Genç kız zilgit sesini duymuştu. Demeki genç adan dediğini yapmıştı. Ona teşekkür etmeliydi. Çok iyi biri olduğunu yavaş yavaş genç kıza kanıtlıyordu.
Banyodan çıkınca genç adamla burun buruna geldi. Genç kızın banyoda olduğunu bilmiyordu. Nefesleri birbirine karışıyor,ve ikiside bundan zevk almıştı. Genç kız nefesini toplayıp
"Günaydın"
Sonunda konuşmuştu. Ne oluyordu. Neden heyecanlanmıştı? Tamam heyecanlanması normaldi. Kocası (!) üstü çıplak dibinde duruyordu. Kendisi sana kadar yarı çıplak bir vücud görmedi. Genç adam Yezdaya ilklerimi yaşatıyordu?Genç kız Miran'ın yanağına uzanarak hızla bir öpücük kondurdu. Ama sonra pisman oldu. Başını öne eğip azında birşeyler geveledi. Genç adam eliyle kızın çenesini tutup kaldırdı.
"Şimdi şöyle"
Dedi gözlerini genç kızın kiraz gibi kırmızı dolgun dudaklara dikerek. Şuan tek istediği bu dudakları hapsetmek. Ama genç kızın ona alışması lazım. Dün gece ayrı yerde uymalarına rağmen genç adam uyuyamadı. Hemen bir metre ilerisinde dünya güzeli bir kız dururken nasıl uyuyabilirdi? Tüm gece onu sıkıca sarıp kokusunu içine çekmek istedi. Ama genç kızın güvenini yeni yeni kazanıyordu. Yanlış birşey yapıp herşeyi yıkmak istemiyordu. Sabaha karşı uyumuştu. Genç kızda ondan farksızdı. Oda tüm gece korkuyla kıvranmıştı. Genç kız kendini toparlayıp konuştu.
"Teşekkür ederim,dün gece için"
Genç adam derin bir nefes alarak konuştu.
"Önemli değil"
Dedi ve Yezda'nın yanından hızla geçerek banyoya girdi. Şanslıydıki banyo, Duş tarzındaydı. Hem duş hemen yanında ise hamam şeklinde olan kısım vardı. Hızla kendini dus'a attı,ve soğuk suyun vücudunu rahatlatmasını bekledi.
Genç kız Miran banyoda olduğu için hızla dolabı açtı. Kendi kıyafetlerini kına gecesi günü getirmişdi. Kollu Siyah sade diz kapağının orada dar kesim bir gündelik elbise giydi. Ayaklarına dolaptan babetini çıkarıp narin ayaklarına giydi. Saçlarını hızla taramaya başladı. Miran'dan önce odadan çıkmak istiyordu. Ama içindeki bir ses kal diye haykırıyordu. Saçlarını tokayla topuz olarak tuturdu. Yatağı düzenlemek için yatağa eğildiği sırada banyo kapısı açıldı. Arkasını dönüp Miran'ı sadece alt kısmı havlu ile örtülü görünce,hızla işini bitirmeye karar verdi. Elleri titremeye başladı. Heyecanlanmıştı. Miran dolaba yürüyüp kendine iç çamaşırı gömlek ve kumaş pantalon oldu. Resmi giyinmeyi seviyordu.
Miran nekadar işi yavasa alıyorsa,Yezda hızla bitirip çıkmayı istiyordu. Burda kalıp bir facianın başlangıcı olmak istemiyordu. İşini bitirdiğinde arkasını döndü. Miran onu izliyordu. Evet bunu yapıyordu. Genç kızın devasa vücudunu beynine kazıyordu. Yezda rahatsız olduğunu belli etmek için öksürdü. Miran kendine gelip banyoya yöneldi. Genç kız ışık hızıyla odadan çıktı.
Mutfağa yönelip utangaç bir tavırla kapısında bekledi. Onu ilk fark eden Hayriye Hanımdı. Yıllardır bu evin çalışanıydı. Eşi ve kızı Zeliha ile burada çalışıyordu.
"Günaydın Gelin ağam"
Onu bu söyleyişiyle Zuhal Hanım tezgaha dönük vücudunu çevirip genç kıza baktı.
"Günaydın"
Sesi ne sıcak nede soğuktu. Gece geç yatmış kızını düşünmüş. Tüm gece kızını düşünmüş uyku uyumamıştı. Oğlu odaya girince söylediklerini sakince ve anlayışla karşılayıp onay verdi. Belki başı belaya girebilirdi. Ama umursamadı...
Kızı birgün yuvadan ucup gidecekti. Ama böyle zor olacağı aklına gelmemişti.
Genç kız çekingen bir tavırla