıldımmı?
"Onamı gittin" diyerek iç çektim. Elimle gömleğini sıkıyordum.
"Kime" diyerek cevap verdi.
"O kadına" dediğimde eli belimi bıraktı. Biliyordum! Yapmıştı! Ona evcilik oynamayalım diyordum,ama bu yaptığım neydi?
Hızla kucağından indim. Ve ona bağırdım.
"Yaptın değilmi,onunla yattın,senden nefret ediyorum,sendende senin varlığındanda,herkesten"
Bana boş gözlerle bakıyordu. Sabahki gibimi olacaktı. Ben dengesizce davranacaktım,o çekip gidecekti.
"Bence aynı evde olmamamız ikimiz içinde iyi olacak" deyip ayaklandı. Ve bingo! Yanımdan geçtiğinde elimle elini tuttum. Bir bana birde elime bakıyordu. Boynuna sarılıp fisildadığım tek kelime.
"Gitme" olmuştu...
Neoldu lan bana :d Cidden sonra doğru biraz kötü oldum. Hadi bakalım. Ben bile böyle bir bölüm olacağını sanmıyordum. Votelar yüksek diye bu bölüm geldi.
OKUYAN HERKES VOTE VERSİN