Hey guys, ik heb Mairin haar telefoon gejat . Is goede telli. Dit was het verhaal, want heb geen inspiratie. HAHAHA! *kuch* Dit schreef mijn vriendin, Lidwien, en toen zei Myphonehatesme, oftewel Robin, dat ze dat moest publiceren maar ik had geen wifi daar en nu publiceer ik het toch voor haar. By the way, dat "*kuch*" is van Douwe een vriend. Mensen vinden het leuk om mijn phone te jatten. Ik vind dat helaas niet zo leuk. XD . Maar nu komt het hoofdstuk waar jullie op hebben gewacht. Veel leesplezier. Xxx Mairin
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Iedereen die verder tegenkomen tijdens het feest feliciteert ons. Ergens in de namiddag begin ik me moe te voelen. Jayden voelt het aan en vertelt zijn vader dat we naar huis gaan. Ik val in slaap in de auto en word wakker wanneer Jayden me optilt en naar binnen loopt. Ik laat mijn hoofd tegen zijn borst rusten. Ik ben moe. Dat is wel het nadeel van zwanger zijn namelijk snel moe zijn. Jayden legt me boven in bed. Hij gaat naast me liggen en zo val ik weer een beetje in slaap.
Ik word wakker gemaakt door Jayden. 'Kom Emma' zegt hij, 'je moet iets eten.'
Ik gaap, 'wil je een perzik halen?'
'Ja, tuurlijk. Als jij in bed blijft en nergens heengaat.'
'Natuurlijk niet' zeg ik gapend.
Hij staat op en loopt weg. Hij komt terug met wat fruit waaronder een perzik. Ik eet die alleen op en val daarna weer in slaap. De volgende ochtend was ik al wel vroeg wakker. Jayden sliep nog. Ik bleef gewoon nog liggen. Rond tienen word ook Jayden wakker. 'Goedemorgen honey' zegt hij gapend.
'Goedemorgen Jay-Jay.'
Hij gaat een beetje rechtop zitten en legt zijn hand op mijn buik. 'En goedemorgen Marja' zegt hij grijnzend.
Ik gniffel en ga op mijn rug liggen. Hij geeft een kus op mijn buik en stapt daarna uit bed. Ik ga rechtop zitten en voel me meteen weer misselijk. 'Geweldig' mompel ik, 'misselijk.'
Jayden tilt me op en brengt me naar de badkamer. 'Laten we douchen' zegt hij, 'warmte helpt vaak tegen een slecht gevoel of als je pijn hebt.'
Jayden en ik kleden ons uit. We gaan onder de douche staan. En het helpt. Het misselijke gevoel gaat een beetje weg. Daarna gaan we ontbijten. Ook al eet ik alleen maar een beschuitje. Daarna maken we een afspraak met mijn ouders dat we gaan eten in deze roedel. Dan krijgen ze de naam te horen. Beide ouders kunnen niet wachten!
's Avonds gaan we naar het restaurant. Het lievelingsrestaurant van Jayden vertelt hij me op de weg erheen. We wachten op mijn ouders die zoals gewoonlijk weer eens aan de late kant zijn. Dat vind de familie van Jayden niet erg. Jayden en ik hebben afgesproken dat we het pas gaan vertellen als we het hoofdgerecht hebben gegeten. Ook al eet ik niet veel het is heel lekker wat ik eet. Mijn vader en Arnoud zijn aan het praten na het hoofdgerecht. Mijn moeder en Hilde zijn aan het praten. Rick en Maya keken naar Max die een goocheltruc uitvoerde met kaarten. Jayden mindlinkte me: "nu vertellen?"
"Als Max de truc heeft afgemaakt anders word ie boos."
Jayden grinnikt. Nadat Max de truc heeft afgemaakt geven Rick en Maya hem een high five. Jayden pakt zijn glas en tikt ertegenaan met zijn mes. Meteen kijken beide ouders naar hem. 'Oké' zegt Jayden, 'jullie wilden de naam weten toch?'
'Ja' zeggen ze alle zeven tegelijk.
'Of zullen we wachten tot na het toetje' vraagt Jayden.
'Waag het' zeggen Arnoud en mijn vader tegelijk.
Ik zit gniffelend naast Jayden. 'Emma' zegt mijn vader, 'ik meen het.'
'Weet ik' zeg ik, 'maar jullie reactie.'
Ze rollen beide tegelijk met hun ogen en zeggen tegelijk: 'nou vertel.'
'Oké' zegt Jayden, 'onze dochter gaat heten...'
'Marja Destiny Black' zeggen Jayden en ik tegelijk.
'Jem dus' zegt mijn moeder.
Ik grinnik, 'dat zei ik ook al tegen Jayden.'
'Jem' vraagt Arnoud.
'Jayden, Emily of Emma en Marja' zegt Jayden.
'Ah' zegt hij, 'ik vind het wel goed. Goed uitgekozen jullie twee.'
'Vind ik ook' zegt de rest tegelijk.
Dan komt het nagerecht. We eten het nagerecht en dan gaan we huis.
JE LEEST
Until He Came
WerewolfHoi mijn naam is Emily. Maar noem me maar Emma. Ik heb een goed leven. Ik woon in een groot huis met mijn broer en ouders. We zijn best rijk en ik ben niet bijzonder vind ik zelf. Ik heb best wat vrienden en mijn mate heb ik nog niet ontmoet helaas...