+ 22 +

1.6K 90 5
                                    

De volgende dag worden we gewekt door gegrom. We schieten rechtop. Mijn vader staat in de deuropening. 'Pap' zeg ik terwijl ik uit bed spring, 'wat is er?'

'Waarom was jij niet in je eigen bed' gromt hij terwijl hij naar het bed beent.

'Ik kon niet slapen.'

Ik sla mijn ogen neer en zeg zacht: 'ik had wat nachtmerries. En als je bij je mate bent dan...'

'Oké' zegt mijn vader, 'sorry liefje. Ik schrok omdat je niet in je eigen bed was maar hier.'

'Ik zal volgende keer wel even een briefje neerleggen.'

'Volgende keer' vraagt mijn vader fronsend, 'blijf je niet bij hem slapen?'

Ik haal mijn schouders op, 'als dat mag van Jayden dan wel.'

'Uh ja. Maar we kunnen ook gewoon in jouw kamer slapen.'

Ik knik, 'dat kan.'

Hij staat op, 'vandaag kleine verhuizing dan?'

'Je moet wel weten dat Dana op mijn voeteinde slaapt.'

'Dat maakt niet uit. Mijn eigen hond doet dat ook.'

Ik kijk mijn vader aan, 'pap. Wanneer moeten we weer naar school?'

'Nog even niet. Eerst rusten jullie uit. en Jayden gaat nog heel even terug naar zijn eigen roedel om te laten zien dat hij oké is.'

'Mag ik mee' vraag ik kijkend naar hen beide.

'Van mij wel' zegt mijn vader, 'Jayden?'

'Natuurlijk' zegt Jayden.

'Moet je dat ook niet aan je vader vragen' vraag ik aan hem.

'Mijn vader kan de...'

'Ik zou die zin niet afmaken zoon horen we.

Alpha Arnoud staat in de deuropening. 'Je mag mee Emma' zegt hij.

'Dank u' zeg ik met een kleine glimlach.

Hij glimlacht, 'graag gedaan. En zoon wat wou je zeggen?'

'Dat je er wel mee akkoord zou gaan.'

Arnoud trekt een wenkbrauw op. Jayden glimlacht heel overdreven. Ik gniffel. 'Komen jullie ontbijten' vraagt mijn vader.

We knikken. 'Ik kleed me even aan' zeg ik, 'tot zo.'

Ik loop naar mijn eigen kamer en douche. Daarna kleed ik me aan. En dan loop ik naar de eetzaal. We ontbijten. Ik krijg te horen dat we vanavond al naar Jaydens roedel gaan. Dus ik begin met inpakken. Ik neem 's avonds afscheid van mijn ouders en broer en ga met Jayden mee. We zeggen beide niet veel maar ik geniet van zijn warme arm om me heen. Max is best druk eigenlijk. Ik mindlink Jayden: "is je broertje altijd zo druk?"

Hij grinnikt en knikt. "hoe oud is hij eigenlijk?"

"11. Hij gaat volgend jaar naar de middelbare."

"Spannend."

Hij grinnikt. De rest van de weg zijn we weer stil. We gaan eerst naar zijn huis. Morgen zullen we naar het roedelhuis gaan en daar zal Jayden laten zien dat hij oké is. Jayden neemt me direct mee naar zijn kamer.

Hij legt zijn handen op mijn heupen en geeft een kus in mijn nek

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij legt zijn handen op mijn heupen en geeft een kus in mijn nek. 'Welkom in mijn slaapkamer hon' fluistert hij in mijn oor.

Ik grinnik, trek hem op bed, ga op zijn buik zitten en buig over hem heen. 'Dit had ik wel een beetje verwacht' zeg ik, 'behalve die fles wijn daar.'

'O uh ja... Mike gaf hem aan me. Ik was even vergeten dat die daar stond.'

'Mmh. Geen speciale bedoelingen?'

'Nog niet en ik wil jouw prachtige hersencellen niet beschadigen hon.'

Hij draait zich met me om zodat ik nu onder lig. Hij geeft een kus in mijn nek. 'Je wil me marken hé' zeg ik zacht.

Hij kijkt me aan, 'het liefste wel. Maar niet zonder jouw toestemming.'

Ik kom iets omhoog en begin zijn sweetspot te zoeken. Zodra hij een kreuntje laat horen grijns ik. 'Sweetspot found' zeg ik.

'Ik eerst' zegt hij terwijl hij me terugduwt.

Hij begint mijn sweet spot te zoeken. Ik kreun zacht als hij erover heen kust. Hij zet snel zijn tanden in me om de plek niet te verliezen. Ik kreun en ga weer naar zijn sweet spot. Ik mark hem ook. Hij gromt zacht. 'Mine' gromt hij zacht in mijn oor.

'I know' zeg ik, 'and you're mine.'

Hij kust me. 'Laten we maar gaan slapen' zegt hij daarna, 'het was een lange reis.'

Ik sta op en trek mijn shirt uit. Hij bekijkt me eens. 'van mij' gromt hij zacht.

'Nog heel even wachten Jay' zeg ik, 'nog heel even geduld.'

Hij kleed zich ook om. We gaan in bed liggen. Hij trekt me tegen zich aan. 'Sleep well honey' zegt hij gapend.

'Sleep well' zeg ik, 'Jay-Jay.'

Until He CameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu