20 faktów o mnie

234 23 13
                                    

To nie rozdział, niestety, ale pracuję nad nim :) Zostałam nominowana przez Matlenea do napisania 20 faktów o mnie, także zainteresowanych zapraszam. 

1. Jestem uzależniona od słodyczy, serio. Najbardziej kocham czekoladę. Czekolada nie pyta, czekolada rozumie. 

2. Jestem humanistką/językowcem. Nie znoszę przedmiotów ścisłych. 

3. Jestem blondynką o niebieskich oczach.   

4. Moją wielką pasją jest rysunek. Rysuję głównie ołówkiem i kredkami, portrety i zwierzęta, a najbardziej kocham rysować oczy. Pamiętam, że od czasów podstawówki każdy nauczyciel matematyki wściekał się na mnie, bo zamiast odmierzać wszystko od linijki, szkicowałam i robiłam wszystko na oko. Często szkicuję dosłownie wszędzie, gdzie się tylko da - może to być dziwne, ale gdy widzę kawałek czystej kartki na marginesie zeszytu mam nieodpartą ochotę strzelić tam jakiś mały rysunek. Właśnie dlatego moje podręczniki i zeszyty są pokryte oczami, ustami i ewentualnie jakimiś twarzami bliżej nieokreślonych osób. 

5. Kocham tańczyć, chociaż nie za bardzo mi to wychodzi. Ale sprawia mi to dużą przyjemność, więc może w przyszłym roku szkolnym zapiszę się gdzieś na zajęcia z hip-hopu. 

6. Lubię kryminały, zagadki i zjawiska paranormalne, chociaż równocześnie te tematy nieco mnie przerażają. 

7. Czasem piszę wiersze, a oprócz tego, co publikuję na Wattpadzie piszę też "do szuflady" książkę science-fiction. Kto wie, może kiedyś ją opublikuję?

8. Mój ulubiony kolor to niebieski, błękitny, srebrny i bladoróżowy. 

9. Ulubiony smak lodów to ciasteczkowy i cytrynowy. 

10. Nie mam zwierząt, chociaż uwielbiam koty. I psy - najbardziej husky, border collie, golden retrievery, owczarki australijskie i nova scotia retrievery. 

11. Jestem perfekcjonistką, ale tylko jeśli chodzi o sprawy, na których bardzo mi zależy. Wtedy wolę zrobić coś porządnie niż na szybko. 

12. Nie lubię żelków, brukselki, oscypków i suszonych pestek dyni. 

13. Kiedyś jeździłam konno, ale musiałam przestać ze względu na kontuzję. 

14. Jestem leniem i kompletną nogą, jeśli chodzi o gimnastykę, ćwiczenia itp, ale niektóre sporty, jak siatkówka, tenis stołowy i piłka nożna, całkiem lubię. 

15. Nie mam przekłutych uszu. 

16. Jestem alergikiem. Mam uczulenie na dosłownie wszystko, co lata w powietrzu na wiosnę. 

17. Moje ulubione przedmioty w szkole to język polski i angielski. I przerwa. Przerwa to też przedmiot, prawda?

18. Lubię zapach kawy, ale nie lubię jej pić. Po kilku łykach mnie zatyka, bo jest dla mnie za gorzka. 

19. W przyszłości chciałabym mieszkać w małym, ale nowoczesnym domu blisko plaży gdzieś w słonecznej Kalifornii, z psem, kotem, mężem i dwójką dzieci. 

20. Mam setki pomysłów na książki, które można by napisać. Tylko czemu doba ma tylko 24 godziny? 


Nominuję:

 krukoneczka

zimnynosek

_WhiteFenix_

damonkai19

IceQueen111

ziomekzpoziomek


Miłego dnia/wieczoru/weekendu/tygodnia dla wszystkich :) ^^

Beyond Reality | book multifandomOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz