O dva měsíce později
„Ann, pojď sem!" Volala jsem na Ann, když pomalu cupitala někam z terasy. Postavila jsem se běžela za ní. A ano, naše Anabella už umí chodit, sice někdy hodí držku, ale je to bojovnice. Po dlouhé době se mi podařilo ji trochu naučit, když spadne ať nebrečí. Sice ji vždy ukápnou slzy, ale už nebrečí. Taky umí konečně pár slovíček. A hádejte co řekla jako první?! Máma! Měla jsem takovou radost, že jsem snad ječela po celém domě, i když mě nikdo neslyšel...
Sebastián je už měsíc pryč a prý tam bude ještě dlouho. Zase si začínám zvykat na samotu. Sama úplně nejsem, ale i tak bez něho je můj život nenaplněn. Chybí mi má druhá polovička, kterou tak miluju.
„Anabello!" řekla jsem. Vzala jsem ji do náruče a lehce ji pleskal po zadku. Nemyslete si, že jsem nějaký 'tyran' ale když dítě neposlechne, nic jiného nepomůže. Ann se začala smát a hrála si s mými vlasy. Nesla jsme ji do pokoje, aby se vyspala. Poslední dobou spí se mnou, ale dneska půjde hezky k sobě. Položila jsem ji do postýlky. Zvětšila ohrádku, aby mi nevylezla a dala ji dudlík. Zastřela jsem. Na stolek jsem dala chůvičku. Přivřela jsem dveře a šla si pro džus. Sedla jsem si na sedačku a na stolek, který je v obýváku jsem dala druhou chůvičku. Zapla televizi a projížděla kanály. Zastavila jsem se u filmu, nevím sice jak se jmenoval, ale nechala jsem ho hrát. Bylo to o nějaké ženě, které zemřel muž a ona se musela s tím vyrovnat... Smutný.
---------------
„Koukej, táta nám volá." řekla jsem, když se Ann probudila a my dvě seděly na posteli. Vzala si malou mezi nohy a vzala hovor. „Ahoj, krásky." pozdravil nás. „tata" řekla. „Ahoj, princezno." usmál se. „Ahoj." pozdravila jsem ho. „Tak jak se máte?" „Ale, jo dobře. A co ty? Kdy přijedeš?" Zasekl se a viděla jsem jak se nadechl. „Em, nějakou dobu tady musím zůstat..." Povzdechla jsem si, a pak jsme si už jenom povídali o malé a takových těch 'blbinkách'.
Někdy mám pocit, že jsem psychicky na dně... Připadám si, jako po rozvodu. Vychovávám sama Ann a svého muže vídám jednou za rok... Někdy i dvakrát...
Dneska kratší... :/ Snad ještě vydám tento týden další.
×Potěší koment a Votes× :)
Miluju vás! <33
ČTEŠ
Back home in London.[Book #2]✔
RomanceRose, se konečně vrátí po čtyřech letech do Londýna. Co se stane, když všechny znova potká? #414 in Romance-22. 5. 2016 #58 in Romance!-16.7.2016