+ 34 +

1.2K 73 5
                                    

Zes jaar later...

p.o.v Emily

Jayden en ik hebben nog twee kids gekregen. Een tweeling. Sven en Lars heten ze. Beide zijn ze vier nu. Marja houd heel veel van haar broertjes.

Maya en Rick hebben een zoon en dochter gekregen. Het meisje heet Selena. Hun zoon heet Jake, kleine Alpha Jake. Jake is zeven maanden jonger dan Marja. En mijn vader zegt dat ze veel op ons lijken.

Jayden en ik zijn dus nu Alpha en Luna. En met de hulp van mijn moeder en schoonmoeder doe ik het aardig goed vind ik zelf. Mijn ouders komen vaak naar ons toe. Sowieso één keer per maand.

Mike en Kira hebben twee dochters. Lynn en Jessie heten ze. Lynn is een maand jonger dan Marja. Kira wist niet dat ze zwanger was. Dat was een verrassing toen ze opeens weeën kreeg en Lynn op de wereld kwam. Jessie was wel gepland. Die is een maand ouder dan onze tweeling. Mike is onze Bèta geworden.

Het is nu tweede kerstdag. We gaan naar mijn ouders nu. Marja is opgewonden. Ze houd veel van beide opa's maar opa Marcus ziet ze maar een paar keer per jaar. Sven en Lars begrijpen er niet veel van meestal.

Marja zit in het midden. Haar broertjes liggen te slapen. Marja is 's avonds en 's nachts heel rustig. En overdag is ze druk en opgewonden over bijna alles. Sven is heel rustig overdag en 's nachts. En Lars is van beide een beetje. Lars is overgings de jongste. Tussen Lars en Sven zit tien minuten.

Jayden parkeert de auto bij het huis. We stappen uit. Ik maak eerst Sven wakker en til hem uit de auto. Marja springt meteen uit de auto. Jayden tilt Lars uit de auto. Er komt een zwarte wolf uit het bos lopen. Hij transformeert terug en trekt een broek aan. 'Hallo zusje' zegt Rick grijnzend.

'Ome Rick' roept Marja blij.

Ze rent naar hem toe. Hij tilt haar op en draait een rondje met haar. 'Hallo kleine Luna Marja.'

Mijn ouders komen aanlopen. 'Opa' roepen Sven en Lars tegelijk, 'Oma!'

Ze rennen naar hen toe. Soms struikelen ze een paar keer. Mijn vader tilt Sven op en mijn moeder Lars. Ze knuffelen ze. Daarna ruilen de twee om. Marja rent ook naar mijn ouders en ook zij knuffelt mijn ouders. 'Nou' zegt mijn broer, 'let's go inside. Dan kunnen we eten.'

'O broertje' zeg ik, 'jij bent ook echt niets veranderen.'

Jayden grinnikt en loopt naar mij toe. Ik til Sven op en mijn moeder Lars. We lopen naar binnen en begroeten de rest van de familie. We eten en pakken cadeautjes uit. Marja en Jake zijn de hele tijd met elkaar aan het spelen. En Sven, Lars en Selena zijn ook echt alleen maar met elkaar aan het spelen.

We hebben het leuk. Vannacht blijven we hier logeren en daarna gaan we terug naar de roedel. Jayden en ik moeten nog wat regelen maar de kinderen blijven hier. Ze wilden al heel lang bij opa en oma logeren en Jayden en ik staan dat toe. Ze zijn oud genoeg!


Until He CameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu