+ 19 +

1.6K 89 5
                                    

A/N nou lieve lezers. Omdat ik geslaagd ben krijgen jullie een extra hoofdstukje. Groetjes Mai
----------------------------------------------------------
een hele tijd later ben ik zo moe dat ik in slaap ben gevallen. Maar ik word meteen wakker als ik word opgetild door iemand. Ik open meteen mijn ogen. 'Rustig maar' zegt Nicolaas, 'ik wilde je op bed leggen.'

Ik probeer los te komen. Hij zet me snel neer voordat hij me laat vallen. Daarna pakt hij me weer beet en gooit me over zijn schouder. Hij begint weer door de gangen te lopen en brengt me naar een kleine kamer. Er staat een bed in, een stoel en een lage kleerkast van ongeveer een meter breed. Er is een deur naar de badkamer hoop ik. Het behang hier is ook een beetje gaan krullen. Hij zet me neer en maakt mijn handen los. 'Ga maar slapen' zegt hij, 'dat heb je nodig na dat zilver.'

Ik knik. Hij sluit me op. Ik loop naar het kleine raampje wat boven het bed zit. Het zit heel hoog. Ik ga op de stoel staan en kijk naar buiten. Net boven het gras. Boven gras? Dat betekent dus dat de rest onder de grond zit. Ik loop naar de deur en maak die open. De deur piept heel erg. Ik kijk om me heen. Sommige tegels zijn kapot. er zitten nog maar een paar scherven in de spiegel. De wasbak hangt scheef en verder is er een wc en douche.

Ik loop weer terug en ga op bed zitten. Het bed kraakt. "Jayden" mindlink ik Jayden, "hij heeft me opgesloten in een kamer."

"Is het daar ook vervallen?"

"Minder dan in de gang."

"Oké."

"Jayden, ik wil niet dat jij daar zit en ik een beetje beter behandeld word."

"Nee, Emma. laat het maar zo. Ik red me hier wel."

"Maar..."

"Emma, ga maar slapen."

"Oké, trusten."

"Welterusten hon."

Ik stop met de mindlink en ga opgerold op het bed liggen. Ik klik het lampje uit en val na een tijdje in slaap.

p.o.v Rick

Ik zit met mijn vader in de auto naar huis. Mijn moeder is heel kwaad. Ze wil haar dochter terug! Ik wil mijn zusje ook terug maar pap zegt dat we nog heel even geduld moeten hebben. Ik word gemindlinkt. "Alpha's" zegt Hector, hoofd van de wachters, "er is nog een brief gevonden."

"Breng hem naar ons huis" zegt mijn vader.

"Zoals u wilt Alpha."

Mijn vader parkeert de auto en we lopen naar binnen. Alpha Arnoud, Luna Hilde, Max en mijn moeder zitten in de woonkamer. Mijn moeder springt op en rent naar mijn vader. Ze omhelst hem. Mijn vader slaat zijn armen om haar heen en snuift haar lucht op. Dat maakt ons rustig weet ik. en dat kan mijn vader nu wel even gebruiken. Nou wel even! Hij kan het heel erg goed gebruiken nu!

'Nog iets gehoord' vraagt Alpha Arnoud.

'De hoofdwachter heeft een nieuwe brief gevonden' zeg ik, 'die brengt hij nu hierheen.'

'Waarom Jayden' vraagt Hilde.

'De rogue dacht dat ik het was. Beide zwarte wolf, beide groot. Allebei Alpha wolven. Ik snap de vergissing. Hij was op de verkeerde plaats op een verkeerd tijdstip.'

Ze knikt. Hector komt binnen lopen. 'Alpha's, Luna's' zegt hij met gebogen hoofd.

'Hector' zegt mijn vader, 'waar is de brief?'

Hector steekt de brief vooruit. Mijn vader pakt de brief aan. Hij begint voor te lezen:

Alpha Marcus,

Zoals u heeft gemerkt heb ik me een beetje vergist. Ik heb uw dochter en haar mate ontvoerd. Hoe ik daar achter kwam hebben ze aan zichzelf te danken. Jayden wilde haar beschermen en jonge Alpha's beschermen alleen hun mate. Maar nu het volgende punt. Over drie dagen zal ik uw dochter en haar mate met mijn zoon uitwisselen. Aan de noordkant van de roedel. Alleen u, uw zoon en Alpha Arnoud en natuurlijk mijn zoon mogen er zijn. Als er wachters zullen zijn dan zal ik uw dochter weer meenemen.

Tot dan Alpha.

Until He CameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu