Jayden krijgt een glimlach op zijn gezicht. 'Dat worden namen bedenken Jay-Jay' zeg ik terwijl ik Jayden aankijk.
'En rennen voor mij' zegt mijn vader.
'Nee pap' zeg ik, 'dit was gewoon een ongelukje.'
Mijn vader loopt de kamer ruit. 'Is ie boos' vraag ik aan mijn moeder.
'Nee, hij moet zijn wolf onder controle krijgen.'
'U kunt weer rechtop gaan zitten miss' zegt Jolanda.
Ik ga rechtop zitten en doe mijn shirt weer goed. Ze glimlacht en staat op. 'Ik zou u graag over een maand weer zien miss. Dan kunnen we een echo maken.'
Ik knik, 'dat is goed. Wanneer? Hoe laat?'
'Ehm... kunt u drie april om vijf uur?'
'Ja' zeg ik glimlachend, 'ik denk het wel.'
Ze glimlacht, 'en anders uw ouders hebben het nummer zodat u het kan verzetten.'
Ik knik glimlachend.
Ze glimlacht, 'dan zie ik u dan.'
Ze loopt samen met mijn moeder weg. Ik wil Jayden aankijken maar hij leunt al over me heen. Hij kust me. Ik gniffel. Daarna kust hij me in mijn nek en dan gaat hij op zijn buik liggen en hij geeft een kus op mijn buik. 'Dan hoeven we ons geen zorgen meer te maken om de hitte.'
Ik grinnik, 'nee. Zullen we het mijn broer en zijn mate gaan melden?'
'Oké' zegt hij.
Hij stapt uit bed en tilt me op. 'Jayden' zeg ik, 'ik kan zelf lopen.'
Jayden draagt me naar de kamer van mijn broer. Daar pas zet hij me neer. Ik klop aan. 'Binnen' hoor ik mijn broer brommen.
'Net je vader' fluistert Jayden.
Ik gniffel en duw de deur open. Rick houd Maya met haar handen tegen de muur geduwd. 'Zusje' zegt hij, 'beter is dit belangrijk.'
'Of anders' vraag ik grijnzend.
Hij gromt. 'Het is belangrijk Rick' zegt Jayden, je word snel oom.'
'Oom?'
Rick kijkt ons aan. 'Oom' vraagt hij nog eens.
Ik glimlach. Hij laat Maya los en tilt me op. 'Ben je zwanger' vraagt hij.
Ik grijns. Hij draait een rondje met me. 'Wat geweldig! Wanneer heb je dat te horen gekregen?'
'Vijf minuten geleden.'
Hij zet me neer en kijkt Jayden aan. 'Waarom maakte je mijn zusje zwanger?'
'Omdat ze in hitte was' zegt Jayden, 'dus we konden niet anders.'
'Mmh' zegt mijn broer half grijnzend, 'heel geloofwaardig.'
Maya komt naast Rick staan. Hij kijkt haar aan. 'Ik hoop dat jij dan ook snel in hitte raakt May-Pay' zegt hij grijnzend.
'Daar moet jij voor zorgen Ricky' zegt ze grijnzend terwijl ze zich omdraait.
Rick kijkt ons aan. 'Privacy?'
Jayden en ik lopen de gang op. Rick rent naar Maya en haalt haar onderuit. Ze valt op bed en giechelt. Ik sluit de deur. 'Snel weg hier' zeg ik, 'ik wil niet weten wat hij gaat doen met haar.'
Jayden grijnst en tilt me op. Hij draagt me naar onze kamer. Hij legt me weer op bed en ik leun weer tegen hem aan. 'Dus' zegt hij, 'dan moeten we snel namen gaan bedenken.'
Ik knik, 'ja. Nu?'
'Beetje te vroeg. Na de echo?'
Ik knik, 'das een goed moment.'
JE LEEST
Until He Came
WerewolfHoi mijn naam is Emily. Maar noem me maar Emma. Ik heb een goed leven. Ik woon in een groot huis met mijn broer en ouders. We zijn best rijk en ik ben niet bijzonder vind ik zelf. Ik heb best wat vrienden en mijn mate heb ik nog niet ontmoet helaas...