Novinky

424 18 0
                                    

O dva roky později:

„Všechno nejlepší, lásko!" usmála jsem se na Seba, když jsem mu přede všemi donesla dort, kde byla naše společná fotka s číslem 25. Naše, jako naše společná: já, Ann a Seb. Dokonalá rodina. Seb se usmíval a vedle něj stála Anny. „Všechno nejlepší!" zařvali všichni. Anny se začala smát a já ho políbila. „Přej si něco." pobídla jsem ho. Na ruce jsem si vzala Anny. „Koukej, táta sfoukává svíčky." líbla jsem ji pusu na hlavu. Seb sfoukl svíčky a všichni mu zatleskali. No a nic jiného už nezbývá... Bavit se. Na chvíli jsme opětně šly my holky do kuchyně a kluci byli v obýváku. Venku byla zima a sníh, takže venku by asi být nemohli.

„Liss a copak si dostala ty od babičky?" zeptala se máma. Liss/Ann přiběhla a v ruce držela panenku, která měla malé miminko. „Broučku, ukaž." sedla si na mě a ukázala mi to. „Je to pěkné viď?" kývnula. „A poděkovala si?" líbla jsem ji. Ann přikývla a chvíli s námi seděla. Katie zrovna před chvíli odešla, neboť Patrickovi se chtělo už spát. Přece jenom bylo půl deváté... „Soph? A kde je vlastně Lena?" zeptala jsem se. „Je u mámy." vzala si skleničku vína a napila se.

„Bože, stále mi nejde do hlavy, jak ses mohla nechat ostříhat..." (viz-média) vzala mi máma moje vlasy do ruky. Ano, mám ostříhané vlasy, na krátko. Ale stále jsou blond. „To víš život je jedna velká změna." mrkla jsem na ní. Nevím, proč ale už na sobě poznávám takovou tu nápaditost mámy... Vypadám mnohem starší, a taky mám vlastně dítě! Jo, jo to bude tím...

A vlastně, abych už na nic nezapomněla. Řeknu vám vše co se odehrálo za poslední dva roky... Jestli si pamatujete Marka. Ano, toho Marka z nemocnice, kdy byl jediný člověk který mi 'pomáhal'. Můj malý princ, nedávno měl nehodu... Zahynul při letu zpátky do Londýna. Pozvánku na pohřeb jsem dostala, takže jsem tam i šla. Šla jsme tam sama, přece jenom Seb a Ann ho neznají, takže jsem si pobrečela...

Naše Elizabeth (Jackova dcera+mámina nevlastní dcera) si našla spřízněnou duši a bude se vdávat! Což je strašně hezký! A ještě nejlepší je, že naše princezna Anny bude malá družička. Bude jako princezna!

A ještě taková ta 'lepší' novinka je, že moje sestřička Katie čeká malé škvrně. Je sice v sedmém měsíci, ale i tak! Budu čtyřnásobná teta!

Takže takovéhle novinky, některé špatné některé hezké. Ale co by to byl za život, kdyby byly jen hezké zprávy? 

Ano, ano, ano a ano. Já vím zase krátké. Nějak moc teď nestíhám, a taky nemám dobrou náladu. Ale nebudu se vám svěřovat s blbinami, takže se to pokusím spravit! :3 Snad se líbí! :))

 Hezký den přeju! :3

×Votes a Komentáře, potěší!×

Miluju vás! <3

Back home in London.[Book #2]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat