Fotografie

477 18 0
                                    


Už to byly dva týdny, co jsme přiletěli a já zůstala sama doma... Se Sebastiánem si voláme každý den a strašně moc mi chybí. Nedávno mi u sdělil, že tam musí zůstat ještě nějakou dobu. Konkrétně dva měsíce. Zamrzelo mě to, ale jsem teď s mámou. Máma mi ve všem hodně pomáha, jak s vybíráním různých věcí, tak jsme i našli pár jmén. Pro holčičku Anabell, a nebo Selena. Pro kluka Samuel a Richard. Za týden jdu k lékaři na kontrolu. Tuším, že pohlaví ještě znát nebudu, ale zkusím se zeptat.

„Dobré odpoledne." pozdravila mě máma. Podívala jsem se na hodiny a ono už vážně bylo dvanáct hodin odpoledne. Čím víc měsíců ubíhá tím víc spím a jsem unavená. Ani nevím proč... „Dobré." usadila jsem se v kuchyni na barové židli. „Tady máš lívance." dala mi pusu do vlasů. „Děkuji." Ihned jsem si vzala příbor a dávala si obrovské kusy do pusy. A když říkám obrovské, tak doslova obrovské kusy.

Uklidila jsem špinavé nádobí a převlékla se do černých legín a k tomu Sebastiánovo červené tričko, které mi nechal. Byla jsem zrovna v prádelně a špinavé oblečení jsem dávala do pračky. Věci, které už byly vyprané jsem přendala zase do sušičky a tohle jsem snad udělala tři krát.

Crrr*

Někdo zazvonil, a tak jsem šla otevřít. Máma šla do práce, takže jsem byla sama. Otevřela jsem a co mé oči nevidí?

„Katie, co tady děláš?" zasmála jsem se. Objala mě. „Uděláme si dámskou jízdu. Máma příjde až zítra, takže tě mám na starosti." „A co Patrick?" „Jeli navštívit babičku a dědu." Vešla do kuchyně a z její tašky vytáhla jídlo. Pomerančový džus, ovoce, kousky pizzi a hlavně obloženou mísu zeleniny+salát. „Běž zatím najít nějaký film."

Byla jsem v obýváku a pouštěla film. Nějaký romanťák, který mi doporučila Katie. Jmenovalo se to Milý Johne. Nikdy jsem to neviděla, ale ukázka vypadala fantasticky!

Obě jsme seděly na sedačce a popíjely džus. Obě jsme byly zažrané do toho filmu. Prostě romanťák. Ale to by nebylo ono, kdyby nás něco nevyrušilo. Zazvonil mi mobil. Vzala jsem ho a koukla kdo mi volá. Můj manžel. Ihned jsem se postavila a šla jsme do kuchyně, abych nerušila.

„Tak jakpak se má moje kráska?" řekl, když jsem to vzala.

„Tvoje kráska se má dobře, až na to že jí chybíš." fňukla jsem. „Taky mi chybíš. Přijedu co nejdřív, slibuju! A co zrovna děláš?" uslyšela jsem, jak se usmál. „Ale jo. Zrovna teď přijela Katie, takže jsem opět pod dohledem." Zasmál se. „Víš, že je to nutné. Já tam nejsem, takže kdyby se ti..." „Já vím, kdyby se ti něco stalo tak bych ti chyběla." usmála jsem se sama pro sebe. „Přesně tak. Lásko? Musím končit." Povzdechla jsem si a zadržovala slzy. „Strašně moc mi chybíš." rozbrečela jsem se. „Lásko..." Sedla jsem si na židli a utírala si slzy. „Miluju tě." „Já tebe taky..."

Píp, píp, píp... Hovor se ukončil. Položila jsem mobil na stůl a vysmrkala jsem se.

„Vše v pohodě?" přišla Katie. Pokroutila jsem hlavou a rozbrečela se. Znovu. „Pojď ke mně. Brzo se vrátí." řekla.

Seděly jsme zase na sedačce a teď jsme se dívaly na 'How to be single'. Pořád jsme se smály a já myslela, že umřu. Opírala jsem se hlavou o Katienino rameno. Tenhle film se mi líbil. „Je to fakt super." řekla jsem. „Jo, obzvlášť, když víš že tohle by si nikdy neudělala." Zasmála se a já se přidala.

„Dobrý den, je tady paní Pearlsová?" uslyšela jsem, když Katie šla otevřít dveře. „Rose!?" zavolala mě. Šla jsem za ní a zůstala sama u dveří. „Dobrý den." pozdravila jsem mladého chlapce. „Nesu vám objednané fotky, které jste si nechala vyvolat." „Oh, děkuji. Málem bych zapomněla." Podal mi složku fotek a já mu podepsala nějaký papír o převzetí.

„Katie, mám fotky." zařvala jsem a šla si sednout na sedačku. Pomalu jsem složku odlepila a hned první fotka byla ze svatby. Já a Sebastián, jak jsme se políbili... Katie si sedla vedle mě a koukaly jsme na ně. Byly tam všechny fotky, ať už od Vánoc, kdy mě Seb požádal o ruku, nebo když jsem mu oznámila že jsem těhotná. A pak to nejlepší svatba. Naše svatba. Některé fotky jsem hned dala do koupených rámečků. Měla bych zajít nějaký den k nám domů, abych tam dala fotky a různé věci, které jsme s mámou nakoupily.

Chtěli by jste ještě dneska další díl? :D 

×Překvapte mě.× :3

Back home in London.[Book #2]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat